Päivänhoroskoopit,

Ystäväni tulen.

Hämmentävät : "Ystäväsi käyttäytyy toivomuksesi vastaisesti lähde pois toisen ystävän luokse vietä päivä poissa, jotta se ei tartu sinuun." Noin ne suunnilleen menee, mikä ystävä jättää ystävän, kun ystävällä kukaties on vaikeaa?
Kun toimittajalla ei ole muuta tietä purkaa sieluaan, olen pahoillani vaihda työtä.

Amerikkalaisessa tv-sarjassa Poikamiestyttö kansa ihmetteli DeAnnan ja Grahamin huonoja välejä, minusta heidän yhteiskartallaan voi olla Pluton neliö Merkuriukseen, eikä suhteella ollut mitään mahdollisuutta, vaikka herkkyyttä vetovoimaan olikin.

Toivon toimittajille uusia mieluisia työpaikkoja, en tahdo lukea mielensyövereitä.

7

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **

      Pluto neliö Merkuriukseen ei luo yhteyttä vaikka, kuinka yrittää. Ihmisyys, mitä se on? Vastaantuloa.

    • Talvilapsi!

      Tämä oikeestaan pitää paikkansa. Olen miesvoittoisessa työpaikassa ja täytyy tunnustaa, että miehillä on hauskaa, kun huumorilla pidän hauskaa ja huumorilla flirttailen. Pidän kuitenkin rajani yllä, etten ihan loukkaa ketään tai muuten suututa.

      JOUSIMIES

      HUOMENNA 5.3.2010:
      Huumorintajusi ja iloisuutesi nostavat tunnelmaa töissä. Huonotuuliset kollegasi ovat väsyneitä pitkään talveen, mutta he eivät voi vastustaa viehättävyyttäsi ja spontaania iloisuuttasi. Levität valoa ympärillesi.

      Terveisin jouskarinainen. ;)

      • Voimat loppuivat.

        Mistä luit tuon, mikä lehti? Oletko varma, että kirjoittaja ei tunne sinua? Oletko kenenkään astrologin asiakas?
        Olen seurannut noita horoskooppeja, koska olen astrologien asiakas, olen saanut lukea omaa elämääni julkisilta palstoilta. Jokainen astrologi kirjoittaa omista merkeistään lähtöisin, joku vanhenee se näkyy, eikä tuon tyypin (lainaus) kirjoituksia ole mukava lukea niiden rivouden vuoksi, jollakin oli äitisuhteessa omat juttunsa ja se näkyy kykenemättömyytenä ymmärtää naista. Onneksi vanhenen ja terveyteni on poissa, tunnen empatiaa astrologia kohtaan, joka ei voi sietää minua. Toisaalta, kun tiedän hänen elämänsä kuviot tilanne on tasan fifty fifty. Se, että minua loukataan jatkuvasti vie viimeisiä voimiani, luultavasti kuolen loukkauksiin pian. Olen viettänyt tänään koko päivän analysoimalla astrologeja kuka kukin on Suomen astrologiassa. Voisin tehdä listan, mutta ei ole voimia, eikä kiinnostusta.


      • Helmi-horoskooppi.
        Voimat loppuivat. kirjoitti:

        Mistä luit tuon, mikä lehti? Oletko varma, että kirjoittaja ei tunne sinua? Oletko kenenkään astrologin asiakas?
        Olen seurannut noita horoskooppeja, koska olen astrologien asiakas, olen saanut lukea omaa elämääni julkisilta palstoilta. Jokainen astrologi kirjoittaa omista merkeistään lähtöisin, joku vanhenee se näkyy, eikä tuon tyypin (lainaus) kirjoituksia ole mukava lukea niiden rivouden vuoksi, jollakin oli äitisuhteessa omat juttunsa ja se näkyy kykenemättömyytenä ymmärtää naista. Onneksi vanhenen ja terveyteni on poissa, tunnen empatiaa astrologia kohtaan, joka ei voi sietää minua. Toisaalta, kun tiedän hänen elämänsä kuviot tilanne on tasan fifty fifty. Se, että minua loukataan jatkuvasti vie viimeisiä voimiani, luultavasti kuolen loukkauksiin pian. Olen viettänyt tänään koko päivän analysoimalla astrologeja kuka kukin on Suomen astrologiassa. Voisin tehdä listan, mutta ei ole voimia, eikä kiinnostusta.

        Jousimies taisi olla Helmi-sivulla. Koska Jousimies on positiivinen merkki/ihminen on helppo kirjoittaa noin. JOs kirjoittaja vielä tuntee jonkun asiakkaansa/kumppaninsa tilanne on täydellinen täydellisen ennusteen kirjoittamiselle.


      • Talvilapsi!
        Voimat loppuivat. kirjoitti:

        Mistä luit tuon, mikä lehti? Oletko varma, että kirjoittaja ei tunne sinua? Oletko kenenkään astrologin asiakas?
        Olen seurannut noita horoskooppeja, koska olen astrologien asiakas, olen saanut lukea omaa elämääni julkisilta palstoilta. Jokainen astrologi kirjoittaa omista merkeistään lähtöisin, joku vanhenee se näkyy, eikä tuon tyypin (lainaus) kirjoituksia ole mukava lukea niiden rivouden vuoksi, jollakin oli äitisuhteessa omat juttunsa ja se näkyy kykenemättömyytenä ymmärtää naista. Onneksi vanhenen ja terveyteni on poissa, tunnen empatiaa astrologia kohtaan, joka ei voi sietää minua. Toisaalta, kun tiedän hänen elämänsä kuviot tilanne on tasan fifty fifty. Se, että minua loukataan jatkuvasti vie viimeisiä voimiani, luultavasti kuolen loukkauksiin pian. Olen viettänyt tänään koko päivän analysoimalla astrologeja kuka kukin on Suomen astrologiassa. Voisin tehdä listan, mutta ei ole voimia, eikä kiinnostusta.

        Jos oikein katsot tarkempaa tohon oikealle puolelle niin näet sellasen laatikon, jossa lukee "Katso oma horoskooppisi täältä" siinä näkyy nyt kauris ja vesimies, klikkaa laatikkoa ja valitse sieltä ylhäältä minkä horoskoopin haluut lukasta.

        Mä en tilaa tai osta mitään lehtejä.


      • Talvilapsi!
        Helmi-horoskooppi. kirjoitti:

        Jousimies taisi olla Helmi-sivulla. Koska Jousimies on positiivinen merkki/ihminen on helppo kirjoittaa noin. JOs kirjoittaja vielä tuntee jonkun asiakkaansa/kumppaninsa tilanne on täydellinen täydellisen ennusteen kirjoittamiselle.

        Eli lue minkä laitoin aiemmalle. ;)


      • **
        Talvilapsi! kirjoitti:

        Jos oikein katsot tarkempaa tohon oikealle puolelle niin näet sellasen laatikon, jossa lukee "Katso oma horoskooppisi täältä" siinä näkyy nyt kauris ja vesimies, klikkaa laatikkoa ja valitse sieltä ylhäältä minkä horoskoopin haluut lukasta.

        Mä en tilaa tai osta mitään lehtejä.

        Minulle ei tule "naistenlehtiä", horoskoopit saa netistä. Seuraan transiittejani. Yksikään astrologi ei kykene enää syöttämään minulle potaskaansa. Voin tehdä astrologille ennusteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe