Oletteko Yhtään Ajatelleet Että Kuntalaiset Vanhenevat Ja Kunnalla Ei Ole Paikkaa Mihin Sijoittaa Vanhuksia Kotipalvelussa On Henkilökunta Pula Ja Muutenkaan Ei Ole Huomioitu Vanhuksia Tarpeeksi Eli Kunnan Pitäisi Rakentaa/Rakennuttaa Palvelutalo Vanhuksille Koska Vanhemminen On Väistämätön Totuus Halusimme Me Tätä Tai Emme Ja Niin Kauan Kun Asiaan Ei Puututa Ei Asia Myöskään Mihinkään Etene Eli Nyt Kuntalaiset Oikeesti Ajatelkaa Vanhenemistanne Kuka Teitä Hoitaa Kun Vanhenette Ja Minne Teidät Sijoitetaan Vanhuksina
Palvelutalo Lemuun
Oletteko Ajatelleet
2
235
Vastaukset
- Vanhus Väestö
Tuollainen Talo Pitää Rakentaa. On Kuitenkin Huomioitava, Että Pitkät Ihmiset Vie Tilaa Enemmän Kuin Lyhyet Ihmiset. Siksi Maksut Pitää Olla Korkeammat Pitkillä Ihmisillä. Lyhkäisille Ihmisille Halvat Maksut Kun Muuten Aina Sorretaan!
- .................
Onhan tossa keskustassa vanhustentalo,kuinka monta niitä pitäisi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991