ei enää koskaan

oinasnainen...

Neitsyttä elämään kunhan tästä selviän !
Onko olemassa muuta häilyvämpää taivaanmerkkiä kun neitsyt ?
Jos on lähipiirissä niin juoskaa välittömästi karkuun toiseen suuntaan.

Temppulevia itsekeskeisiä piipittäjiä kaikki. Pitää olla mukamas niin ulkokultaista
kun olla voi mutta auta varjele sitten jos joku ongelmantapainen tulee eteen elämässä.
Neitsyt pinkaisee karkuun imemään peukaloa ja jättää sata varmasti asiat ratkomatta.

Nyt kun kolmannen kerran pakkaan täällä neitsytäijän kamoja niin alan olla varma siitä
että ei enää ikinä tätä. Hermonsa voi menettää vähemmälläkin.

5

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairasta kait???

      rakastuin nuoruudessani neitsyeen joka vei jalat alta,monien ero vuosien jalkeen otti yhteytta ja aloimme pitamaan kirjeen vaihtoa.Olemme tavanneetkin mutta vain minun aloitteestani,kun en asu suomessa.Olemme varattuja kumpikin mika siis tarkoittaa etta kun tapaamme neitsyt sa kaiken minulta mutta menee sitten kotiin vaimonsaluon.Olen kuin noiduttu ja odottelen neitsyt milloin taas tavataan,,antaa kait rakkautta minullekkin mutta ottaa eniten paahan se etta en henkisesti paase eroon tuosta oliosta,,missa on syy ja kuka voisi auttaa,,ei ole mielen rauhaa vaikka asun tuhansien kilometrien paassa,, Silloinkin neitsyt pystyy paattaan milloin voidaan jutella ja useastikko..olen ehdoteellut mutta aina paatymme siihen etta se on han joka paattaa ajan kuitenkin,,,raivostuttavaa,,, en ymmarra miten alistun tuohon,,olen myos aviossa ja en pysty keskittyy omaan elamaan juuri tuon yhden takia,,,tekisi mieli nukkua pois,on niin raskasta,,tiedan etta olen pettaja mutta henkisesti iolen ansainnut kait sen mika minulle kuuluu ....kidutus ..onko jollakin todella hyvia neuvoja minulle ja alkaa tuomitko tiedan etta en ole taydellinen

      • oinasnainen.....

        Semmosia ne on. Ja: en tuomitse ketään.
        Aiemminkin oon käynyt pitkän ja kiduttavan hekisen taiston tän ikineitsyen kanssa.
        Ne kun luulee oevansa niin experttejä että mikään tässä maailmassa ei niitä hetkauta.
        Kuten sanoit niin yhteyttä pidetään vaan kun se heille sopii, muuten menevät omia menojaan.

        Ihan turha yrittää kahlita.
        Nyt oon kuiteskin tullut tien päähän tämän kanssa, helppoa se ei ole mutta vaikka tunti kerrallaan jollei muuta. Tiedän että se jonain päiovänä koittaa kammeta takaisin korjaamaan vaurioita mutta ei se enää onnistu. Tätä kipeää ei saa enää millään puhllettua pois, pitää vaan koittaa vahvistaa itseään että
        on VAHVA !
        Tsemppiä sinulle, kuunnellaan vaikka tätä pahimpaan ahdistukseen :

        http://www.youtube.com/watch?v=xbDPswpQiBI


    • =Isac=

      Hyvä Oinasnainen, opettelehan ihmistuntemusta ja rauhoitu hyvä ihminen sinäkin! Te Oinaat tuppaatte olemaan kärsimättömiä, ja asioiden pitäisi tapahtua aina just eikä melkein tällä sekunnilla (- ja mieluiten niin kuin haluatte, eikö?...).

