Eli minulla on purku koodi, mutta liikkeessä ei sanottu minne se syötetään. eikä minulla ole mitään muita lappuja muutakuin tuo missä koodi on.. apua :/ auttakaa joku minua typerää :(
Koodi on mutta en tiedä minne sen syötän.
1
1034
Vastaukset
- gswafg
No jos vaikka kysyt liikkeestä lisää neuvoa? Se on jännä miten käydään vaikka ostamassa kaupasta kamera
ilman käyttöohjeita ja sitten tullaan heti nettiin foorumeille kysymään mitenpäin siihen laitetaan akku.
Se on vähintäänkin puhelin merkki kohtaista, ehkä jopa samalla merkillä eri malleissakin eroja?
Nokia 3120 Classic luurissa se meni näin:
Laita puhelimen virrat päälle ja näppäile koodi: #pw KOODISITÄHÄN 1#
Koodisarjassa p,w ja merkit saa esille painamalla *-näppäintä.
Esimerkiksi p-kirjaimen saat näkyviin painamalla *-näppäintä kolme kertaa.
Sonyericssonin jossain musaluurissa se taas meni näin:
* Laita Soneran SIM-kortti puhelimeen.
* Käynnistä puhelin. Tässä yhteydessä joissakin tilanteissa tulee virheviesti SIM-kortti ei kelpaa. Tämä ei kuitenkaan estä lukituksen purkamista. Siirry vain seuraavaan kohtaan.
* Näppäile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875