http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2010/02/25/katso-mika-kauppa-on-halvin/20102876/12
"Lidl paljastui edullisimmaksi ostospaikaksi. Hedelmiä ja vihanneksia, lihaa, juomia, leikkeleitä ja juustoja, kalaa sekä kuivatavaraa sisältäneen ostoskorin hinnaksi tuli vajaat 120 euroa.
Kalleimmaksi kaupaksi osoittautui Siwa, jossa vastaava korillinen tavaraa maksoi yli 170 euroa."
Eli 50€ halvemmat ostokset Lidlistä.
Jos viikko-ostoksesi on tuo 120€, niin 52x50€=2600€, eli aika paljon.
Säästä 2500€ vuodessa
4
518
Vastaukset
- Ei haittaa
Ukko on storalla töissä ja ostetaan kaikki prismasta makso mitä makso, ei paljon kiinnosta.
- enzo ----
Niin mut sitten ukkos kuiteski hakee "tavaran" svetosta...
- tuttu mies
ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla. - Kassajono on pop
tuttu mies kirjoitti:
ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla.Prisman kassajono onkin paikallinen näyttäytymispaikka perjantai-iltaisin. Rouvakin laittaa turkin päälle jos vaikka joku tuttu näkee. Eikä ostoskärryhin mitään lauantaimakkaraa osteta. Isäntä vikuilee haikeasti alkon suuntaan mutta ei saa sinne mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560