Mikko Leppilampi riehu ja raivosi kapakassa ja öykkäröi huudellen , että " Ettekö tiedä kuka mä olen ?! "
Lauri Tähkä häiriköin Ramstenin keikalla humalassa. Haastoi riitaa jonkun kanssa ja töni ja mölisi muuta yleisöä häiriten.
Jari Sarasvuo oli ajanut 50km/h:n rajoitusalueella 100km/h. Sitten hän oli kirjoittanut poliiseille säälittävän akkamaisen armahduskirjeen, jossa pyysi , että hänelle ei annettaisi suurta rangaistusta, koska on kahden viikon ajokieltonsa aikana jo kärsinyt tarpeeksi, jne....
Mikä on , että Tapsan morkkaajat ette näistä öykkäröinneistä, ylinopeuksista yms. meuhkaa missään ? Kyllä Tapsan tekemisistä ja sanomisista nostatte mekkalan alta aikayksikön.
Tasapuolistako.........
3
221
Vastaukset
- hohhoijaa...
Et nyt sitten muuta keksinyt?
Leppilammesta en ole kuin kerran kuullut mainittavat että on riehunut. Samoin Lauri Tähkästä.
Sarasvuosta en montaakaan kertaa että olisi rikkonut nopeusrajoitusta.
Mitä sä tällä haet? Yritätkö todistaa jotain? Voi voi pikku justiinax kun et nyt taaskaan onnistunut.Sitä vaan ,että ei ne muutkaan aina niin moitteettomasti käyttäydy. Lauri Tähkä nyt on ainaskin kuulemma törttöillyt ennenkin. Iltasanomissahan siitä luki.
Ja minkätakia Jari Sarasvuo sai vaan yhden kuukauden ajokiellon, kun Tapsa saa ylinopudesta aina monta kuukautta ajokieltoa ? Tarttis kai Tapsankin väsätä joku armoanelukirje poliiseille. Mut Tapsa ei semmoseen alennu, kun on sen verran suoraselkänen mies. NIH!- voevoe,,
Justiinax kirjoitti:
Sitä vaan ,että ei ne muutkaan aina niin moitteettomasti käyttäydy. Lauri Tähkä nyt on ainaskin kuulemma törttöillyt ennenkin. Iltasanomissahan siitä luki.
Ja minkätakia Jari Sarasvuo sai vaan yhden kuukauden ajokiellon, kun Tapsa saa ylinopudesta aina monta kuukautta ajokieltoa ? Tarttis kai Tapsankin väsätä joku armoanelukirje poliiseille. Mut Tapsa ei semmoseen alennu, kun on sen verran suoraselkänen mies. NIH!Poliisi vastasi Iltasanomissa tänään tuohon Sarasvuon lyhyeen ajokieltoon näin :
" Kokonaisuuteen vaikuttaa moni seikka, ei pelkästään ylinopeuden suuruus. Siihen liittyy myös ajokorttihistoria. Jos on puhtaat paperit , sieltä tulee niin sanotusti plusmerkkiä. "
Eli jos toistuvasti kaahaa ylinopeutta, niin totahan silloin saa pitempiä ajokieltoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204