Olen käynyt kaksi kertaa akupunktiossa hoidattamassa jumissa olevaa selkääni. (tausta: raskas ruumiillinen työ jonka seurauksena rintarangan nikamista 7, 8, ja 9 kuluneet ja lihaskivut näillä seuduin, verenpainetauti ja rytmihäiriötaipumusta) Molempien hoitokertojen jälkiseurauksena tullut voimaks väsymys, rytmihäiriöt ja verenpaineen aika voimakas nousu lääkityksestä huolimatta. Onko näin ettei akupunktiohoito sovi verenpainetautiselle/rytmihäiriöiselle ? Vai onko niin ettei akupunktion antaja osaa hommaansa ?
Maanantiana olisi seuraava hoitokerta mutta en taida uskaltaa mennä kun ollut niin ikävät seuraukset.
Rytmihäiriöitä akupunktiosta
2
1330
Vastaukset
- Aku.
Akupunktio on valitettavan hyvä hoitomuoto verenpainetautiin sekä useissa tapauksissa rytmihäiriöihin. Mistä nämä sinun kokemuksesi johtuvat, en lähde arvailemaan, mutta kannattaa jokatapauksessa mainita akupunktiohoitajallesi asiasta.
- Epätietoinen*
minullakin on ollut ja senpä vuoksi rohkenin akupunktiohoitoa taas kokeilemaan. Mainitsinkin ensimmäisen kerran jälkiseurauksista fysioterapeutille toiseen hoitokertaan tullessani, mutta hän ei oikein noteerannut koko asiaa.
Olen joskus aikaisemmin hoitanut nilkan vaivaa akupunktiolla ja siitä on pelkästään hyviä kokemuksia.
Kiitos vastauksestasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797