Netin kautta erosi paljon imatralaisia. Ei olisi kannattanut nostaa kirkollisveroa.
”Peräti 1,6% Imatralaisista käytti eroakirkosta.fi -palvelua vuonna 2009”
http://www.eroakirkosta.fi/media/none/tiedote_06_2010.html?year=2010
paljon kirkostaeroajia
13
321
Vastaukset
- tosi pettynyt
Eiköhän ne suurimmaksi osaksi olleet kirkkoherran "muutoksen" johdosta. Seurakuntalaiset eivät voineet olla sellaisessa seurakunnassa jossa "lauman paimenena" toimii noin epäuskottava henkilö, joka tekee toista kuin saarnaa seurakunnalle.
- Papin vanha neuvo
Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää miten minä sanon
- Pastorisilli.
Papin vanha neuvo kirjoitti:
Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää miten minä sanon
Täti jolla on munat on setä!
- hupsista,,,,,
Pastorisilli. kirjoitti:
Täti jolla on munat on setä!
Imatralaisilla on tosi "pastorisilli" hahahahahahahahahaaa Pastorisillistä kun teette vielä Imatran Inkerin heheheheheheheheheee
- Water 100%
hupsista,,,,, kirjoitti:
Imatralaisilla on tosi "pastorisilli" hahahahahahahahahaaa Pastorisillistä kun teette vielä Imatran Inkerin heheheheheheheheheee
Parempi pastorisilli kuin se et ei vettä tule kotiin niinkuin lappeenrannassa.
Imatralla tulee vettä,kun avaa hanan :) - harhaaaaa
Papin vanha neuvo kirjoitti:
Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää miten minä sanon
millaista sielunhoitoa antaa sieluton sielunhoitaja
- X ev.lut.
harhaaaaa kirjoitti:
millaista sielunhoitoa antaa sieluton sielunhoitaja
Raamatussa sanotaan lopun ajasta " älkää eksykö, sillä monta tulee jotka minun nimeen puhuvat" Ei ole pakko mennä kuulemaan nykyistä "kirkkoherraa" Siirtyisi vaan toisiin tehtäviin seurakunnassa ja antaisi seurakuntalaisten palata takaisin seurakuntaan. Hän voi vielä jossain vaiheessa palata "mies rooliinsa," kun näkee ettei se naisena oleminen ollutkaan sellaista kuin kuvitteli ja pääseehän taas julkisuuteen?
- ees taas...
X ev.lut. kirjoitti:
Raamatussa sanotaan lopun ajasta " älkää eksykö, sillä monta tulee jotka minun nimeen puhuvat" Ei ole pakko mennä kuulemaan nykyistä "kirkkoherraa" Siirtyisi vaan toisiin tehtäviin seurakunnassa ja antaisi seurakuntalaisten palata takaisin seurakuntaan. Hän voi vielä jossain vaiheessa palata "mies rooliinsa," kun näkee ettei se naisena oleminen ollutkaan sellaista kuin kuvitteli ja pääseehän taas julkisuuteen?
Pysykää vaan poissa, kun olette valintanne jo tehneet. Ei teitä seurakunnassamme kaivata.
- =?
syy tekopyhille nuukille junteille erota.Todellinen syy on vero.
- anis pentti
=? kirjoitti:
syy tekopyhille nuukille junteille erota.Todellinen syy on vero.
en minäkään halunnut verorahojani käytettävän moisen otuksen ylläpitämiseen.Valitettavasti kuitenkin joudun maksamaan osani muuttumis leikistä
- Vanha, mutta ei van
Eräässä valtakunnallisessa lehdessä oli myönteinen kirjoitus Imatrasta ja Allosta eli jotenkin siihen tyyliin, että mikäli seurakunnan voisi valita vapaasti asuinpaikasta riippumatta, niin imatran seurakuntaan olisi tungokseen asti tulijoita seurakunnassa vallitsevan MYÖNTEISEN asenteen johdosta, koska Aaallon tapainen toiminta sallitaan. Tämä on vähän valistuneemman väen mielipide, joten HERÄTKÄÄ NUIJAT! Hankkikaa oma elämä ja antakaa jokaisen rauhanomaisen ihmisen elää omaansa. Imatralla on AINA löytynyt niitä "ensimmäisen kiven heittäjiä", joten eipä nuo typerysten mielipiteet paljon eroa siitä nytkään.
- adfwerasq
Vanha, mutta ei van kirjoitti:
Eräässä valtakunnallisessa lehdessä oli myönteinen kirjoitus Imatrasta ja Allosta eli jotenkin siihen tyyliin, että mikäli seurakunnan voisi valita vapaasti asuinpaikasta riippumatta, niin imatran seurakuntaan olisi tungokseen asti tulijoita seurakunnassa vallitsevan MYÖNTEISEN asenteen johdosta, koska Aaallon tapainen toiminta sallitaan. Tämä on vähän valistuneemman väen mielipide, joten HERÄTKÄÄ NUIJAT! Hankkikaa oma elämä ja antakaa jokaisen rauhanomaisen ihmisen elää omaansa. Imatralla on AINA löytynyt niitä "ensimmäisen kiven heittäjiä", joten eipä nuo typerysten mielipiteet paljon eroa siitä nytkään.
mielipiteitä on monia
- kalkuttalainen
Kaikenkaikkiaan tuo uskonto juttu on jo niin kulahtanu et ei enää 2010 mahdu normaalin ihmisen elämän kuvaan, tääl tehdään töitä ja hoidetaan perheitä ja yritetään tulla toimeen, ei kukaan haluu kuuluu ryhmään joissa suurin osa kärsii jonkin muotoisista mielenterveyden ongelmista. Vai kuulostaako normaalilta jos pitää ihmisten ovilla juosta "jumalan tahi jonkun muun menninkäisen sanaa levittämässä" kyllä siinä ollaan väärällä ovella, mielenterveystoimisto lukee oikeassa ovessa mihin kannattaa kolkuttaa, ja kertoa siellä että "kuuluu ääniä taivaasta" niin osaavat kuunnella ja ohjata oikeaan paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482