Ilmanpuhdistin

7

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias..

      Tämänpalstan voisikin ristiä Haukku / Kiusa-24:ksi. Mutta olisin kysynyt onko ilmanpuhdistimesta ollut apua vai oliko hukka investointi?

      • "Mutta olisin kysynyt onko ilmanpuhdistimesta ollut apua vai oliko hukka investointi?"

        - Ei se ole ollut vielä käytössä, joten kokemusta ei ole. Paketista on otettu vasta pois.

        Ajateltiin, että otetaan laite käyttöön vasta, kun saadaan koko kämppä puhtaaksi.

        *

        Vinkiksi vielä, että laitetta saa just nyt Anttilastakin 74,50 euron hintaan, huomasin.


      • ilmanputsausta
        sanasinko kirjoitti:

        "Mutta olisin kysynyt onko ilmanpuhdistimesta ollut apua vai oliko hukka investointi?"

        - Ei se ole ollut vielä käytössä, joten kokemusta ei ole. Paketista on otettu vasta pois.

        Ajateltiin, että otetaan laite käyttöön vasta, kun saadaan koko kämppä puhtaaksi.

        *

        Vinkiksi vielä, että laitetta saa just nyt Anttilastakin 74,50 euron hintaan, huomasin.

        Ettekste oon muuttaanu jo ajat sitte pois siitä hometalosta,puhtaaseen taloon niin miks tarttet ilmanputsaria.Hei muuten siitä jos siinä nyt on semmonen muovinen suodatin sais varmaan hyviä näytteitä jonku ajan kuluttua,pumpulipuikolla ottas alustalle?


      • ilmanputsausta kirjoitti:

        Ettekste oon muuttaanu jo ajat sitte pois siitä hometalosta,puhtaaseen taloon niin miks tarttet ilmanputsaria.Hei muuten siitä jos siinä nyt on semmonen muovinen suodatin sais varmaan hyviä näytteitä jonku ajan kuluttua,pumpulipuikolla ottas alustalle?

        "Ettekste oon muuttaanu jo ajat sitte pois siitä hometalosta,puhtaaseen taloon niin miks tarttet ilmanputsaria."

        - Ollaan joo muutettu, muttei kaikkia tavaroita ole käyty vielä läpi. Siivoamalla saadaan haitallisten itiöiden määrää vähemmäksi, se se idea on.


      • ilmanputsausta kirjoitti:

        Ettekste oon muuttaanu jo ajat sitte pois siitä hometalosta,puhtaaseen taloon niin miks tarttet ilmanputsaria.Hei muuten siitä jos siinä nyt on semmonen muovinen suodatin sais varmaan hyviä näytteitä jonku ajan kuluttua,pumpulipuikolla ottas alustalle?

        Hometestejäkään en toistaiseksi tee enempää.

        - Tänään lähtee Biofactoon homeasunnosta otettu viimeinen testi ja viimeistä edellinen testi verrokiksi.

        En tajunnutkaan, kuinka myrkyllisiä ne testit on, kun myrkyt alkaa niissä kasvaa. Varovainen pitää niiden kanssa olla.


      • sanat juu
        sanasinko kirjoitti:

        Hometestejäkään en toistaiseksi tee enempää.

        - Tänään lähtee Biofactoon homeasunnosta otettu viimeinen testi ja viimeistä edellinen testi verrokiksi.

        En tajunnutkaan, kuinka myrkyllisiä ne testit on, kun myrkyt alkaa niissä kasvaa. Varovainen pitää niiden kanssa olla.

        Jahas ja ahaa, no teitteköte vai etteköte tehneet sinne wanhaan asuntoon muita tutkimusjuttuja kuuin nuo bio
        ja tuota noin että ne tavarat ois kyllä kantsinu putsailla enneku veitte ne sinne uuteen asuntoon,sillä olen kuullut ja lukenut että niistä leijailee vaikka mitä puhtaaseen ilmaan jotaki kaasumaisia?????epäpuhatuksia mitä halavatun kaasumaisia,no ovat kuulemma ja mitä jotakin oon lukenu että jopa vaarallisempia ne kaasut kuin itiöt.NO empä tiedä.NO ainakin ne alustat jos oot kasvattanu on kuulemma kans aivan hirveää myrggyä, ei sais kuulema käsitellä kuin vetokaapissa??? vetokaappi :) vedetäänkö sitä perässä vai :)


      • .
        sanat juu kirjoitti:

        Jahas ja ahaa, no teitteköte vai etteköte tehneet sinne wanhaan asuntoon muita tutkimusjuttuja kuuin nuo bio
        ja tuota noin että ne tavarat ois kyllä kantsinu putsailla enneku veitte ne sinne uuteen asuntoon,sillä olen kuullut ja lukenut että niistä leijailee vaikka mitä puhtaaseen ilmaan jotaki kaasumaisia?????epäpuhatuksia mitä halavatun kaasumaisia,no ovat kuulemma ja mitä jotakin oon lukenu että jopa vaarallisempia ne kaasut kuin itiöt.NO empä tiedä.NO ainakin ne alustat jos oot kasvattanu on kuulemma kans aivan hirveää myrggyä, ei sais kuulema käsitellä kuin vetokaapissa??? vetokaappi :) vedetäänkö sitä perässä vai :)

        Sitten ku ne ikääntyy roskiin...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe