Sekopää omistaja

mietin kaks kertaa m

Olin eilen koirani kanssa Turussa Jyrkkälän koirapuistossa. Siellä juoksenteli muutama haukku ja kaikki tuntui menevän kivasti kun koirat haistelivat toisiaan ja juoksentelivat valkoisella hangella iloisina . Sitten sinne tuli labbisuros joka sai aikaan kaaoksen. Ensinnäkin olen törmännyt tuohon koiraan ja sen emäntään useassa paikassa ja aina samoin kokemuksin. Muija huutaa "kurkku suorana" koiralle älä tee sitä älä tee tota...koko ajan se on kieltämässä. Koirasta on varmaan kehittynyt vaikee tapaus tuon emännän ansiosta.Mutta pahin kaikista oli yhden pikkukoiran isäntä:pikkukoira meni vähän rähisemään isolle labbikselle niin isäntä huusi:"Paavo, Paavo PERKELE!!!" Se otti koiraansa raiveleista kiinni, ravisti tosi kovin ja huusi päin pikkukoiran kasvoja: "Tee kerran vielä noin niin perkele mä hakkaan sut!" Siinä vaiheessa muut lähti koirapuistosta pois. Teki mieli soittaa poliisit, mutta kun ne ei tule heti...Jos joku tunnistaa ton äijän ja koiran ...

18

1459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      huh huh, olipas kova ukko, kun omalle pikku-tsihulle karjui päin naamaa ja uhkasi hakata...itse raavaana nuorena miehenä ja myös koiran omistajana olisin kyllä tuollaiseen käytökseen puuttunut..kaikenlaisia hulluja sitä tosiaan riittääkin!.

      • Sofiina

        just tätä mä aattelin et raavas mies olis kyllä puuttunut peliin mut mä en uskaltanut..kun oon vaan pelkuri nainen. Kävin tänään taas samassa puistossa mut ei ukkoa näkynyt...


      • Mia 69
        Sofiina kirjoitti:

        just tätä mä aattelin et raavas mies olis kyllä puuttunut peliin mut mä en uskaltanut..kun oon vaan pelkuri nainen. Kävin tänään taas samassa puistossa mut ei ukkoa näkynyt...

        Hei Sohvi:
        taidat olla aika riesa ihmisille, kenen tielle asetut suu auki toljottamaan, paheksumaan ja poliisille soittelemaan joka nurkan takana!! Inhoan sinunkaltaisiasi häiriköitä!

        Luuletko todella, että poliisiviranomaistenkin mielestä koiran kuullen kiroilu, ja koirasta kiinnipitäminen olisi rikos, jonka vuoksi poliisit ajaisivat sireenit ulvoen paikalle - sinun soitostasi??!!
        Järkyttävä ahdistelija! Olet varmasti aiheuttanut paljon pahaa soittelemisillasi.

        Sinä et siedä ihmisten kiroilua, etkä kovaäänistä puhetta, koska olet itse niin ahdistunut ja estynyt.
        Kasvoit tietysti haudanhiljaisuudessa mamman kanssa,
        ainoina ääninä seinäkellon raksutus ja radion jumalanpalvelus kerran päivässä.
        Anna koirasi pois, koska et kestä liikkua ihmisten ilmoilla:
        kultaisellenoutajallesi ei tee hyvää joutua kärsimään ahdistuneen, traumatisoivan hysteerikon kynsissä.
        Pysy hiljaa kotonasi, niin et kuule minkäänlaisia konflikteja.

        Jos ostan koiran, en taatusti tule Jyrkkälän koirapuistoon, koska epäilen, ettet sinä luupää sieltä pois pysy. Ja hei: turha soittaa poliisille tästä kirjoituksesta,
        he eivät tule pidättämään minua kiukkuisen, loukkaavankin keskustelupalsta- kirjoitukseni takia,
        vaikka miten soittelisit hätäkeskukseen!!!


      • hei haloo
        Mia 69 kirjoitti:

        Hei Sohvi:
        taidat olla aika riesa ihmisille, kenen tielle asetut suu auki toljottamaan, paheksumaan ja poliisille soittelemaan joka nurkan takana!! Inhoan sinunkaltaisiasi häiriköitä!

        Luuletko todella, että poliisiviranomaistenkin mielestä koiran kuullen kiroilu, ja koirasta kiinnipitäminen olisi rikos, jonka vuoksi poliisit ajaisivat sireenit ulvoen paikalle - sinun soitostasi??!!
        Järkyttävä ahdistelija! Olet varmasti aiheuttanut paljon pahaa soittelemisillasi.

        Sinä et siedä ihmisten kiroilua, etkä kovaäänistä puhetta, koska olet itse niin ahdistunut ja estynyt.
        Kasvoit tietysti haudanhiljaisuudessa mamman kanssa,
        ainoina ääninä seinäkellon raksutus ja radion jumalanpalvelus kerran päivässä.
        Anna koirasi pois, koska et kestä liikkua ihmisten ilmoilla:
        kultaisellenoutajallesi ei tee hyvää joutua kärsimään ahdistuneen, traumatisoivan hysteerikon kynsissä.
        Pysy hiljaa kotonasi, niin et kuule minkäänlaisia konflikteja.

        Jos ostan koiran, en taatusti tule Jyrkkälän koirapuistoon, koska epäilen, ettet sinä luupää sieltä pois pysy. Ja hei: turha soittaa poliisille tästä kirjoituksesta,
        he eivät tule pidättämään minua kiukkuisen, loukkaavankin keskustelupalsta- kirjoitukseni takia,
        vaikka miten soittelisit hätäkeskukseen!!!

        Sanot:"Inhoan sinunkaltaisiasi häiriköitä!"

        Minä inhoan koiran hakkaajia ja sinun kaltaisiasi paskan puhujia..

        ...jos joskus hankin itselleni kultaisennoutajan en edes mene sen kanssa koirapuistoihin!!


      • käpy-tikka,
        Mia 69 kirjoitti:

        Hei Sohvi:
        taidat olla aika riesa ihmisille, kenen tielle asetut suu auki toljottamaan, paheksumaan ja poliisille soittelemaan joka nurkan takana!! Inhoan sinunkaltaisiasi häiriköitä!

        Luuletko todella, että poliisiviranomaistenkin mielestä koiran kuullen kiroilu, ja koirasta kiinnipitäminen olisi rikos, jonka vuoksi poliisit ajaisivat sireenit ulvoen paikalle - sinun soitostasi??!!
        Järkyttävä ahdistelija! Olet varmasti aiheuttanut paljon pahaa soittelemisillasi.

        Sinä et siedä ihmisten kiroilua, etkä kovaäänistä puhetta, koska olet itse niin ahdistunut ja estynyt.
        Kasvoit tietysti haudanhiljaisuudessa mamman kanssa,
        ainoina ääninä seinäkellon raksutus ja radion jumalanpalvelus kerran päivässä.
        Anna koirasi pois, koska et kestä liikkua ihmisten ilmoilla:
        kultaisellenoutajallesi ei tee hyvää joutua kärsimään ahdistuneen, traumatisoivan hysteerikon kynsissä.
        Pysy hiljaa kotonasi, niin et kuule minkäänlaisia konflikteja.

        Jos ostan koiran, en taatusti tule Jyrkkälän koirapuistoon, koska epäilen, ettet sinä luupää sieltä pois pysy. Ja hei: turha soittaa poliisille tästä kirjoituksesta,
        he eivät tule pidättämään minua kiukkuisen, loukkaavankin keskustelupalsta- kirjoitukseni takia,
        vaikka miten soittelisit hätäkeskukseen!!!

        sillä taitaa taas olla se Turun "murre" asialla!


    • miiu 72

      Olen se labbiksen omistaja. elikä Taavin. Hei Taavi on vuoden ja 8 kuukauden ikäinen murros iässsä oleva uros. Taidat olla sen kultaisen noutajan omistaja. En kiellä koiraani koko ajan silloin vaan, kun hän hyppii narttujen päällä. Ihmettelen, kun et heti jäännyt keskustelemaan minun kanssani. Vaan haukut minua keskustelu palstalla. En ole törmännyt sinuun missään muualla. Meinaan tulla vastaisuudessa koirapuistoon, jos näen sinut niia aion keskustella sinun kanssasi. Kysellä minun koira koulutksesta, jos sinä osaat neuvoa minua. EN olle mikään muija. Tuli aika huono viilis. Ei pikku koiran omistaja uhannut hakata koiraansa. Se olisi kyllä tarttunut korvaani.Miksi pikku koirat ovat yleensä isojen koirien puolella. Nyt olen kyllä leikkautttanut Taavin, tosta hän varmaan rauhoittuu.

    • hyväukko-

      Repesin vaan nauruun tälle jutulle xD
      Ukolla hermo pinnassa ja Fifi ulisee...
      Siinäpä perussuomalainen, jonka ratkaisu koiran kasvatukseen: PERKELE!!!!!! xDD

    • 10+1

      Taidan tuntee ton Paavo koiran omistajan D= mikäli Paavo on semmone ruskehtava, monesti ovat tulleet lenkkeillessä vastaan ja ollaan juteltu niitä näitä eikä ainakaan koskaan silloin ole huutanut koiralleen vaikka haukkuisikin.

    • koirankouluttaja__

      No siinä oli taas hysteerinen höpö- täti-ihminen kauhistelemassa kun joku osaa kouluttaa koiraansa vähän reippaammin. Yritä nyt hyvä ihminen erottaa todellinen väkivalta / koiran pahoinpitely ja normaali vähän kovempikalloisen koiran koulutus. On totta, siinä olet oikeilla jäljillä, että niin kauan pitää välttää fyysistä kontaktia koiraan rankaisussakin, kuin se suinkin on mahdollista, mutta joskus kunnon ravistus on tarpeen. Eikä siinä ole kyse mistään sen pahemmasta. Ei se ole koiralle pahasta, päinvastoin.

      • Kuuliainen tavallaan

        No tuota... mulla on kolme koiraa ja yksi niistä on leikkaamaton uros, nyt jo hieman rauhoittunut kun neljättä vuotta mennään. Paimenkoiravietti, kamala tyttöjen perään, ei kuule eikä näe mitään välillä. Oikeesti joskus ainut mikä auttaa YHTÄÄN on se, että nappaa kuonosta kiinni ja tuijottaa silmiin ja huutaa EI:n. Sitten vasta havahtuu, että perkeles, mehän oltiinkin ulkona ja ihan HIHNAN päässä, ja tuohan se taluttaja olikin enkä minä :)

        Tottahan se on, että koiralla on hyvä kuulo eikä sille tarttis huutaa, mutta joskus (esim jos kiimainen narttu mennyt äsken) niin ei todellakaan kuule eikä näe mitään. Kuono maassa juostaan täysillä ja haukutaan perään umpihulluna, sillä 50 kilon voimalla.


      • ffef
        Kuuliainen tavallaan kirjoitti:

        No tuota... mulla on kolme koiraa ja yksi niistä on leikkaamaton uros, nyt jo hieman rauhoittunut kun neljättä vuotta mennään. Paimenkoiravietti, kamala tyttöjen perään, ei kuule eikä näe mitään välillä. Oikeesti joskus ainut mikä auttaa YHTÄÄN on se, että nappaa kuonosta kiinni ja tuijottaa silmiin ja huutaa EI:n. Sitten vasta havahtuu, että perkeles, mehän oltiinkin ulkona ja ihan HIHNAN päässä, ja tuohan se taluttaja olikin enkä minä :)

        Tottahan se on, että koiralla on hyvä kuulo eikä sille tarttis huutaa, mutta joskus (esim jos kiimainen narttu mennyt äsken) niin ei todellakaan kuule eikä näe mitään. Kuono maassa juostaan täysillä ja haukutaan perään umpihulluna, sillä 50 kilon voimalla.

        Onneksi minulla on maailman paras koira, staffi.

        Ei koskaan "haasta" riitaa, mutta jos joku saatanan sittiäinen tai vaikka rotikka tulee päälle niin kyllä poitsu antaa mennä.


      • Pois tuollaiset
        ffef kirjoitti:

        Onneksi minulla on maailman paras koira, staffi.

        Ei koskaan "haasta" riitaa, mutta jos joku saatanan sittiäinen tai vaikka rotikka tulee päälle niin kyllä poitsu antaa mennä.

        Staffihan on ihan sairas koira nehän ovat näitä ns. tappelukoiria. Ei sellaista tarvita kenenkään huushollissa eikä edes pihamaalla. Rotu on kielletty käsittääkseni monissa maissa.

        Itselläni on uros rotikka, ja se kyllä antaa selkään staffille tarvittaessa.


      • 11
        Pois tuollaiset kirjoitti:

        Staffihan on ihan sairas koira nehän ovat näitä ns. tappelukoiria. Ei sellaista tarvita kenenkään huushollissa eikä edes pihamaalla. Rotu on kielletty käsittääkseni monissa maissa.

        Itselläni on uros rotikka, ja se kyllä antaa selkään staffille tarvittaessa.

        Staffi on siittä kiva että se on äärimmäisen ihmisystävällinen. Rotikki taas hyökkää jokaisen kimppuun aina hamsterista mummoon. Mikäli hankkisin staffin niin koirikset kyllä unohtaisin, koska muiden kanssa ne eivät tule erityisen hyvin toimiin. Samaa vikaa tosin rotikoissakin vaikka 99% rotikka tyypeistä ja muista on näitä ego pullistelijoita, joilla se on vain vuokrakasarmin turvana ja vehkeen jatkeena.


      • olisko väärä
        11 kirjoitti:

        Staffi on siittä kiva että se on äärimmäisen ihmisystävällinen. Rotikki taas hyökkää jokaisen kimppuun aina hamsterista mummoon. Mikäli hankkisin staffin niin koirikset kyllä unohtaisin, koska muiden kanssa ne eivät tule erityisen hyvin toimiin. Samaa vikaa tosin rotikoissakin vaikka 99% rotikka tyypeistä ja muista on näitä ego pullistelijoita, joilla se on vain vuokrakasarmin turvana ja vehkeen jatkeena.

        koirarotu ,väärällä omistajalla,väärä lääkitys omistajalla tai pillerit unohtuneet ottamatta no onhan meitä moneen kelkaan ja osa ei mahdu olenkaan


      • hyökkäile
        olisko väärä kirjoitti:

        koirarotu ,väärällä omistajalla,väärä lääkitys omistajalla tai pillerit unohtuneet ottamatta no onhan meitä moneen kelkaan ja osa ei mahdu olenkaan

        kaikkien kimppuun, ootko vittu aivan aasi, et tiedä kyseisestä rodusta mitään ja meet tollasta väittään. itelläs ei pää kestä laittaa rotikkaa ku et osaa sitä kouluttaa. omistan rotikka nartun ja se on 4 kanin kanssa kämpässä irti ja nukkuu niiden kanssa lattialla, hamsteria se haistelee ja nuolee, eli hoitaa ja pitää hyvänä. minua ja miestäni se rakastaa yli kaiken. koirapuistossa se ei ikinä hyökkää kenenkään kimppuun ILMAN KÄSKYÄ. tottakai iltalenkillä jos joku hullu koittaa raiskata tai varastaa laukun niin koirani minua puolustaa. se puolustaa ja vartioi kotiamme, kun se koulutetaan oikein ja siitä pidetään hyvää huolta eikä käytetä koulutuksessa väkivaltaa eikä koiraa hakata niin siitä tulee elinikäinen ystävä ja kodin vartija joka antaa vaikka henkensä puolestasi. joten ÄLÄ yleistä!!


      • ??
        hyökkäile kirjoitti:

        kaikkien kimppuun, ootko vittu aivan aasi, et tiedä kyseisestä rodusta mitään ja meet tollasta väittään. itelläs ei pää kestä laittaa rotikkaa ku et osaa sitä kouluttaa. omistan rotikka nartun ja se on 4 kanin kanssa kämpässä irti ja nukkuu niiden kanssa lattialla, hamsteria se haistelee ja nuolee, eli hoitaa ja pitää hyvänä. minua ja miestäni se rakastaa yli kaiken. koirapuistossa se ei ikinä hyökkää kenenkään kimppuun ILMAN KÄSKYÄ. tottakai iltalenkillä jos joku hullu koittaa raiskata tai varastaa laukun niin koirani minua puolustaa. se puolustaa ja vartioi kotiamme, kun se koulutetaan oikein ja siitä pidetään hyvää huolta eikä käytetä koulutuksessa väkivaltaa eikä koiraa hakata niin siitä tulee elinikäinen ystävä ja kodin vartija joka antaa vaikka henkensä puolestasi. joten ÄLÄ yleistä!!

        Niin erehdyn joskus sanomaan omilleni että "tai selkään tulee!!" Silti en koskaan, koskaan pahoinpitelisi koiriani. Välillä vaan turhautuu kun ei käskyt mene perille sitten niin millään. Parempihan tuo sanallisesti on purkaa. Eiköhän kyseinen mies olisi kuule koiraansa jo höykkyyttänyt jos niikseen olisi tullut.


      • Koiralle saa suuttua
        ?? kirjoitti:

        Niin erehdyn joskus sanomaan omilleni että "tai selkään tulee!!" Silti en koskaan, koskaan pahoinpitelisi koiriani. Välillä vaan turhautuu kun ei käskyt mene perille sitten niin millään. Parempihan tuo sanallisesti on purkaa. Eiköhän kyseinen mies olisi kuule koiraansa jo höykkyyttänyt jos niikseen olisi tullut.

        mutta on eri asia tekeekö mitään. Poliisit ovatkin kiinnostuneita miehestä joka huusi koiralleen :DDDDDD


    • sivustaseuraaja

      Asun tässä itse jyrkkälässä kyseisen koirapuiston vieressä ja meininki ei kyllä ole tervettä. Koirat haukkuvat tunti toisensa jälkeen, välillä ulvahdellaan kuin jotakuta purtaisiin. Koirat haukkuvat kellon ympäri eikä ajoilla tunnu olevan mitään väliä kellekään. Kaupunki ei tietenkään reagoi edes valituksiin (ei niin että sellaista voisi edes järkeävästi tehdä koska asukasyhdistyksen edustajat ovat koiraihmisiä ja yksittäisen henkilön valituksella on suurinpiirtein kärpäsenpaskan painoarvo), eikä sanominen auta koska naapuruston terrorisoiminen luontokappaletta välikätenä käyttäen on ilmeisesti jonkinsortin perustavanlaatuinen ihmisoikeus. En enää tässä vaiheessa yhtään ihmettele miksi joistakin puistoista löytyy myrkkymakkaraa ja muuta kivaa ylläriä näille sankareille, ei niin että kyseistä toimintaa mitenkään hyväksyisinkään.

      Lopuksi pieni kommentti ja/tai pyyntö teille ko. puistossa koirianne ulkoiluttaville: Se on ihan OK että piskit haukkuvat. Se on luonnollista. Se mikä EI ole OK tai mitenkään tervettä on se, että piskit tuntitolkulla räkyttävät kaikkea mikä liikkuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      838
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe