Terveellinen muistutus kaikille rasismin lietsojille, joita täälläkin on pilvin pimein:
http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010/02/thors_tekee_facebook-tappouhkauksesta_rikosilmoituksen_1485992.html
Thors tekee Facebook-tappouhkauksesta rikosilmoituksen
24
206
Vastaukset
- utelias...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8871603
mites maanpettureile pitaisi tehda? -pitaisiko ottaa esimerkkia saudi-arabiasta?
-vai onko meilla koskaan ollutkaan lakia maanpettureita vastaan?
-Thors on huolestunut syyttomista, muttei itsestaan? - samesame.
.....
- ....
tappouhkausta muslimeilta. Poliisi ei vastannut yhtään mitään minun rikosilmoitukseeni Ruotsissa. Suomessa sitä ei otettu vastaan ollenkaan. Islamkriitikon kuolema ei herättäisi enempää huomiota kuin varpusen kuolema.
- ukdoesntwork
Toi on todella typerää poliiseilta.Koskakohan oikein tulee julkiseksi totuudeksi islamista sen oikeat opit? Voisimmeko me vaikuttaa mediaan mitenkään?
- ....
ukdoesntwork kirjoitti:
Toi on todella typerää poliiseilta.Koskakohan oikein tulee julkiseksi totuudeksi islamista sen oikeat opit? Voisimmeko me vaikuttaa mediaan mitenkään?
Panen ne tähän vain copypastattuna.
Varoitus Eskolle erityisesti
Kirjoittanut: minä täällä 16.10.2004 klo 01.06
Tietenkin on hyvä jos on ihmisiä jotka osaavat keskustella tämän maailman ongelmista.
Mutta... se ei saisi olla provosointia / sellanen voi olla ennenkaikkea itselle vaarallista.
Taidat olla Esko_rukka aika nuori kun noin vahvat on kannanottosi.
Minun isä opetti analyysin viisaasta ihmisestä:
Joka tietää vähän ja varsinkin toisesta ihmisestä on viisas... Olen taodella kiitollinen siitä isälleni että opetti pitämän suun kiinni...
Anteeks, en halua astua varpaillesi, muttaihmisiä tapetaan, joilla on liian suuri suu, myös chatissa .... Valitettavasti!!!
Olen myös kuullut että musliimeilla on kunniamurha...
Siis varovaiseksi tekee ainakin minut sen perustella mitä olen kuullut.
Näillä asioilla ei ole leikkimistä!!!! Ei todella!
Oletko huomannut että 1 ihminen ei voi tätä maailmaa muuttaa... Jumalallekin piätis jättää jotakin ....
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
.............................................................
Viisaita varoituksen sanoja muslimilta?
Kirjoittanut: Ansarit 18.10.2004 klo 16.58
"Anteeks, en halua astua varpaillesi, muttaihmisiä tapetaan, joilla on liian suuri suu, myös chatissa .... Valitettavasti!!!
Näillä asioilla ei ole leikkimistä!!!! Ei todella!"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000005011304
......................................................................
ITSEPUOLUSTUS SALLITTUA!
Kirjoittanut: Karim 23.11.2004 klo 11.51
>>>4.148 Allah does not love the public utterance of hurtful speech unless (it be) by one to whom injustice has been done; and Allah is Hearing, Knowing. >Nyt todetaan, että islamin mukana loukkaava puhe tulee sallituksi.>Aikaisemmasta tiedetään, että murha muuttuu sallituksi jollain ehdoilla.>Viittaan kunniamurhiin ja Theo vanGouhin murhaan.>Terroriteot muuttuvat sallituiksi määrätyillä ehdoilla. Sota muuttuu pyhäksi sodaksi jollain ehdoilla. >Hän selitti, ettei todisteen näyttämistä tarvita minun tapauksessani. - ....
.... kirjoitti:
Tietenkin on hyvä jos on ihmisiä jotka osaavat keskustella tämän maailman ongelmista.
Mutta... se ei saisi olla provosointia / sellanen voi olla ennenkaikkea itselle vaarallista.
Joka tietää vähän ja varsinkin toisesta ihmisestä on viisas... Olen taodella kiitollinen siitä isälleni että opetti pitämän suun kiinni...
Anteeks, en halua astua varpaillesi, muttaihmisiä tapetaan, joilla on liian suuri suu, myös chatissa .... Valitettavasti!!!
Oletko huomannut että 1 ihminen ei voi tätä maailmaa muuttaa... Jumalallekin piätis jättää jotakin ....
Vastaa tähän viestiin
"Anteeks, en halua astua varpaillesi, muttaihmisiä tapetaan, joilla on liian suuri suu, myös chatissa .... Valitettavasti!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000005011304
ITSEPUOLUSTUS SALLITTUA!
>>>4.148 Allah does not love the public utterance of hurtful speech unless (it be) by one to whom injustice has been done; and Allah is Hearing, Knowing. >Nyt todetaan, että islamin mukana loukkaava puhe tulee sallituksi.>Aikaisemmasta tiedetään, että murha muuttuu sallituksi jollain ehdoilla.>Viittaan kunniamurhiin ja Theo vanGouhin murhaan.>Terroriteot muuttuvat sallituiksi määrätyillä ehdoilla. Sota muuttuu pyhäksi sodaksi jollain ehdoilla. >Hän selitti, ettei todisteen näyttämistä tarvita minun tapauksessani.Pitkiä viestejä ei voi lähettää. Tässä on loppuosa.
Tulee SYNKKIÄ ajatuksia täällä...
Kirjoittanut: Karim 10.12.2004 klo 11.50
...käytännössä nämä hokijat ovat täällä vakuuttaneet ainakin minut siitä että Islamia tahallaan vääristelevät (ja siten hyökkäävät/vääristelyä levittävät) pitäisi teloittaa, ja päätynyt siihen että jos minulla joskus tulee olemaan valta/mahdollisuus, niin varmuudella perustan ryhmittymän haravoimaan nettiä vuosia taaksepäin ja etsimään/metsästämään kiinni nämä toisten uskontoa kunnioittamattomat idiootit...
Vastaa tähän viestiin
.............................................................................
Kaltaisesi idiootit syy kr.uskolle...
Kirjoittanut: Karim 10.12.2004 klo 15.57
...jotta ette ole töpeksimässä "tulkinnoillanne" Islamin kanssa!
Mistä helvetistä te näitä kehitätte???
>>>Kyllä se on varmaan Islamin idea, mutta järjetön ja paha idea.
Sinulla ei tosiaan oikein äly pelaa, kun ei huomaa tällaisia asioita pahoiksi. >Tuo ajatus on aivan liian alkeellinen, tyhmä ja paha. Kukaan ei voi koskaan tietää toisten ihmisten ajatuksia tällä hetkellä tai tulevaisuudessa, eikä edes menneisyydessäkään. - ....
.... kirjoitti:
Pitkiä viestejä ei voi lähettää. Tässä on loppuosa.
...käytännössä nämä hokijat ovat täällä vakuuttaneet ainakin minut siitä että Islamia tahallaan vääristelevät (ja siten hyökkäävät/vääristelyä levittävät) pitäisi teloittaa, ja päätynyt siihen että jos minulla joskus tulee olemaan valta/mahdollisuus, niin varmuudella perustan ryhmittymän haravoimaan nettiä vuosia taaksepäin ja etsimään/metsästämään kiinni nämä toisten uskontoa kunnioittamattomat idiootit...
Vastaa tähän viestiin
Sinulla ei tosiaan oikein äly pelaa, kun ei huomaa tällaisia asioita pahoiksi. >Tuo ajatus on aivan liian alkeellinen, tyhmä ja paha. Kukaan ei voi koskaan tietää toisten ihmisten ajatuksia tällä hetkellä tai tulevaisuudessa, eikä edes menneisyydessäkään.kauan säily palstalla. Jos joku haluaa, niin saa kopioida.
- kaanynnainen..
.... kirjoitti:
Vastaa tähän viestiin
ITSEPUOLUSTUS SALLITTUA!
>>>4.148 Allah does not love the public utterance of hurtful speech unless (it be) by one to whom injustice has been done; and Allah is Hearing, Knowing. >Nyt todetaan, että islamin mukana loukkaava puhe tulee sallituksi.>Aikaisemmasta tiedetään, että murha muuttuu sallituksi jollain ehdoilla.>Viittaan kunniamurhiin ja Theo vanGouhin murhaan.>Terroriteot muuttuvat sallituiksi määrätyillä ehdoilla. Sota muuttuu pyhäksi sodaksi jollain ehdoilla. >Hän selitti, ettei todisteen näyttämistä tarvita minun tapauksessani.ta lahetetaan lapset heittelemaan kivilla ikkkunoihin... niin en suinkaan mene poliisein luo, otan silla sekunnilla itse ohjakset kasiini, kertomatta mita tapahtuu..
