Elikkäs, keväällä lähtee uusi yritys päästä Helsingin yliopistoon tietojenkäsittelytiedettä opiskelemaan. Tällä hetkellä käyn myös samalla avointa yliopistoa ja siellä opiskelen tietojenkäsittelytiedettä verkon välityksellä. Puuhaa ei vain ole niin paljon, että päivät täyttyisi kunnolla opiskelusta. Luen tällä hetkellä pitkän matikan kirjaa "Lukuteoria ja logiikka" ja olen tehnyt edellisvuosien pääsykokeitten kokeita tulostamalla netistä. Onko mitään lisämateriaalia, josta olisi apua pääsykokeita varten?
Tietojenkäsittelytieteen pääsykokeeseen valmistautuminen
2
4796
Vastaukset
- sa
http://www.tkt-yhteisvalinta.fi/?page=Aiemmat kokeet
Pääsykokeet sisältävät aika vähän matematiikkaa, mistä ei pääsis lukion taidoilla läpi.
Joten lukemista ei hirveästi tarvitse tehdä.- Huomiokynä
Tuopa juuri on itselle ongelma. Oulun TOL:ssa oli vielä viime vuoteen asti ihan vaan pääsykoekirja (kaksi, kokeessa vastaus vain toisen kirjan kysymyksiin). Nyt se on kuitenkin siirtynyt myös tähän valtakunnalliseen valintaan, mikä oli itselleni ylläri kun viime vuoden puolella ennakkotiedot hausta julkaistiin. Toisaalta "eipä tarvitse lukea", mutta näkisin että omat mahdollisuudet huonontuivat tämän vuoksi melko paljon. Lukiosta on jo usemapi vuosi, sielläkin minulla oli lyhyt matikka ja olin laiska, joten nuo ongelmanratkontatehtävät tuntuvat melko heprealta.
Tuon tkt-yhteisvalinta.fi sivun mukaan myös Helsinki on siinä, jonne tämän keskustelun aloittaja oli hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123199
- 181811
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191702En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321595- 731573
- 231511
- 281370
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262