Millainen yhdistelmä olisi? Kulutus? Miten kestävä tuo automaatti on? Vm. vois olla 06 eteenpäin eli facelift.
Vectra 2.2 bensa automaatti
Mmmm...
1
615
Vastaukset
- jiikoo63
ainakin mun zafira 2.2 autom.-01on mun mielest kohtuujanonen.kulutus on ollu talvella maantiellä 7.3-8.5 ltr auton oman tietsikan mukaan kelistä riippuen ja kesällä pysyy tossa 6.5-7.5 tuntumassa...kaupungissa haukkaa tietty enemmän mutta on se auton kokoon nähen mun mielest kohtuullista!?omalla olen ajanut itse n.195tkm ilman mitään murheita laatikossa(kerran on vaihdettu öljyt/suodatin laatikkoon)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822