-eikos silloin olekin allah ohjaimissa? sura 8,17 ? - kansalainen...
.... kirjoitti:
Vastaa tähän viestiin
Sinulla ei tosiaan oikein äly pelaa, kun ei huomaa tällaisia asioita pahoiksi. >Tuo ajatus on aivan liian alkeellinen, tyhmä ja paha. Kukaan ei voi koskaan tietää toisten ihmisten ajatuksia tällä hetkellä tai tulevaisuudessa, eikä edes menneisyydessäkään.tama kusipaa uhkailee avoimesti ja vapaasti. Suomen sisi poliisikin vapisee paskat housuissa.
No, ehkapa kansa ottaa hanesta huolen.. - ....
kansalainen... kirjoitti:
tama kusipaa uhkailee avoimesti ja vapaasti. Suomen sisi poliisikin vapisee paskat housuissa.
No, ehkapa kansa ottaa hanesta huolen..Jos sanot selvästi, voit päätyäkin raastuvanoikeuteen.
- kopycat
.... kirjoitti:
Vastaa tähän viestiin
Sinulla ei tosiaan oikein äly pelaa, kun ei huomaa tällaisia asioita pahoiksi. >Tuo ajatus on aivan liian alkeellinen, tyhmä ja paha. Kukaan ei voi koskaan tietää toisten ihmisten ajatuksia tällä hetkellä tai tulevaisuudessa, eikä edes menneisyydessäkään.kuinka kopipastataan? en ole tietokone-expertti.
- ....
kopycat kirjoitti:
kuinka kopipastataan? en ole tietokone-expertti.
suomenkielinen Windows. Siksi en osaa selittää oikella sanoilla suomeksi. Toiseksi pitäisi tietää, mitä ohjelmaa käytät. Jos käytät Windowsia, siinä on aina apuosasto. Napauta startista ja mene siihen. Kaikki ohjeet löytyy omalta koneeltasi.
1.Siirrettävä teksti muuttuu siniseksi kun nuoli on kohdalla ja painetaan hiiren vasenta näppäintä.
2. Vedetään sinistä yli koko tekstin.
3. Painetaan Ctrl C.
4. Avataan Muistio
5. Painetaan Ctrl V
Teksti siirtyy muistioon.
Viestiä kirjoitettaessa toimitaan aivan samalla tavalla.
Pane hakuun Googlella "pikanäppäimet"
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=pikanäppäimet windows xp&meta=lr=lang_fi&cts=1267386580814&aq=1&oq=pikanäpp...
http://support.microsoft.com/kb/301583/fi
Yleensä voi kysyä mitä tahansa Googlelta. Se tietää melkein kaikista asioista.
- PATRIOT 11
uhkailu, kiristys, sharia ja kidnappailu , panttivangit ja raiskaukset, vaikka astrid opettaakin toisin.
Negatiivinen henki islamin HYYSSAREITA VASTAAN EI OLE TULLUT SIKSI, ETTA K.O. OMINAISUUDET OLISIVAT TULLEET ISLAMIIN, VAAN SIKSI, ETTA NE OVAT SIELLA!- vihree...
on islam sivut taynna, mutta niita bvastaan taytyy syhtautua suvaitsevasti. mutta taas islamiin viittaavatkin
vihamielisyys tai kielteisyys panee astridin ja ritvan partakarvat tarisemaan keltahousuarmeijaa myoten.
Siella on ville komsikin taysin vapaana, koko kansa on hanen puolellaan... - prinzzi .
http://www.mahomettube.com/video.php?next=watch
http://www.mahomettube.com/view_video.php?viewkey=18c70d380d32bce4e733&page=7&viewtype=basic&category=mr
onko nama loukkaavia vai vihaaa lietsovia vai mita?
http://www.mahomettube.com/video.php?next=watch&page=1
tama kysymys on thorsille ja muslimeille..
- pro western
Thors sai ihan sitä mitä on nenästään kaivanut jo pitkän aikaa. Jossakin vaiheessa maahanmuuton negatiivisiin puoliin on herättävä joka tapauksessa. Jos nyt yhtä ministeriä uhataan tappamisella niin voi voi. Sitäpaitsi uhkauksen esittänyt maahanmuuton vastustaja on ihan oikeassa asiassaan.
Thors häviää juttunsa joka tapauksessa, poliisia ei tod.näköisesti voisi vähempää kiinnostaa jos joku kuntapoliitikko uhkaa ministeriä murhalla. Syyttäjähän nauraa Thorsin jutulle.
Thors tekisi ihan oikein jos tajuaisi viimeinkin erota virastaan ministerinä. Thors voisi mennä takaisin sinne rotankoloon mistä on tullutkin.
Matti Vanhanen voisi tehdä saman. Mistähän sekin naiivi ja saamaton nuija nousi ministerin asemaan?- maanpetturi . .
paasee jeesmies wirkaan. se ei tarvitse eika saakaan omistaa aivoja. Se saa varastaa, huijata, kavaltaa, ja elaa miten haluaa, kun vaan pysyy linjassa. Tarkeinta on ette han pelkaa enemman umahia kui n Jumalaa.
Ja sehan onkin helppoa kun wirkailija ei usko Jumalan olemassaoloon.
Saatanallakin on wirkamiehia. ehkapa muilla ei olekaan..
Luukas 16 - pro western
maanpetturi . . kirjoitti:
paasee jeesmies wirkaan. se ei tarvitse eika saakaan omistaa aivoja. Se saa varastaa, huijata, kavaltaa, ja elaa miten haluaa, kun vaan pysyy linjassa. Tarkeinta on ette han pelkaa enemman umahia kui n Jumalaa.
Ja sehan onkin helppoa kun wirkailija ei usko Jumalan olemassaoloon.
Saatanallakin on wirkamiehia. ehkapa muilla ei olekaan..
Luukas 16Thorsin kaltaisten maahanmuuttoon kritiikittömästi suhtautuvien idioottien ansiosta Suomea on ajettu keulaportit levällään maahanmuuttokysymyksen suhteen. Halonen voi vaan todeta, että "Oho" siinä vaiheessa kun selviää, että nyt ajettiin muslimien suhteen keulavisiiri auki täyttä häkää helvettiin.
Typeriä on aina osattu olla, sen näytti jo Herald of Free Enterprisen sinänsä täysin tarpeeton kaatuminen ja uppoaminen Zeebruggen sataman edustalla 1987. Taukit ajelivat keulaportit levällään merelle ja kuinkas sitten kävikään. Siellä oli kanssa puikoissa joku wanna be Astrid Thors ja Tarja Halonen. Kenties komentosillalla häärivät myös oman aikansa Matti Vanhanen ja Alexander Stubb. Mahtoi kapteeni hämmästyä kun laiva yllättäen kallistui ja kaatui.
1994 tämä tapahtui uudelleen itämerellä...
- Uuno Unelias
uskaltaa nukkua keskellä työpäivää, työnsä ääressä, kaiken kansan silmien edessä:
http://www.youtube.com/watch?v=aQye8tFG4og&NR=1
Ottakaamme opiksi!- lesboboy
silloin jaa univelkaa joka onkin ministerin helppo maksaa tyoaikana..
astridin yohommelit tiedetaaan.. - suomalainen..
ritva, johanna ja kymmenkunta muuta sossuhyyssaria ; eikos olisi aihetta ottaa sairaslomaa tai jaada ansiosidonaiselakkeelle?
Teita ei aanesta kukaan muu kuin palkkaamanne henkilokunta ja mamut! On olemassa vaara etta pakattujen aanestajien lukumaara ohittaa alkuasukkaat, ja silloin suomelle kay kopelosti, joka onkin teidan tarkoituksenne totutun s-o-s-linjan mukaisesti.. Manusta lahtien.
Voisin kayttaa soveliaampaakin kielta, mutta se ei ole korville hauskaa..
luten; (piip)-(piip)-(pii).. Piip -piip. (sensuroitu). Piip=K-18. Piip=(epasoveliasta) ..piip=(kasittamatonta)
(piip).. - alkuasukas..
suomalainen.. kirjoitti:
ritva, johanna ja kymmenkunta muuta sossuhyyssaria ; eikos olisi aihetta ottaa sairaslomaa tai jaada ansiosidonaiselakkeelle?
Teita ei aanesta kukaan muu kuin palkkaamanne henkilokunta ja mamut! On olemassa vaara etta pakattujen aanestajien lukumaara ohittaa alkuasukkaat, ja silloin suomelle kay kopelosti, joka onkin teidan tarkoituksenne totutun s-o-s-linjan mukaisesti.. Manusta lahtien.
