dark side of the moon u2

edge lue tää oikeest

u2n kannattaisi alkaa heittämään radikaalimpaa settiä keikoilla tyyliin loppuajan pink floyd joka soitti dark side of the moonin kokonaan kun uusi materiaali oli niin tylsää. Eli kokonaisia albumeita höystettynä muiden levyjen biiseillä. Ongelma on että varsinaista huippua ei oikein löydy ...achtung baby tai joshua tree...jenkit tykkää joshuasta...achtung babykin on aika loppuun soitettu. POP voisi olla hyvä vaihtoehto kanssa. ( brucekin soitti born to runin keikoillaan kokonaan tällä viimisellä kiertueella usassa)

tyyliin :

No line on horizon
magnificent
get on your boots

Discotheque
Do You Feel Loved
Mofo
If God Will Send His Angels
Staring At The Sun
Last Night On Earth
Gone
Miami
The Playboy Mansion
If You Wear That Velvet Dress
Please
Wake Up Dead Man

beautiful day
stuck in moment
one

moment of surrender
i still havent found what im looking for
with or without you
where the streets have no name
the unforgettable fire
drowning man
MLK

1

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriittistä

      Samaa ajattelin. Kuuntelen parhaillaan POPpia ja pakko sanoa että vaikka en AB-kauden kuuntelijana siitä aluksi pitänytkään niin se kyllä pesee nämä 3 viimeistä mennen tullen ja vielä palatessa. Se jäi kuulemma keskeneräiseksi julkaisupaineiden vuoksi mutta kenties se onkin se juju. Nämä viimeiset tylsät levyt on niin loppuun hoonattu että taisi mennä lapsi pesuvesien mukana.

      Kaikki biitlessistä tykkäävät ovat tietty toista mieltä mutta jos AB on "loppuun soitettu" niin niin on kyllä tämä "fab fourkin" kautta tuotantonsa, semmoinen rokkimaailman Abba. No, huonoa säkää ainakin osaltani että muuten niin hieno U2 on valkannut idoleikseen juuri tuon brittipumpun jota en kerta kaikkiaan enää jaksa kun jokainen mielestään valistunut tiskijukka sitä soittaa muusiikin erikoisohjelmissa kautta radioaaltojen ja jostain syystä kaikki heidän mielestään "mielenkiintoiset uutuudet" kuulostaa tuolta esikuvaltaan.

      U2-ukot kun vanhenee niin joutuvat varmaan toteamaan saman jutun minkä olen itsestänikin huomannut: 80-luvun musa ei herätä suurempaa kaikupohjaa, 90-luku on jopa hassuimpineen kuriositeetteineen lähimpänä sydäntä kun taas 2000-luvulle tullessa kriittisyys taas kasvaa. Olen nuoruuden aikaani jämähtänyt ja niin on vissiin tämä bändimmekin.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe