Heissan ! Olen siis 14 vee poika. Käyn Annan Tapion koulua ja harrastan sen toiminnan kautta kerhoissa( sisäoppilaitos) Harrastan korista, tanssia, sirkusta,laskettelua, pokemonkorttejakin ajattelin kun sellainenkin kerho omalta paikkakunnalta ja luen myös kirjoja, kerään elokuvia ja pelaan videopelejä. Paljon hauskaa tekemistä, mutta aikaa se vie. Ainakaan ei ole tylsää :) Mitä mieltä ootte harrastuksista ? Mitä itse harrastatte ? Mitkä ovat omat kokemuksenne harrastuksissa ?
Vastaukset 6
- sory
14v ja kerää pokemonkortteja... aika noloo...
- orree
Minusta on aivan sama mitä muut sanoo toisen harrastuksista... Jokainen harrastaa sitä mitä itse tahtoo ja mikä itsestä tuntuu parhaalta. Vaikka 14 vuotias kerää pokekortteja... Mielestäni tuossa ei ole mitään noloa. Itse harrastan kestävyysjuoksua ja siihen meneekin aikaa 6 kertaa viikossa...
- ei millään pahalla
se on joku 7-11 vuotiaelle
- harrastaa : )
Kohta 8v täyttävä poikani harrastaa koripalloa, pesäpalloa ja kilpatanssia. Kesäksi menossa mukaan jalkapalloon ja opettelemaan uimataitoa. Näin meillä : ))
- H Lecter
Itse harrastan erikoista ruoanlaittoa ja keräilen pääkalloja
- sagry
Minä harrastan : ratsastusta , näytelmäkerhoa ja keräilen sitä sun tätä!
Minusta harrastukseni ovat kehittäväi ja luovia :D Pidän niistä ihan kamalasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3591148- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63605- 40584
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45498
- 44456