Lauhalla Latosaarehen

Pohjan tyttö

Mieleni minun tekevi
aivoni ajattelevi
lähteä nyt tanssimahan
Lapuan Latosaarehen

Onko miehet mieluisimmat
Pohjanmaan pojat poloiset
tulossa tyttöjä tanssittamahan
tuliseen tangoon taivuttamahan

Unohda ohjelmat Vancouverin
kuule kutsua Souvarin

21

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukkahat laattiat

      Tulos ollaan. Laita parahimmat retonkit päälle, eikä paljo alle niin rutistellahan lujasti. Tai punaaset huulet ja tiukat farkut. Nährään paaris.

      • ----------------

        Latosaari on pölyinen ja paskanen läävä.


      • 1+1..
        ---------------- kirjoitti:

        Latosaari on pölyinen ja paskanen läävä.

        On pahasti homevaurioita, kovasti haju tuntuu sisällä olletikkin penkkien tienoilla muutenkin rupsahtanut aikalailla saisi tehdä kovasti remonttia suurentaa tanssilattia-aluetta. Puolet tilasta menee seisoskelevien miesten jalkoihin. Huissilla paljon paremmat palvelut vesipiste, tilaa lattialla enemmän kiva kahvio ylätasanteella.


      • Tyttö .

        Laitan siis tiukat farkut.


      • Nuuskipa vaan
        1+1.. kirjoitti:

        On pahasti homevaurioita, kovasti haju tuntuu sisällä olletikkin penkkien tienoilla muutenkin rupsahtanut aikalailla saisi tehdä kovasti remonttia suurentaa tanssilattia-aluetta. Puolet tilasta menee seisoskelevien miesten jalkoihin. Huissilla paljon paremmat palvelut vesipiste, tilaa lattialla enemmän kiva kahvio ylätasanteella.

        Ei se haju tuu Latosaaresta ittestään, se tulee niistä rouvista kun istuu siinä....


      • Tyttö,,,
        Nuuskipa vaan kirjoitti:

        Ei se haju tuu Latosaaresta ittestään, se tulee niistä rouvista kun istuu siinä....

        Miehet haisee,juovuksissa käydään wcssä,kusi vistaa pitkin
        housunpulttua,loput lattialle,siitä lähdetään hakuriviin.


      • 1+1..
        Nuuskipa vaan kirjoitti:

        Ei se haju tuu Latosaaresta ittestään, se tulee niistä rouvista kun istuu siinä....

        Kyllä muuten haisee homeelle Latosaari. Ainakin siellä missä parit istuu seinustasta tulee hirveä homeenhaju ei tule ihmisistä. Tosiasia on, että Latosaari on huonossa kunnossa verrattuna muihin tanssipaikkoihin. Luulisi jo tanssien järjestäjiäkin kiinnostavan myös tanssipaikan kunto. Tällä osoitettaisiin, että välitetään myös tanssikansan viihtyvyydestä. Meitä selvin päin olevia on siellä myös ja tulisi satsata myös meidänkin viihtyvyyteen. Tuntuu, että viinanmyynti on pääasia, tietysti katteet siitä on tanssipaikalle edellytys, mutta toivottavasti jotain tehdään sisätiloille. Käykääpä kesällä vaikka Teuvalla Kaarihovissa, Laihialla on tämä Alkio-talo myös erittäin siisti, Laihialle toki plussaa ettei läträtä viinanmyynnillä.


      • selvinpäin
        1+1.. kirjoitti:

        Kyllä muuten haisee homeelle Latosaari. Ainakin siellä missä parit istuu seinustasta tulee hirveä homeenhaju ei tule ihmisistä. Tosiasia on, että Latosaari on huonossa kunnossa verrattuna muihin tanssipaikkoihin. Luulisi jo tanssien järjestäjiäkin kiinnostavan myös tanssipaikan kunto. Tällä osoitettaisiin, että välitetään myös tanssikansan viihtyvyydestä. Meitä selvin päin olevia on siellä myös ja tulisi satsata myös meidänkin viihtyvyyteen. Tuntuu, että viinanmyynti on pääasia, tietysti katteet siitä on tanssipaikalle edellytys, mutta toivottavasti jotain tehdään sisätiloille. Käykääpä kesällä vaikka Teuvalla Kaarihovissa, Laihialla on tämä Alkio-talo myös erittäin siisti, Laihialle toki plussaa ettei läträtä viinanmyynnillä.

