Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olemattomia kuuleva naapuri riesana!

..vainottu

mitä tehdä kun avohoidokki kuulee olemattomia ja junailee näitä
omasta päästään kuulemiaan ääniä pitkin ja poikin. hänellä on vilkas mielikuvitus
jolla sävytetyt tarinat ovat takuula kaikkien makuhermoon.

akka mässäillee mielellään tarinoilla joissa minä olen pääosissa se tarinan kantava voima.
sivurooleissa kuullaan perheemme muita jäseniä. välillä osat vaihtuvat, mutta tarinan pointti
on silleen säädetty, että loppujen lopuksi syyllinen olen kuitenkin aina minä tarinassa.

ihan kiva jos viihdytte niiden tarinoiden parissa, mutta tosissaan niitä en kehoittaisi nielemään.
täällä moni ei tiedä hänen avohoidokkuudestaan, eikä moni haluakkaan uskoa.

11

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermot menee

      Mulla samanlainen rasittava naapurin akka-joka vkl valittaa pienistäkin
      äänistä,vieraista,vessaa vedetään liikaa ym ym : )
      Soittelee jo klo 21 jälkeen isännöitsijälle ja valittaa melua ym..

      • hhnj

        Vieläkö se soittelee?


    • kq8754

      Meilläkin ihan "hullu" yksinäinen naisihminen naapurina. Ollut kokoajan n.10v. Ei ole tietoa seinän eristeistä kun hän asuu ihan yksin? Jatkuva koputtelu vaan jatkuu,,. Toivottavasti muuttaisi pois mutta ei ole helppoa myydä hyvää ja kunnossa olevaa asuntoa nykyhinnoilla. Niin se koputtelu seinään keskellä päivää ihmetyttää? Ihan 100 varmasti yöt hiljaisia meillä koska silloin nukutaan. Puhuminen ei mahdollista naapurin kanssa koska koputtelu jatkunut liian kauan. Tietääkö kukaan kuinka hiljaa päiväsaikaan pitäisi olla? Emme omista stereoida eikä muutakaan mistä sais kunnon melua aikaa. Pitää kait jonkun sortin Buusterit ostaa ja antaa" palaa klo 10-22 välisenä aikana." Hansan_vaateri on jo 60 . Oiskohan Dementia ilmassa?

      • KannattaaHankkia

        ne stereot ja alkaa kuunnella musiikkia, se on yllättävän rentouttavaa ja ihan laillista.


      • Jfkfkfkdk

        Meillä on yläkerrassa akka, joka alkaa imuroida klo 23 jälkeen, sen lisäksi, että dallaa asunnossaan edestakaisin klo 8-01.


      • PikkujuttujaOn
        Jfkfkfkdk kirjoitti:

        Meillä on yläkerrassa akka, joka alkaa imuroida klo 23 jälkeen, sen lisäksi, että dallaa asunnossaan edestakaisin klo 8-01.

        Meilläpä onkin kenneli ja muutama sherlokki


    • jkdkhdhkdkhdcshk

      Tarkistakaa omat tiedot poliisin rekistereistä. Tiä vaikka mitä ilmiantoja tehnyt poliisille.
      Vaatii käynnin polisiasemalla, tehty mahdollisimman vaikeaksi. Ettei poliisin omat töppäilyt/kirjaukset paljastuisi.

    • kumpimeneeensin

      Et yksilöinyt tarkemmin mistä valittaa. Ei näytä olevan sinullakaan laitoshoito kaukana tekstin perusteella.

    • tavatkunniaan

      Taitaa olla kyse yksilön omista luuloista ja kuulluista. Jokainen tavallaan.

    • dfghgfdASDFGHG23455

      meidän naapurin piripää ei
      usko mitään muuta kuin maija pitäisi soittaa.

    • taitomieskö

      Taitaa olla sinä itse, joka kuulet olemattomia. Etsi välillä syytä omasta itsestäsi. Muiden hulluus ei tartu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe