Suklaarihma?

EnsQ

Miten suklaarihma käyttäytyy, kun olen niitä hankkimassa ja olin jo melkein ostamassa yhdestä akvaarioliikkeestä., mutta näyttivät todella huonokuntoisilta mielestäni.
Eli siis ne vaan makoilivat pohjalla ja olivat paikoillaan evät supussa.
Eli siis oliko ne kipeitä vai terveitä?

2

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

pH alle 7
      Pariskunta tai pienehkö parvi, 4-7kpl
      Lämpötilaa ei saa laskea alle 26C (olisiko tässä syy kalojen flekmaattiseen käyttäytymiseen myynti altaassa), eikä se saa nousta yli 28C
      Akvariossa pitää olla paljon piiloja, kasvillisuutta jota kala käyttää arkuuttaan hyväkseen, se on kyllä sellainen lymyilijä laji
      Akvan ehdoton minimi pariskunnalle (sukupuolia todella vaikeata erottaa nuorista yksilöistä) tai pienelle parvelle, 80l.

Sitä ei voi arvioida ovatko ne myynti altaassa kipeitä, katsele muitakin myynti altaita, miten akvaliikkeen myyjä hoitaa altaitaan, lojuuko joka altaassa raatoja, ovatko muutkin kalat hitaanlaisia. Voihan olla että vettäkään ei olla vaihdettu altaisiin pitkiin aikoihin, sekin vaikuttaa kalan toimintaan.
      Tällaisesta akvaliikkeestä en kuitenkaan itse ostaisi kalojani jos asiat olisivat noin huonosti.

Minkälaiseen sakkiin noita ajattelit?

• EnsQ

no siis sellaseen hyvän kokosen joukon, tai sitten kutuparin. En tiennykkää et niitäki voi pitää kutuparein, mut nyt ku tiiän ni varmaan sit otan sillee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1352
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      911
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      782
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      759
    Aihe