        Tosiaan kun selvin päin siellä on niin huomaa sen. Kahviokin sellainen paikka,että kahvit jää juomatta ja wc-tilat millaset? aina paperikin lopussa...ja mikä pahinta se kana lauma siinä rappusilla ei pääse kukaan ei eteen ei taakse eikö sinne sais jotenkin eri lailla sen tyrkyllä olopaikan
        Mutta Souvarit oli ihan jees


      • 12+18
        1+1.. kirjoitti:

        Kyllä muuten haisee homeelle Latosaari. Ainakin siellä missä parit istuu seinustasta tulee hirveä homeenhaju ei tule ihmisistä. Tosiasia on, että Latosaari on huonossa kunnossa verrattuna muihin tanssipaikkoihin. Luulisi jo tanssien järjestäjiäkin kiinnostavan myös tanssipaikan kunto. Tällä osoitettaisiin, että välitetään myös tanssikansan viihtyvyydestä. Meitä selvin päin olevia on siellä myös ja tulisi satsata myös meidänkin viihtyvyyteen. Tuntuu, että viinanmyynti on pääasia, tietysti katteet siitä on tanssipaikalle edellytys, mutta toivottavasti jotain tehdään sisätiloille. Käykääpä kesällä vaikka Teuvalla Kaarihovissa, Laihialla on tämä Alkio-talo myös erittäin siisti, Laihialle toki plussaa ettei läträtä viinanmyynnillä.

        Järjestäjiä rupeaa kiinnostamaan vasta siinä vaiheessa kun asiakkaat äänestää jaloillaan ja menee muualle missä viihtyisämpää. Mulle riitti yksi käynti tuossa homeläävässä.


    • 123.....

      Tänään katsotaan hiihtoa,aamuyöstä jääkiekkoa.
      Saatte tanssia tyttöporukassa.

      • Kurkistus

        oli Latosaaressa ja tanssittajiakin piisas! Kiitos erityisesti loppuillan tanssittajalle putkessa! :) Ehkä minustakin se pro vielä tulee! :D Seuraavaa kertaa odotellessa!


      • Mies .
        Kurkistus kirjoitti:

        oli Latosaaressa ja tanssittajiakin piisas! Kiitos erityisesti loppuillan tanssittajalle putkessa! :) Ehkä minustakin se pro vielä tulee! :D Seuraavaa kertaa odotellessa!

        Niin Latosaaressa on hauskaa. Umpijuopuneet kotiinjääneet kirjoittelevat homejuttujaan. Höpö , Höpö !!!
        Plogman launtaina lavalla ja naisia lattia puolillaan. Herkkupeppujen esiinmarssia lähden seuraamaan.


      • 20+5
        Mies . kirjoitti:

        Niin Latosaaressa on hauskaa. Umpijuopuneet kotiinjääneet kirjoittelevat homejuttujaan. Höpö , Höpö !!!
        Plogman launtaina lavalla ja naisia lattia puolillaan. Herkkupeppujen esiinmarssia lähden seuraamaan.

        No ne herkkupeput nyt tiedetään moneen kertaan läpikäyneet ja kokeneet muutaman lapsenkin jo pyöräyttäneet. Taitaapi olla aika väljiä jo ne sun herkkupeppus


      • Jenna, Mia ja lissu
        20+5 kirjoitti:

        No ne herkkupeput nyt tiedetään moneen kertaan läpikäyneet ja kokeneet muutaman lapsenkin jo pyöräyttäneet. Taitaapi olla aika väljiä jo ne sun herkkupeppus

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Kettu ei ylety, kun on lyhyt. Kasvata pidempi.


    • Näin on ...

      Latosaareen ei enää koskaan,monelaista hajua sisäilmassa.
      Haju lähtee hikisistä naisista ja tupakansavu takaa sisälle.

      • ..mum

        tulukaa vaan ehtoolla latikseen sielähän me herkkupeput odotellaan taas tanssittajia!!


      • rauskivaan

        Latosaaressa ei kyllä poltella muualla kuin etupihalla. Tulee kuulemma kylymä baarin tytöille jos terassin ovi on käytössä.


      • viiruss
        rauskivaan kirjoitti:

        Latosaaressa ei kyllä poltella muualla kuin etupihalla. Tulee kuulemma kylymä baarin tytöille jos terassin ovi on käytössä.

        Tupakoitiin sisällä ainakin kun me oltiin siellä ravintolan takana oli joku sivusiipi alempana niin ainakin siellä porukka tupakoi ja haju levisi siitä muualle.


      • Minä Mies
        ..mum kirjoitti:

        tulukaa vaan ehtoolla latikseen sielähän me herkkupeput odotellaan taas tanssittajia!!

        Kiitos, hauskaa oli ja herkkuja oli tarjolla. Joitain parhaita herkkuja kuitenkin olisin vielä toivonut näkeväni.


      • Minä Nainen
        Minä Mies kirjoitti:

        Kiitos, hauskaa oli ja herkkuja oli tarjolla. Joitain parhaita herkkuja kuitenkin olisin vielä toivonut näkeväni.

        En sitten lähtenyt katsomaan tanssitarjontaa.Jäinkö hyvästä paitsi?
        Ehkä kohtaamme toisten.


      • Pörröpää .....
        Minä Nainen kirjoitti:

        En sitten lähtenyt katsomaan tanssitarjontaa.Jäinkö hyvästä paitsi?
        Ehkä kohtaamme toisten.

        Nyt sit tullaan. Parhaita herkkuja, vaan onko laatu ottajia ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe