Onko kellään kokemuksia kyseisistä kivääreistä? Olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä näistä. Itselläni on tuo Tkosken leuku kulkenut mukana metsällä jo parikymmentä vuotta ja saalista on kaatunut. `rumpalia`olen päässyt kokeilemaan kaverin kokoelmissa, joka onkin aika kattava otos 30-70-lukujen kivääreistä. Kyllä se kevät vetää taas pian montulle kokeilemaan pysyykö oluttölkki vielä jyvällä.
Kevättä kaikille alan asiantuntijoille :)
tikkakosken leuku vs. rumpali
5
3308
Vastaukset
- nachos
mitä tarkoitat. Isälläni oli tuollainen harvinaisuus jonkin aikaa sitten. En tiedä mihin on joutunut nykyään? Saattoi tuhoutua kesähuvilamme tulipalossa -95 Äänekoskella.
- vaari
Myös tuolla nimellä olen kuullut kyseistä keppiä kutsuttavan. Melko harvinainen se kyllä on ja olikin ilo huomata kun joku vielä muisti kyseisen tuliluikun.
Ei näytä nämä tämänpäivän SAKOt olla mitään leukujen rinnalla. - Sakotusta
Sakottaa Sakottaa huusi isäpappa aina kun lähestyttiin ampumarataa. Kyllä se oli pienelle pojalle aina elämys olla mukana kun miehet ampuivat lihakset pulleina ja ilman paitaa. Siinä olisi tytöillä kyllä paikat kostuneet sitä näkyä katsellessa. Sitten illemmalla sama porukka jatkoi meille saunomaan ja minä sain selkäni pesetettyä ja miehet jopa kilpailivat salaa kuka saa selkääni pestä. Itse olen samaa rituaali jatkanut oman poikani kanssa.
- Mata-faka
@Sakotusta: Kuulostaa tosi ihanalta... Nahkapuikosta sait kaiketi naatiskella myös selänpesun yhteydessä runsain mitoin? Oli touhutippa tepon päässä herkeämättä??
- annamunkaikkikestäå
Hankkikaa pojat itsellenne naiset, ettei tartte yötä myöden kirjoitella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783