Säästä 2500€ vuodessa

penninvenytystä

http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2010/02/25/katso-mika-kauppa-on-halvin/20102876/12
"Lidl paljastui edullisimmaksi ostospaikaksi. Hedelmiä ja vihanneksia, lihaa, juomia, leikkeleitä ja juustoja, kalaa sekä kuivatavaraa sisältäneen ostoskorin hinnaksi tuli vajaat 120 euroa.

Kalleimmaksi kaupaksi osoittautui Siwa, jossa vastaava korillinen tavaraa maksoi yli 170 euroa."
Eli 50€ halvemmat ostokset Lidlistä.
Jos viikko-ostoksesi on tuo 120€, niin 52x50€=2600€, eli aika paljon.

4

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei haittaa

      Ukko on storalla töissä ja ostetaan kaikki prismasta makso mitä makso, ei paljon kiinnosta.

      • enzo ----

        Niin mut sitten ukkos kuiteski hakee "tavaran" svetosta...


      • tuttu mies

        ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
        Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
        Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
        On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla.


      • Kassajono on pop
        tuttu mies kirjoitti:

        ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
        Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
        Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
        On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla.

        Prisman kassajono onkin paikallinen näyttäytymispaikka perjantai-iltaisin. Rouvakin laittaa turkin päälle jos vaikka joku tuttu näkee. Eikä ostoskärryhin mitään lauantaimakkaraa osteta. Isäntä vikuilee haikeasti alkon suuntaan mutta ei saa sinne mennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe