Ilmanpuhdistin

7

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias..

Tämänpalstan voisikin ristiä Haukku / Kiusa-24:ksi. Mutta olisin kysynyt onko ilmanpuhdistimesta ollut apua vai oliko hukka investointi?

• "Mutta olisin kysynyt onko ilmanpuhdistimesta ollut apua vai oliko hukka investointi?"

- Ei se ole ollut vielä käytössä, joten kokemusta ei ole. Paketista on otettu vasta pois.

Ajateltiin, että otetaan laite käyttöön vasta, kun saadaan koko kämppä puhtaaksi.

*

Vinkiksi vielä, että laitetta saa just nyt Anttilastakin 74,50 euron hintaan, huomasin.

• ilmanputsausta
        sanasinko kirjoitti:

"Mutta olisin kysynyt onko ilmanpuhdistimesta ollut apua vai oliko hukka investointi?"

- Ei se ole ollut vielä käytössä, joten kokemusta ei ole. Paketista on otettu vasta pois.

Ajateltiin, että otetaan laite käyttöön vasta, kun saadaan koko kämppä puhtaaksi.

*

Vinkiksi vielä, että laitetta saa just nyt Anttilastakin 74,50 euron hintaan, huomasin.

Ettekste oon muuttaanu jo ajat sitte pois siitä hometalosta,puhtaaseen taloon niin miks tarttet ilmanputsaria.Hei muuten siitä jos siinä nyt on semmonen muovinen suodatin sais varmaan hyviä näytteitä jonku ajan kuluttua,pumpulipuikolla ottas alustalle?

• ilmanputsausta kirjoitti:

Ettekste oon muuttaanu jo ajat sitte pois siitä hometalosta,puhtaaseen taloon niin miks tarttet ilmanputsaria.Hei muuten siitä jos siinä nyt on semmonen muovinen suodatin sais varmaan hyviä näytteitä jonku ajan kuluttua,pumpulipuikolla ottas alustalle?

"Ettekste oon muuttaanu jo ajat sitte pois siitä hometalosta,puhtaaseen taloon niin miks tarttet ilmanputsaria."

- Ollaan joo muutettu, muttei kaikkia tavaroita ole käyty vielä läpi. Siivoamalla saadaan haitallisten itiöiden määrää vähemmäksi, se se idea on.

• sanasinko
        ilmanputsausta kirjoitti:

Hometestejäkään en toistaiseksi tee enempää.

- Tänään lähtee Biofactoon homeasunnosta otettu viimeinen testi ja viimeistä edellinen testi verrokiksi.

En tajunnutkaan, kuinka myrkyllisiä ne testit on, kun myrkyt alkaa niissä kasvaa. Varovainen pitää niiden kanssa olla.

• sanat juu
        sanasinko kirjoitti:

Hometestejäkään en toistaiseksi tee enempää.

- Tänään lähtee Biofactoon homeasunnosta otettu viimeinen testi ja viimeistä edellinen testi verrokiksi.

En tajunnutkaan, kuinka myrkyllisiä ne testit on, kun myrkyt alkaa niissä kasvaa. Varovainen pitää niiden kanssa olla.

Jahas ja ahaa, no teitteköte vai etteköte tehneet sinne wanhaan asuntoon muita tutkimusjuttuja kuuin nuo bio
        ja tuota noin että ne tavarat ois kyllä kantsinu putsailla enneku veitte ne sinne uuteen asuntoon,sillä olen kuullut ja lukenut että niistä leijailee vaikka mitä puhtaaseen ilmaan jotaki kaasumaisia?????epäpuhatuksia mitä halavatun kaasumaisia,no ovat kuulemma ja mitä jotakin oon lukenu että jopa vaarallisempia ne kaasut kuin itiöt.NO empä tiedä.NO ainakin ne alustat jos oot kasvattanu on kuulemma kans aivan hirveää myrggyä, ei sais kuulema käsitellä kuin vetokaapissa??? vetokaappi :) vedetäänkö sitä perässä vai :)

• .
        sanat juu kirjoitti:

Jahas ja ahaa, no teitteköte vai etteköte tehneet sinne wanhaan asuntoon muita tutkimusjuttuja kuuin nuo bio
        ja tuota noin että ne tavarat ois kyllä kantsinu putsailla enneku veitte ne sinne uuteen asuntoon,sillä olen kuullut ja lukenut että niistä leijailee vaikka mitä puhtaaseen ilmaan jotaki kaasumaisia?????epäpuhatuksia mitä halavatun kaasumaisia,no ovat kuulemma ja mitä jotakin oon lukenu että jopa vaarallisempia ne kaasut kuin itiöt.NO empä tiedä.NO ainakin ne alustat jos oot kasvattanu on kuulemma kans aivan hirveää myrggyä, ei sais kuulema käsitellä kuin vetokaapissa??? vetokaappi :) vedetäänkö sitä perässä vai :)

Sitten ku ne ikääntyy roskiin...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe