Liitoskivut?

puupääpuupää

Miltä/missä ne paljon puhutut liitoskivut tuntuu?

6

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löystynyt 32 vko

Eli lonkkia särkee ja vihloo liikkuessa. Tässä raskaudessa pahin kipu kuitenkin keskellä häpyliitoksessa. Tuntuu kuin lantio menisi kahtia ja iltaisin kovat kivut kun on päivällä liikkunut. Tukivyö ei kipuihin auta vaikka muuten tuntuu hyvältä.

Kipu on minulla todella kovaa, ei pientä särkyä. Voi hyvin verrata mun selän välilevyn pullistuman aiheuttamaan kipuun. Tiedä palautuuko tämä sitten synnytyksen jälkeen : (. Yöt helvettiä kun kyljen vaihtaminen aiheuttaa heräämisen.

• puupääpuupää

Joo no kyllä tuo tutulta kuulostaa. Itselläni vaan kivut ovat lievempiä kuin sinulla.
        Välillä musta tuntuu, että koko alapää pullahtaa pois paikoiltaan...vaikea näitä tuntemuksia on selittää. Kyljen kääntö on myös mulla työlästä. Itseni lisäksi taitaa miehenikin nykyään herätä, kun käännän kylkeä...se on niin vaivalloista ja suuriliikkeistä.

• 26+0
        puupääpuupää kirjoitti:

Joo no kyllä tuo tutulta kuulostaa. Itselläni vaan kivut ovat lievempiä kuin sinulla.
        Välillä musta tuntuu, että koko alapää pullahtaa pois paikoiltaan...vaikea näitä tuntemuksia on selittää. Kyljen kääntö on myös mulla työlästä. Itseni lisäksi taitaa miehenikin nykyään herätä, kun käännän kylkeä...se on niin vaivalloista ja suuriliikkeistä.

Mulla myös ollut nyt jonkin aikaa kipuja lantion,häpy alueen tuntumassa ja nivusissa. Kääntyminen on erittäin kivuliasta välillä ja usein herää öisinkin jos pitää asentoa vaihdella. Istuminen ja kävelykin tuottaa tuskaa pahimpina aikoina. Se että tiesin tällaisia tulevaksi mutta on nämä kyllä hieman häkellyttänyt kipu tasoltaan.. ja loppua kohden tuskin ainakaan helpottaa. "jipii"

• jkg
        26+0 kirjoitti:

Mulla myös ollut nyt jonkin aikaa kipuja lantion,häpy alueen tuntumassa ja nivusissa. Kääntyminen on erittäin kivuliasta välillä ja usein herää öisinkin jos pitää asentoa vaihdella. Istuminen ja kävelykin tuottaa tuskaa pahimpina aikoina. Se että tiesin tällaisia tulevaksi mutta on nämä kyllä hieman häkellyttänyt kipu tasoltaan.. ja loppua kohden tuskin ainakaan helpottaa. "jipii"

ja kivut pahenee vain , varsinkin yöllä kylkeä kääntäessä alakertaan sattuu niin maan perkeleesti että hyvä kun ei huuto pääse.Tunne sellainen kun joku olisi täysiä potkinut alapäähän:DJospa tästä kohta pääsis synnyttämään vaikka tiedän että menee sinne 40 raskausviikolle.No toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato:DTämä kolmas raskaus ja pahimmat kivut ehdottomasti tässä raskaudessa.

• huhtivaavi
        jkg kirjoitti:

ja kivut pahenee vain , varsinkin yöllä kylkeä kääntäessä alakertaan sattuu niin maan perkeleesti että hyvä kun ei huuto pääse.Tunne sellainen kun joku olisi täysiä potkinut alapäähän:DJospa tästä kohta pääsis synnyttämään vaikka tiedän että menee sinne 40 raskausviikolle.No toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato:DTämä kolmas raskaus ja pahimmat kivut ehdottomasti tässä raskaudessa.

Minulla sama homma, kolmas raskaus ja kivut on mielettömät alapäässä, yöllä kylkeä kääntäessä ähisee niin paljon et todellakin mies herää siihen.. viikkoja tällä hetkellä 34 4.
        Itse en oo käyttänyt mitään tukivöitä yms. On vaan koitettava rajottaa jo tota riehumista niin ei pääse illalla niin kovin yllättämään kipeät paikat.

• åölkmnjhbvbv

mulla on ruvennu lonkat naksuu ihan hirveesti, koko lantion seutu, lonkat ja häpyluu on ihan sikakipeet, välillä ei pysty edes siirtää jalkaa kävelläkseen, vaikee päästä lattialta/makuulta ylös... ja viikkoja on nyt 39 5, esikoinen syntyi tasan vk 39 eikä siltä ehtiny ihan näin hirveitä kipuja tulemaan... loppuis jo tää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe