Tekstin päälle tuleva tele-finland sivun alareunassa on tosi ärsyttävä mainos. Pienessä näytössä varmaan vielä ärsyttävämpi kuin suuressa. En ikinä ryhtyisi tuommoisen firman asiakkaaksi, kun ei mainostamisen psykologiaakaan ymmärrä!!!
Tunkeva firma
7
171
Vastaukset
Yritin tehdä ilmoituksen häiriöstä, mutta ei onnistunut.
- reklamaatti
Älytöntä, että yleensä myydään mainostilaa, joka sotkee tekstin. Viimosena ajatellaan palstan käyttäjiä, eihän ne mitään paina vaa´assa, raha ratkaisee.
reklamaatti kirjoitti:
Älytöntä, että yleensä myydään mainostilaa, joka sotkee tekstin. Viimosena ajatellaan palstan käyttäjiä, eihän ne mitään paina vaa´assa, raha ratkaisee.
Mikä hiienväen Mcafee? Se tunkee näytille ehdottamaan aktivointia. Soneralta sanottiin ettet sitä tarvi kun sinulla on jo meiän turvapaketti.
- Manta ¤
capt.cöpenick kirjoitti:
Mikä hiienväen Mcafee? Se tunkee näytille ehdottamaan aktivointia. Soneralta sanottiin ettet sitä tarvi kun sinulla on jo meiän turvapaketti.
ei minua taas häiritse vaikka se vilahtaa, kaikenlaista mainosta vilkastuttaa näyttöäni, en niitä juuri luekaan.
- Hintriika*
Manta ¤ kirjoitti:
ei minua taas häiritse vaikka se vilahtaa, kaikenlaista mainosta vilkastuttaa näyttöäni, en niitä juuri luekaan.
Säikähtikö mainostaja? Enää sitä mainosta ei ole. Liekö tämä vain hetken harhaa, ja ketä saamme kiitellä, jos katoaminen on totta?
Kiitos joka tapauksessa sille, jolle kiitos kuuluu! - Hintriika*
Hintriika* kirjoitti:
Säikähtikö mainostaja? Enää sitä mainosta ei ole. Liekö tämä vain hetken harhaa, ja ketä saamme kiitellä, jos katoaminen on totta?
Kiitos joka tapauksessa sille, jolle kiitos kuuluu!Ilmestyi taas!
- Linströmmi
Hintriika* kirjoitti:
Ilmestyi taas!
Vs pelotti sen sittenkin pois! Toivottavasti pysyykin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1582343Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 64782
- 55773
- 24765
- 46736
- 60713
- 10708
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68663