Onko kellään kokemuksia kyseisistä kivääreistä? Olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä näistä. Itselläni on tuo Tkosken leuku kulkenut mukana metsällä jo parikymmentä vuotta ja saalista on kaatunut. `rumpalia`olen päässyt kokeilemaan kaverin kokoelmissa, joka onkin aika kattava otos 30-70-lukujen kivääreistä. Kyllä se kevät vetää taas pian montulle kokeilemaan pysyykö oluttölkki vielä jyvällä.
Kevättä kaikille alan asiantuntijoille :)
tikkakosken leuku vs. rumpali
5
3350
Vastaukset
- nachos
mitä tarkoitat. Isälläni oli tuollainen harvinaisuus jonkin aikaa sitten. En tiedä mihin on joutunut nykyään? Saattoi tuhoutua kesähuvilamme tulipalossa -95 Äänekoskella.
- vaari
Myös tuolla nimellä olen kuullut kyseistä keppiä kutsuttavan. Melko harvinainen se kyllä on ja olikin ilo huomata kun joku vielä muisti kyseisen tuliluikun.
Ei näytä nämä tämänpäivän SAKOt olla mitään leukujen rinnalla. - Sakotusta
Sakottaa Sakottaa huusi isäpappa aina kun lähestyttiin ampumarataa. Kyllä se oli pienelle pojalle aina elämys olla mukana kun miehet ampuivat lihakset pulleina ja ilman paitaa. Siinä olisi tytöillä kyllä paikat kostuneet sitä näkyä katsellessa. Sitten illemmalla sama porukka jatkoi meille saunomaan ja minä sain selkäni pesetettyä ja miehet jopa kilpailivat salaa kuka saa selkääni pestä. Itse olen samaa rituaali jatkanut oman poikani kanssa.
- Mata-faka
@Sakotusta: Kuulostaa tosi ihanalta... Nahkapuikosta sait kaiketi naatiskella myös selänpesun yhteydessä runsain mitoin? Oli touhutippa tepon päässä herkeämättä??
- annamunkaikkikestäå
Hankkikaa pojat itsellenne naiset, ettei tartte yötä myöden kirjoitella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746