Olin lomailemassa Vuokatissa ja vuokrasin Polaris Dragon 600 kelkan KETUNPOLKU safarista.
Kaikki meni hyvin ajoreissun aikana (3tuntia). Todella hyvät reitit ja paljon lunta.
Kun palautin kelkan oli tukivarsi ja iskari rikkoutuneet. Jouduin maksamaan 800 euron omavastuun.
Käskin kääntämään kelkan kyljelleen otin vauriosta kuvia ja huomasin tukivarren hitsausaumojen olevan
ruosteessa ja maalit olivat lohjenneet. Joten kelkka oli jo aijemmin saanut iskun ja nyt antoi
periksi minun ajovuorollani. Joten minä jouduin maksumieheksi!!!!!!
PS. Kääntäkää kelkka ympäri ennen kun lähdette ajelemaan ja tarkastakaa SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moottorikelkan Vuokraus
6
4240
Vastaukset
- jj
Älä nyt ihmeessä jätä juttua siihen,yhteys kuluttaja-asiamieheen ja rahat takaisin!
- Pego1
Juu kuluttajaneuvojaan otettu yhteyttä. Juttelin henkilön kanssa joka ammatikseen korjaa
kelkkoja. Hän sanoi että nuo kilpakelkat kestää pitkiäkin hyppyjä. Minun olisi pitänyt lentää
sarvien yli tuossa tilanteessa. Ei saisi olla sinisilmäinen ja luotaa kehenkään, vaan varmistaa
mitä vuokraa. - takuu juttu
Pego1 kirjoitti:
Juu kuluttajaneuvojaan otettu yhteyttä. Juttelin henkilön kanssa joka ammatikseen korjaa
kelkkoja. Hän sanoi että nuo kilpakelkat kestää pitkiäkin hyppyjä. Minun olisi pitänyt lentää
sarvien yli tuossa tilanteessa. Ei saisi olla sinisilmäinen ja luotaa kehenkään, vaan varmistaa
mitä vuokraa.mene hypyssä vaan esim. kun ajaa kiveen tai kantoon. Ja näin tämäkin kelkka on rikottu.
- en usko
tuomoinen omavastuu kun sillä saa jo käytetyn vastaavan romun? Nyt ei ihan kaikki ole kohdallaan ja yleensä tuo omavastuu on 150 euroa.
- nyt tarkkana
Yleiseen käyttöön rekisteröity (mopokilpi) ajoneuvo on korjattava uusilla osilla. Ohjaus, jouset,
tukivarret.... Tuon jutun perusteella en uskalla määritellä, onko tässä asiassa kyse näistä "hitsauskielto
osista"
Vaikutti että ajo oli tapahtunut valmiissa urassa. Täysin uskomaton paikka runkorakenteen särkymiselle
Lähtökohtaisesti vuokraaja vastaa kalustosta. Ei voitane olettaa että maalikko tutkii rakenteet ennen
vuokrausta. Tämähän edellyttäisi asentajaa tai katsastusmiestä mukaan.
Tuo "omavastuu" on käsittämättömän iso, onko se selvitetty ennen ajoon lähtöä.
Epämääräiset seosmetallihitsaukset on asia jota ei tarvitse korvata.
- Reksa1
tämä "käytäntö" ketunpolulla yleistä ja tällä toiminnalla virma pärjää :) osia ei vaihdeta uusiin vaan parsitaan vanhosta murtuneista osista kasaan kelkka ja hups asiakkaalla sit hajuaa lopullisesti ja asiakas maksaa. Puljun vetäjä kiero kun kettu :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057