Voisin kayttaa soveliaampaakin kielta, mutta se ei ole korville hauskaa..
luten; (piip)-(piip)-(pii).. Piip -piip. (sensuroitu). Piip=K-18. Piip=(epasoveliasta) ..piip=(kasittamatonta)
(piip)..suomalaista haluaa thorsin ulos!
http://www.vartti.fi/artikkeli/47267ae4-4e29-43d4-8d4e-4c96336efd7f
ei hanta haluakaan pitaa muut kuin mamut ja ne jotka saaa hyotya mamuista=(eri muodoissaan)haveliaisyysssyista jatan mainitsematta syyt. - parantunut...
alkuasukas.. kirjoitti:
suomalaista haluaa thorsin ulos!
http://www.vartti.fi/artikkeli/47267ae4-4e29-43d4-8d4e-4c96336efd7f
ei hanta haluakaan pitaa muut kuin mamut ja ne jotka saaa hyotya mamuista=(eri muodoissaan)haveliaisyysssyista jatan mainitsematta syyt.siksi jotkut loukkaantuvat herkasti. Totuuus on Jumalan miekka. Siksi se haavoittaa, mutta sita kauta se myos parantaa!
Kerronpa osuvan esinerkin:
Olessani n. 4-vuotias, ja oli jouluaatto. Uskoin pukkiiin ihan oikeasti ja olin ollut kilttina koko vuoden ja odotin palkkiota.
No, pukki tuli ja otti minut polvelleen ja kyseli asioita, oenk ollut kiltti jne.
Pelkasin pukkia ihan oikleasti. Mutta pukiissa moli mjotakim outoa; sen parta ol vinossa ja sila oli misan aani ja kengat... minulle jai kummallinen epailys. Isakaan ei ollut kotona, vaan oli mennyt asioilleen.
Mutta isa tuli n. 15 min. sen jalkeenkun pukki oli lahtenyt...
Seuraavana paivana ollessani yksin kotona tutkin komeroita, ja katsos, sielta loytyi sama pukin parta ja isan kengat...hmm.......yhtakkjia tuli paljastus; Isa oli valehdelut minulle, omalle pojalleen..
Loukkaannuin niin pahasti etenpuhunut isalle moneeen paivaan...
Kuitenkin pikku hiljaa ajattelin, etta totuus on parempi kuin elaa valheessa, vaikka se koskeekin!
------------------------se oli totuuuden miekka joka koski!
Nyt ymarran miksi muslimitkin loukkaantuvat niin herkasti kun joku puhuu totta taqiyan sijaan.... - tutkija..
parantunut... kirjoitti:
siksi jotkut loukkaantuvat herkasti. Totuuus on Jumalan miekka. Siksi se haavoittaa, mutta sita kauta se myos parantaa!
Kerronpa osuvan esinerkin:
Olessani n. 4-vuotias, ja oli jouluaatto. Uskoin pukkiiin ihan oikeasti ja olin ollut kilttina koko vuoden ja odotin palkkiota.
No, pukki tuli ja otti minut polvelleen ja kyseli asioita, oenk ollut kiltti jne.
Pelkasin pukkia ihan oikleasti. Mutta pukiissa moli mjotakim outoa; sen parta ol vinossa ja sila oli misan aani ja kengat... minulle jai kummallinen epailys. Isakaan ei ollut kotona, vaan oli mennyt asioilleen.
Mutta isa tuli n. 15 min. sen jalkeenkun pukki oli lahtenyt...
Seuraavana paivana ollessani yksin kotona tutkin komeroita, ja katsos, sielta loytyi sama pukin parta ja isan kengat...hmm.......yhtakkjia tuli paljastus; Isa oli valehdelut minulle, omalle pojalleen..
Loukkaannuin niin pahasti etenpuhunut isalle moneeen paivaan...
Kuitenkin pikku hiljaa ajattelin, etta totuus on parempi kuin elaa valheessa, vaikka se koskeekin!
------------------------se oli totuuuden miekka joka koski!
Nyt ymarran miksi muslimitkin loukkaantuvat niin herkasti kun joku puhuu totta taqiyan sijaan....on se, etta he eivat koskaan saanet edes ajatella eika epailla. He tulevat aina vaan fanaatitsemaksi
uskoessaan valheeseen. He eivat koskaan tarkistaneet koranin sanomaa, vaan sita on korjailtu 1400 vuotta kuin hatavalhetta..
Taas Torah ja Jumalan tahto ei muutu koskaan, eika sita tarvitse korjailla.
Yahsha ja Torah varoittivat vaarasta uskonnosta, eli lohikaarmeesta! Se aika on nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään19117966Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903815Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu351963Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801540Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?681522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1621431Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151334Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141304Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1111150- 811111