Ahvenanmaalla toissapäivänä! Korvaako alaikäisten tyttöjen osalta, jos vanhemmilla on sellainen laaja kotivakuutus, joka kattaa myös lasten tekemät tihutyöt? Muuten tytöillä onkin melkoinen jättivelka maksettavanaan, jos vakuutus ei korvaa...
http://plaza.fi/kotimaa/kirkonpolttoyrityksesta-pidatetty-kaksi-teinityttoa
Pyromaanitytöt vauhdissa
3
348
Vastaukset
- Juopot vapaaksi
poltti äitinsä talon, äitinsä ja kaksi veljeä siinä sivussa vuonna 2006. Tyttöjen tuhopoltosta vähimmäisrangaistus on 2 vuotta linnaa (ehkä ehdonaliasena). Hyvin suomessa tutkitaan omakotitalojen syttymissyytä. Juopon puolustuksen "todiste" että juopon muistamattomuus ja tunnustus ei ole aito, joten juoppo vapaaksi vaan.
- t4r3edf
ei tietenkään mikään kotivakuutus korvaa rikosoikeudellisesti jo vastuussa olevan tihutyötä.
- madame.Alexandra.F
kaipaavat pikkuritsat Saudi-Arabiaan kesätöihin au-paireiksi kun koulut loppuvat. Yrittäkööt polttaa siellä pari moskeijaa niin taatusti saavat kokea mitä pyhien arvojen loukkaaminen tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906738- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889