Itse olen saanut aiemmin Taxoa ja Cabroa alavatsan syövänhoitoon tiputuksena. Sivuvaikutukset olivat aika pahoja, mutta aikanani toivuin niistä. Siitä on vajaa 2 vuotta sitten ja olen työelämässä.
Kysyn, kuinka monta erilaisia solunsalpaaja-aineita on ja millaisia on sivuvaikutukset? Ehkä moni on kiinnostunut tietämään myöskin. Onko vielä jatkuvia jälkivaivoja? Minulla särkee ajoittain käsivarressa luustokipuna,minkä koin ollessani solunsalpaajahoidoissa.
Solunsalpaaja-aineet
1
546
Vastaukset
- R1
En ole asiantuntija,mutta mitä olen kysellyt ja kuunnellut niin solunsalpaaja-aineita on paljon erilaisia.Melkein varmaan joka syöpälajille omansa,plus sitten ne ,jotka tehovat useampaan lajiin.On myös hormoonihoidot joista jotkut tehoavat naisten syöpiin.Sisarissa on pari sairaanhoitajaa ja miniä on terveystieteitten maisteri,mutta yksi lysti,koska eivät ole lääkäreitä, ei heillä ole tietoa lääkkeistä.Olen yrittänyt sitäkautta saada tietoa,mutta olen saanut sitä paljon enemmän näiltä palstoilta.Täällä kuitenkin on useampi henkilö ja eihän kaikilla ole sama hoito päällä, niin silloin jo voi saada tietoa eri sytostaateista.Kaikilla lääkkeillä on omat sivuvaikutuksensa.Toiset vaan kestäv't ne paremmin ,tai että jollekin ei tule mitään tuntemuksia.Taksotere ja kortisoni on aika mahtava yhdistelmä,mutta kaikesta päätellen myös tehoaa ja sehän on tärkeitä.Hyvää päivän jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841