Lyhyesti; Aikuinen nainen ihastuu, rakastuu opettajaansa palavasti.
Opetustilanteet rupeavat hermostuttamaan yhä enemmän naista, ajatukset harhailevat luennoilla, tentit sentään menevät hyvin..(pakko saada ko. opettajan tenteistä hyvä...).hermostuttavaa silmäpeliä yhä enemmän
(mielikuvitustako).....
Ikäeroa ei ole kuin 14 vuotta, opettaja ja minä sinkkuja....Mietin... Riittäisikö minulla rohkeutta pyytää häntä
vaikka kahville...Mietityttää vain tämä liika(?) sydämentykytys ja jännitys...
Opettajaan ihastuminen
5
895
Vastaukset
- ex-ihastunut
Mulle kävi ihan sama juttu toissavuonna, vaikka olen myöskin aikuinen jo. Loppujen lopuksi aloin vältellä häntä (en mennyt koulutusohjelmassani hänen kursseilleen enää). Koko juttu jäi lähinnä ihastumisen ja unelmien asteelle ja en koskaan uskaltanut mennä edes juttelemaan muista paitsi opintoihin liittyvistä asioista, puhumattakaan siitä että olisin uskaltanut pyytää kahville tms. Todennäköisesti hän ei (onneksi) enää edes muista minua ja silloin aikanaan itselleni tuli sellainen vaikutelma, ettei hän huomannut minua edes lainkaan (puhumattakaan siitä että olisi minusta kiinnostunut - siitäkin huolimatta, että olen ihan "kauniiksi kehuttu" nuorehko nainen). Huvittavaa kyllä, olin ihan oikeasti aivan totaalisen mielettömän ihastunut häneen ja ajattelin häntä jatkuvasti ja minusta myöskin tuntui siltä, että on pakko saada parhaita mahdollisia tuloksia jne. Edelleenkin välillä mietityttää koko juttu ja tavallaan harmittaa se, etten tehnyt aloitetta. Toisaalta olen niin vanhanaikainen, että minusta miehen kuuluu aina ja kaikissa tilanteissa tehdä aloite. Suosittelisin sinulle, että menet juttelemaan hänelle ja pyydät vaikka kahville. Älä tee niin kuin minä tein tai saatat katua! :)
- openax
Tiedät kyllä. Opettajana en voi tehdä aloitetta.
- WOIWOI
HERRAN JESTAS,--------------------------JÄNNÄÄÄÄÄÄ
- Aika huono homma...
rakastunut koulun rehtoriin,,,?
Siis lapsensa reksiin..??? - lehtori muttei rehto
rakastunut työhönsä?
Minulla on virka, bemari ja miljoonapytinki. Omaisuus on hankittu lääkäripuolisoni varoilla jne. Päällisin puolin kaikki siis on kunnossa, mutta tunne-elämän puolella ajatukset harhailevat täysin muualla - töissä.
Mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019