Yliliikkuvat nivelet, ohuet käsivarret ja molemmissa ranteissa rannekanavaoireyhtymä, joka ajoittain ilmenee puutumisena ja myös kipuiluna. Tuskin vielä sieltä pahimmasta päästä, vaikka ENMG-tutkimusta ei olekaan tehty. En mielellään haluaisi kovin kivuliasta ja kovakouraista käsittelyä, joten kenen puoleen kääntyä? Jäsenkorjaaja, kalevalainen jäsenkorjaaja vai osteopaatti?
Rannekanavaoireyhtymä
6
1091
Vastaukset
- ihan arvaus
Olisikohan mahdollista selvittää, mikä oireen taustalla on? Huono työasento, joku perussairaus jne?
- Tähän asiaan
Fysioterapeutti totesi, ettei merkittäviä pinnetiloja löydy niska-/hartia-/lapaseudulta. Ranteet ovat aikaisemmin rasittuneet todennäköisesti huonosta työasennosta sekä pyöräilyasennosta. Rannetta tukevaa lastaa olen käyttänyt öisin lääkärin suosituksesta molemmissa käsissä. Perussairautena on crohn-colitis välimuoto, johon joillakin potilailla voi liittyä nivelreumaa. Lääkärin mukaan siitä ei tässä tapauksessa ole kyseessä. Särkyyn ja puutumiseen auttaa ainakin MSM sekä Arcoxia 60 mg.
- toimii.
Tähän asiaan kirjoitti:
Fysioterapeutti totesi, ettei merkittäviä pinnetiloja löydy niska-/hartia-/lapaseudulta. Ranteet ovat aikaisemmin rasittuneet todennäköisesti huonosta työasennosta sekä pyöräilyasennosta. Rannetta tukevaa lastaa olen käyttänyt öisin lääkärin suosituksesta molemmissa käsissä. Perussairautena on crohn-colitis välimuoto, johon joillakin potilailla voi liittyä nivelreumaa. Lääkärin mukaan siitä ei tässä tapauksessa ole kyseessä. Särkyyn ja puutumiseen auttaa ainakin MSM sekä Arcoxia 60 mg.
Jäsen- tai muistakaan "korjaajista" ei ole apua, mutta puristavan nivelsiteen katkaisusta on. Oikean kirurgin tekemänä tottakai.
- Leikkauttaisi
toimii. kirjoitti:
Jäsen- tai muistakaan "korjaajista" ei ole apua, mutta puristavan nivelsiteen katkaisusta on. Oikean kirurgin tekemänä tottakai.
Hypermobiilit nivelet kun sattuu omaamaan.
http://www.fysiatria.net/Carpaalitunnelisyndroomanleikkauskomplikaatioista.html - 20+17
Tähän asiaan kirjoitti:
>Fysioterapeutti totesi, ettei merkittäviä pinnetiloja löydy niska-/hartia-/lapaseudulta.
Miten hän tuon totesi?
Jos puutumiseen auttaa lääkkeet, niin silloin syy tuskin on ranteessa.
Energiahoito toimii erinomaisesti elimistön kuntouttajana ja niin myös rannekanavavaivoissa. Tämän huomasin hoitaessani vuosia sitten sellaista, joka tuli muiden vaivojen takia apua hakemaan ja jonka toinen käsi oli operoitu ja toinen odotti leikkausta, jota ei sitten tarvinnut tehdä. Mielestäni rannekanavan pinnetilan vapauttaminen leikkaamalla on maailman turhin operaatio, kun on paljon helpompikin hoitomenetelmä ja samalla hoituu monet muutkin ongelmat. Näitä rannekanavan vaivaamia on hoidettavana lähes joka viikko ja energiahoito on siitä mielenkiintoinen, että se hoitaa koko kehoa ja osaa hoitaa alkavia vaivoja, jotka hoituvat näin ennaltaehkäisevästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849