Hollannista saa tilattua luomutuotteita todella edullisesti. Postikuluja tulee jonkin verran, mutta ne ovat enintään 45 euroa. Jos on useampi tilaaja, ei postikulut ole paljoakaan per henkilö. Yli 900 euron tilauksista ei mene postikuluja lainkaan. Sitäpaitsi säästöt ovat niin isot, että ne kompensoivat postikulut moninkertaisesti. Varsinkin ruokapiirien kannattaa hyödyntää tämä. Osoite on:
http://www.macrobiotics.nl/assets/2008/DESHIMA_COMPLETE_PRICELIST_EN.PDF
Luomutoutteita todella
edullisesti
2
479
Vastaukset
- Heh ja UsKoT
että varmasti tulee Luomua ja tuoretta,
on kiva jotain odottaa, minulle riittää Joulupukki.
. - jjjjkkkk
että ettei kannata syödä mitään hollantilaista ruokaa, varsinkaan kasviksia. Siellä käytetään niin paljon myrkkyjä. Luomutuotteetkaan ei oo välttämättä niin puhtaita kuin jossain muualla koska koko maaperä on niin saastunutta. No mene ja tiedä mutta itse ainakin päättänyt etten rahojani laita hollantilaiseen ruokaan. Pelkästään sen takia että ne on edelläkävijöitä geenimuuntelussa sun muussa luonnottomissa jutuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723