Oon yrittänyt asentaa Windows 7 64-bittiselle Final Fantasy 7 alkuperäis CD:ltä mutta InstalShield lataa 99% ja sit tulee virheilmoitus että "Setup is unable to run a program needed to proceed with the installation. Restart your system and try again. Error 105."
Olen koittanut kaikkea compatibility modeja, kopioinut tiedostot CD:ltä kovalevylle, ajanut CCleaneria ja kääntäny googlen ylösalaisin mutta ei oo löytynyt vastausta. Eli en usko että täältäkään löytyy vastaus mutta kuka tietää.
Asennus toimi täydellisesti kun koitin asentaa sen Vista 32-bit läppärille.
FF7 asennusongelma
Error 105
1
497
Vastaukset
- FF Forever!
Saattaapi olla ettei vaan yksinkertaisesti sovellu Win 7 64-bittiselle.
Tuli tästä mieleenkin että voisi alkaa taas pelailemaan FFVII :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241813- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112968- 83964
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 21622
- 48617