      Neitsyiden oma perisynti on ratkoa ongelmia - eikä juosta niitä pakoon, kuten väität. Neitsyillä tämä tuppaa vain menemään liiallisuuksiin, kun omien ongelmien lisäksi pitäisi ratkaista myös muiden ongelmat. Neitsyt käyttää tuhottomasti aikaa kaikenlaiseen analysoimiseen, joten tämä asia sinun on hyvä tietää Neitsyistä ennen kuin mihinkään suhteeseen heidän kanssaan aiot: Olemme analyyttisiä, pohdiskelevia ja kriittisiä ihmisiä, ja tarvitsemme siksi oman reviirin ja omaa aikaa. Emme siedä sitä, että joku sohaisee haarukalla juuri, kun olemme ratkaisemassa suuren ongelman :)

      Neitsyt on takuulla monimutkainen ihminen, mutta yhtä takuulla realisti. Neitsyt ei ruikuta turhasta eikä syyttele muita ongelmista. Luulisi teidän Oinaiden arvostavan tällaista. Minä ainakin pidän Oinaista ja minulla on aina ollut Oinaissa ystäviä ja tuttavia. Olette realistisia, energisiä ja aktiivisia, kaikkea sitä, mitä Neitsyt arvostaa. Kärsivällisyyttä saisitte kyllä oppia. Etenkin ihmissuhteissa. Yrittäkää hillitä joskus itseänne ja ottaa enemmän muita huomioon. Älkää olko niin ärhäköitä. Vähempikin riittää. Me Neitsyet kyllä ymmärrämme teitä rakkaat Oinaat - mutta ymmärtääkö Oinas Neitsyttä?

      • oinasnainen ap

        Asiallisesta vastauksesta, Isac.

        No mutta kaikissahan meissä on vikamme, kessä milläkin puolella.
        Olen luullut että neitsyet eivän koskaan ole aggressiiviviä, käytä väkivaltaa---- väärin.
        Minua on huidottu, on huudettu päin naamaa, haukuttu.
        Jos joku asia ei käy neitysen pirtaan niin siitä kyllä kuulee koko pihapiiri.

        Analyytisyys ? Se joo kyllä menee liiallisuuksiin. Jos kolmatta viikkoa ratkotaan naapurin
        roskapussin viemisen strategiaa, niin oinaalata (varman muiltakin merkiltä) palaa hermot.

        Neitsyen sitotumisen kammo ja mykkäkoulu ovat vailla vertaansa.
        Asioiden kuoliaaksi vaikeneminen myös.

        Oinaan tapa ratkoa esim parisuhteen ongelmia on kieltämättä erilainen.
        Kuka sen tietää / sanoo mikä on oikea / väärä tapa?

        Minulla on hyviä ystäviä naispuolisissa neitsyissä, esimerkiksi pomoni on nainen ja neitsyt
        (4 lasta...) ja harvemmin tulee konflikteja muussa kun joskus hän pyytää hillitsemään sitä
        oinalle tyypillistä tarmoa.

        No mutta kun kerran olet mies ja neitsytsemmoinen niin voitko hieman valottaa vielä noita plussia
        ja miinuksia, kiitos.

        Ehkäpä sen tiimoilta opin jonain päivänä jopa ymmärtämään, ellei se sitten ole liian myöhäistä.


    • NNaiNeN**

      taas ei sovi Oinasmies, ei sitten lainkaan. Liikaa sohinaa ja sähläämistä vailla mitään järkevää päämäärää!
      Minua syytettiin siitä, etten pidä lupauksiani - hah, kun en ollut mitään koskaan luvannutkaan, mutta Oinas hätäisenä luonteena teki omat, itselleen mieleiset johtopäätökset. Olisin saattanut tulla samaan tulokseen, mutta en todellakaan painostuksen alaisena, vaan ihan omaan tahtiini.

      Joten, parempi pysyä leikkimässä elämän hiekkalaatikolla enemmän kaltaistensa kanssa: puisevan Kauriin ja jääräpäisen Härän kanssa synkkaa huomattavasti paremmin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe