Oli se taas kova päivä Audi -vihaajille, kun paljastuikin että TDI ongelmat eivät koskekaan Audia vaan Skodaa, Seatia ja VW:tä. Kaikki mielikuvituksen tuotteet täällä palstalla paljastuivat kerralla provoiksi. On hienoa ajaa premium Audilla.
Vastaukset 8
- voi voi voi
voi voi
- paapeli59
samalla tekniikalla kuin skoda ja volvo ja vw seat kaikki saman tehtaan autoja.
moni ei tiedä et volvokin on samasta osista tehty- 12345654
ei varmaankaan tiedä koska volvohan käyttää fordin tekniikkaa.
- ajavat
Huppu päässä, elikkä keula vuorattuna pahvilla, liekkö auto niin kylmä, vai osavatko kokeneet autoilijat vatoa huohotinputken jäätymistä.
- Noita on monia
mitä sä avunhuutaja sekoilet???? Kato 45min.... Jos toi ei koske audia niin kerrohan ihmeessä miksi ei koske????
- Auto Union
Teknistä etumatkaa heh, jos ei oo öljyt mäessä niin laukeaa koko kone.
VAG ei vaan osaa tehdä muuta kun sutta. - ..........
Mitä sekoilet?
- No oppimaan
.......... kirjoitti:
Mitä sekoilet?
http://www.katsomo.fi/?progId=32924&itemId=22367
Vastaus keranku kysytään... Kelaa video 16.20 ja opi autoista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480