Hei!
Olisi kesällä tulossa häät ja toimin häissä kaasona. Mietimme tässä morsiamen kanssa että miten ja missä vaiheessa se bestman tulee sinne kirkkoon alttarille?
Kertokaa omia kokemuksia ja fiiliksiä
bestman kirkossa
3
1350
Vastaukset
- vaihtoehtoja
Riippuu kuvioista.
Jos hääpari astelee yhdessä kirkkoon, niin kaaso ja bestman astelevat morsiusparin jäljessä, kuten morsiuslapsetkin. Toinen vaihtoehto on, että he odottavat alttarin tuntumassa.
Jos käytetään morsiamen luovutusta, niin niin bestman on sulhasen tukena siellä alttarin tuntumassa. Kaaso yleensä seuraa morsianta.
Papiltakin voi kysyä ohjetta. Vaikka kaasolla ja bestmanilla ei ole mitään kirkollista merkitystä, niin papit ovat olleet läsnä useissa häissä ja osaavat ohjata. Asia selviää hääharjoituksissa tai viimeistään sakastissa ennen vihkimistä. - Rakastunut
Meillä bestman ja kaaso kävelivät ensin alttarille ja sen jälkeen sulhanen yksin. Minä tulin hetkeä myöhemmin isäni kanssa.
apuja saa myös hääsuunnittelijalta! Ja erilaisia ideoita persoonallisiin häihin.Meilläkin käytettiin apuja :)
www.rakkaudellasinuun.com
Saat ideoita ja jelppiä juuri siihen mihin tarvitset, eikä maksanut juuri mitään. - ....
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970