Biltemassa olis myytävänä ei-kaasukäyttöinen hitsauslaite130E ja hintaa 189e eli tekeekö tällä koneella mitään?
Biltema-MIG
5
2616
Vastaukset
- mig
Mulla on Biltema Mig olikohan malli ollut jotain 170 ampperia ja olen sillä jotain autoja hitsaillut. Ongelmana on heikko takerteleva langansyöttö ja lyhyt "letku". Lisäksi ydintäytelangalla polttaa helposti pellin puhki ja tulee paljon savua. Mun laitteessa on myös kaasulle paikka, mutta en ole kokeillut sitä. Pitäisi tulla parempaa jälkeä kuin ydintäytelangalla.
- täytelankako
OSTA SUOJAKAASUA ON PAREMPI KUIN USKOTKAAN
MULLE KÄVI NÄIN LANKA KOLME KERTAA HALVEMPAA
VUOKRAUS ON PULLOLLE KALLIS 5VUOTTA 300EUROA TÄYTTÖ 57.EUROA
- ei-toyotisti
Sijoita suosiolla ennemmin kunnon suojakaasu mig-hitsiin, saat käytettynäkin enemmän rahalle vastinetta, varsinkin jos mukana tulee ns. oma kaasupullo eikä vuokrapullo.
Tuollaisella ydintäytelangalla ei paljon tee mieli hitsailla, savuaa pirusti ja roiskii kuonaa ympäriinsä, vie virtaa pirusti ja jälki ei ole kovin kaunista jos pikkaisenkaan on ruostetta pellissä.
Omassa käytössä on ollut jo toistakymmentä vuotta sama kemppi ja yhä toimii täysin, tosin tasavirta-diodi ja 1 kpl kontaktoreita on vaihdettu, siinä on ollut huollot, ja on säädöiltään ja ominaisuuksiltaan täysin kelpo laite. Niin noh, virran kaukosäätölaite kun vielä olisi.
KE-PÖ:stä löytyy kyllä hitsauslaitteita, sieltä vain etsimään, tai jos joku metallifirma myy vaihdon takia laitteita niin sieltäkin voi (nopein ostaja)löytää hyvänkin laitteen halvalla. - Kari
Minulla on ollut samanlainen Bilteman MIG jo useita vuosia. Edellinenhän kuvasi hyvin jälkeä, joka ei ole kovin kehuttavaa. Käryä ja pölyä tulee paljon. Tietenkin jos pelkästään paikkaa pohjaa tai helmoja, ei sillä ole kovin paljon merkitystä. Ulkona tuulessa laite toimii kuitenkin melko hyvin. Pelti palaa melko helposti puhki, mutta jos vaihdat 0,6 paksuiseen täytelankaan se ei ole suurikaan ongelma.
Itse olen ollut siihen melko tyytyväinen. Käyttö on halpaa, jos tarvitsee vain satunnaisesti.- ole mitään
Järkeä sijoittaa ~500 eskobaanaa johonkin vanhaan romu"laatumikkiin", jos tarvii 5 kertaa vuodessa räkästä joku palikka kiinni.
Ja jos ottaa vuokrakaasupullon satunnaisia hitsauksia varten, niin halvemmaksi tulee hitsauttaa jossakin konepajalla, kuin mitä se vuokra kaasut vuoteen on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703