Hampuri-Bremen matkakertomus

hampuri_rocks

10

1795

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • redsauron

Olipa kiva matkakertomus. Tykkäsin:)

• halinallei

Kiva kun joku viitsiin kirjoittaa matkakertoksia. Kiitos ja iso hali:)

• jorma pekka

Kiitokset mukvasta matkakertomuksesta :) Olen juuri ensi viikolla lähdössä Saksaan.

• roskaa

Tää viesti ketju on täyttä kuraa samoin minnematka.com

• varokaa
        roskaa kirjoitti:

Tää viesti ketju on täyttä kuraa samoin minnematka.com

on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara .

• uuno007
        varokaa kirjoitti:

on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara .

Noniin rauhotuppa jo :D Voisit joskus perustella noita sun väitteitä. Mihin tuo nyt perustuu, että minnematkasta sais muka viruksia?

• DSVGG
        uuno007 kirjoitti:

Noniin rauhotuppa jo :D Voisit joskus perustella noita sun väitteitä. Mihin tuo nyt perustuu, että minnematkasta sais muka viruksia?

näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...

• oohiljaa
        DSVGG kirjoitti:

näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...

Mitään viruksia tuolta saa

• ............

Kiitokset mukavasta matkakertomuksesta joskin kertomus taitaa olla jo pari vuotta vanha. Tuskin kuitenkaan tiedot ovat kovin paljoa muuttuneet?

• bluesto

Tosi mukava juttu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      360
      1161
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      612
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe