Miten suklaarihma käyttäytyy, kun olen niitä hankkimassa ja olin jo melkein ostamassa yhdestä akvaarioliikkeestä., mutta näyttivät todella huonokuntoisilta mielestäni.
Eli siis ne vaan makoilivat pohjalla ja olivat paikoillaan evät supussa.
Eli siis oliko ne kipeitä vai terveitä?
Suklaarihma?
2
537
Vastaukset 2
- fish KING
pH alle 7
Pariskunta tai pienehkö parvi, 4-7kpl
Lämpötilaa ei saa laskea alle 26C (olisiko tässä syy kalojen flekmaattiseen käyttäytymiseen myynti altaassa), eikä se saa nousta yli 28C
Akvariossa pitää olla paljon piiloja, kasvillisuutta jota kala käyttää arkuuttaan hyväkseen, se on kyllä sellainen lymyilijä laji
Akvan ehdoton minimi pariskunnalle (sukupuolia todella vaikeata erottaa nuorista yksilöistä) tai pienelle parvelle, 80l.
Sitä ei voi arvioida ovatko ne myynti altaassa kipeitä, katsele muitakin myynti altaita, miten akvaliikkeen myyjä hoitaa altaitaan, lojuuko joka altaassa raatoja, ovatko muutkin kalat hitaanlaisia. Voihan olla että vettäkään ei olla vaihdettu altaisiin pitkiin aikoihin, sekin vaikuttaa kalan toimintaan.
Tällaisesta akvaliikkeestä en kuitenkaan itse ostaisi kalojani jos asiat olisivat noin huonosti.
Minkälaiseen sakkiin noita ajattelit?- EnsQ
no siis sellaseen hyvän kokosen joukon, tai sitten kutuparin. En tiennykkää et niitäki voi pitää kutuparein, mut nyt ku tiiän ni varmaan sit otan sillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451099Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 62698
- 135686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58541