Tänäänalkoi kuukautiset. Tein eilen testin koska kahden viikon aikana on alavatsa ollut oudon oloinen, turvonnut, rinnat turvonneet ja hellät ja nestettä on kertyny esim jalkoihin.. No, testi näytti negatiivista (sellainen kotitesti liuska) Mutta mietin et olisinko voinu olla raskaana ja hormonitaso jo laskenu jos keskenmeno olis jo eilen vaikka alkanut? Tänään päivällä alkoi verenvuoto ja heti alkukättelys tuli sellainen iso verinen limapallo pihalle ja nyt on 5 supertampoonia ja kaksi normaalia ollut aivan täynnä ( verta on tullut housuihinkin, piti laittaa sidettä lisäksi), lisäksi kun tampoonia on poistanut niin on valunu aivan verta alapäästä.. Arvioin että desi on jo tänään tullut. En ollenkaan arvioi yli! Sitä tulee!! Alavatsaan sattuu aivan hirveästi, niin että itku tulee.... Minulla on todettu munasolujen liikatoiminta (kuukauden aikana voi kehittyä jopa 20 munasolua), perinnöllinen "sairaus" kuulemma. Äiti on kaksonen ja äidille tuli puoli keskenmeno kun odotti pikkuveljeäni. Pikkuveli syntyi mutta toinen ei.. :( Ollaan yritetty kovasti saada lasta mutta ei ole vielä onnistanut. Nyt jo olin kaksi viikkoa hymyilly että nyt on meidän vuoro.. Mutta toisin kävi. Minulla on normaalisti ihan ok kuukautisvuoto. En ole ikinä kokenut näin pahaa vuotoa. Pitääkö mennälääkäriin? Auttakaa!
Onko tämäkeskenmeno?
1
465
Vastaukset
- km raskausvkolla 7
Et kertonut, että kuinka paljon kuukautisesi olivat myöhässä ennenkuin teit testin.. vaikea arvoida oliko keskenmeno vai ei. Kyllä ne kuukautisten vuotomäärätkin aika paljon vaihtelevat kierroittain. Jos raskautesi oli ihan alkuvaiheessa niin et ole kyllä millään voinut sitä alkiota nähdä vuodon mukana. Todennäköisesti se oli hyytynyttä verta tai kohdun limakalvoa. Mene lääkäriin, jos vuoto ei muutamassa päivässä rauhoitu ja kivut jatkuvat. Lääkäri ei pysty keskenmenolle tekemään mitään, jos se on niin sanotusti "täydellinen keskenmeno" eli raskausmateriaali tulee itsestään ulos. Jos kipuilu jatkuu, niin sitten on syytä käydä tutkimuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139