mistä voisi kysellä pulpettiveneen pleksejä vene on yamarin 435 pulpetti... voisiko sen teettää jossain...
pleksi
9
1506
Vastaukset
päin kyselet, itse teetätin pleksit tuolla http://www.merocap.com/
- lasi470
www.muoviura.fi
Löysin aikoinaan Yamarin 470 : seen tuulilasin. Niiltä löytyi mitat valmiina.
Hinta kannattaa kyllä kysäistä ensin, voi nimittäin olla julman hintainen.
Miksei tietysti mistä tahansa plexipajalta. Kyllähän ne noita mitoilla vääntää, kun vaan tietää minkälaisen haluaa. En ole itse kysynyt, mutta tuoltakin voisi löytyä.
http://www.plexiset.fi/. - 16161666666666666666
www.vink.fi
- Mämmilä
Vastaus kysymykseesi: Kyllä sen voi teettää jossain.....
Ei sun varmaan olisi kannattanut asuinpaikkaasi mainita. Mutta hyvä pleksipaja löytyy siitä teollisuusalueelta, kolmas poikkitie vasemmalle kun tulet etelästä päin...
Mistä näitä riittää... - ppj
Mämmilä kirjoitti:
Vastaus kysymykseesi: Kyllä sen voi teettää jossain.....
Ei sun varmaan olisi kannattanut asuinpaikkaasi mainita. Mutta hyvä pleksipaja löytyy siitä teollisuusalueelta, kolmas poikkitie vasemmalle kun tulet etelästä päin...
Mistä näitä riittää...enhän minä ole mitään osoitetta täällä jaellut vaan kysellyt plexejä....
- Mämmilä
ppj kirjoitti:
enhän minä ole mitään osoitetta täällä jaellut vaan kysellyt plexejä....
No okei, Romppaiselta kannattaa kysellä, tai sitten Malmbergilta. Lidlissä eivät osanneet vastata mutta ST1:llä veikkasivat että Nuutinen saattaa tehdä tuommoisia.
- Mämmilä
Mämmilä kirjoitti:
No okei, Romppaiselta kannattaa kysellä, tai sitten Malmbergilta. Lidlissä eivät osanneet vastata mutta ST1:llä veikkasivat että Nuutinen saattaa tehdä tuommoisia.
Tai sitten voi kysellä Enirosta tai 020202:sta. Googlen tytöt neuvovat auliisti mutta STT ei tällaisissa auta.
- .,.,.
Mämmilä kirjoitti:
Tai sitten voi kysellä Enirosta tai 020202:sta. Googlen tytöt neuvovat auliisti mutta STT ei tällaisissa auta.
häivy palstalta molopää.......
- vit.un k..yr..pä
.,.,. kirjoitti:
häivy palstalta molopää.......
Tunkekaa pleksinne persiiseen älkääkä koskaan kysykö netistä neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901