Tässä illan aikana huomasin tunteen että on jatkuvasti pissahätä. Kun olen käynyt pissalla, niin 5sec sen jälkeen tuntuu että pitäisi uudestaan mennä - mutta sillon ei mitään tule enään, ja jos tulee niin kyse on parista virtsatipasta. Ei kirvele eikä satu, pn vain tunne että on "kovakin pissahätä".
Olin eilen illalla yhdynässä, ja mietin voiko tämä saada aikaseksi näin nopealla ajalla esim. virtsarakontulehduksen? Pillereillä kun mennään eikä kortsua käytetä.
Muistan kerran aikasemmin saaneni vastaavanlaisen tunteen että pissattaa koko ajan, mutta se meni kai itsestään ohi.
Sitten vielä yks asia mikä lienee tärkee lisätä, että mulla oli noin tarkalleen kuukaus takaperin todettu munuaistentulehdus joka hoidettiin sitten tiputuksella ja antibiootilla pois - voiko kuukauden "viiveellä" sama tulla takaisin?
Kiitos etukäteen avusta, jos joku osaa vastata mikä on todennäkösin syy tähän jatkuvaan pissahätä tunteeseen.
Pissattaa vaikkei mitään tule?
Pissalikka
0
374
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814