Voinko kuolla?

amaammmmm

oon siis 160/40 ja haluan laihtua vielä 2 kiloa eli 38 kiloon.


voinko saada tuon painoisena sydänpysähdyksen tai jotakin?

11

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokkisö

      riippuu vähän onko nyt jo jotain sydänongelmia tms? en suosittele, voi olla vaarallista. :p

      • msnsnsnnsnn

        ei onneks oo mtn sydänongelmia


    • fdff

      En tiedä, kai sen voi saada. Mutta itse ainakin olen hengissä ilman sydänongelmia vaikka olen tuosta laihempi...

    • sh-opiskelija

      olet oikeastaan jo nytkin erittäin alipainoinen. sydämesi ei jaksa sykkiä aliravitsemustilassa. vaarana on rytmihäiriö, jota kautta kammiovärinä ja lopulta sydämen pysähdys. kudoskuoliot ovat myös mahdollisia. suosittelen, että haet itsellesi apua. olet vaarallisilla vesillä ystäväiseni. mikäli selviät aikuisikään (ellet siis vielä ole) niin lapsettomuus on mahdollinen (ja täysin varma ellei painosi nouse) ja osteoporoosi. plus kaikki muut vakavat seuraukset mitä anoreksia aiheuttaa, pahin näistä on kuolema.

    • mie vaaaaa

      Sydän voi pysähtyä anoreksiaa sairastaneella myös silloin, kun normaalipaino on taas saavutettu. ei kannata leikkiä aliravitsemuksella.

      • aaassassaa

        Kiitos vastauksista! tämä motivoi mua lopettamaan laihdutuksen. tästä paino ei saa enää laskea


    • sted

      todellakin, sydänongelmat ei niin oo sidonnasia siihen tämänhetkiseen painoon. oon noussut vuoden aikana pikkuhiljaa mitoista 172/n 30 ylöspäin, ja nyt vasta on alkanut inhottavat muljahdukset ja rytminvaihtelut.
      tsemppiä kovasti, kunpa et enää tuosta pudottaisi, et tule siitä sen onnellisemmaksi.

      • epäuskoinen

        Painoitko todellakin n. 30 kiloa vai onko tuohon päässyt kirjoitusvirhe?


      • 4+11
        epäuskoinen kirjoitti:

        Painoitko todellakin n. 30 kiloa vai onko tuohon päässyt kirjoitusvirhe?

        En ole sted, mutta voin kertoa, että samassa painossa olen ollut (ja saman pituinenkin) vuosi sitten. Se on osoitus siitä, miten aivot eivät enää toimi aliravitsemuksessa. Itse olin pakkohoidossa hirveällä psykiatrisella osastolla. Ajatus alkoi kirkastua pikku hiljaa, kun letkuruokaa oli säännöllisesti saanut pari viikkoa. Sieltä oli pitkä matka parantumiseen, mutta tein sen. Nyt painan 53 kiloa. Menkat eivät ole vielä alkaneet ja stressihormonitaso on selvästi koholla edelleen. Hormonitoiminnan paranemiseen voi mennä vuosikin siitä, kun paino on normalisoitunut. En siis parantunut kokonaan ole ennen kuin hormonit ja muut elimistön toiminnot ovat palautuneet ennalleen.

        Älkää vaan kukaan laihduttako sinne alipainon puolelle! En todellakaan suosittele. Vuosi on elämästä mennyt pelkkään parantamiseen. Olen nyt koulussa vuoden nuorempien kanssa. Pitikin alkaa laihduttamaan :((((((


    • Sted

      Joo, kyllä on totta että painoin 30 kg. Siihen se pikkuhiljaa meni, kuuden vuoden sairastaminen. Enkä vieläkään ole terve, ajatukset haaveilee siitä samasta edelleen, vaikka voin sanoa että mitään hyvää ei silloin elämässä ollut!! Nukuin ja haahuilin lastenkodin käytävällä, olin täysin ruokamaniassa (kuten tilaa itse kutsun). Siis kirjoittelin reseptejä vihko toisensa jälkeen, kysyin n 30 min välein mitä on aamupalaks, lounaaks jne, käytin joka ikisen minuutin itseni vahingoittamiseen. Kuten edellinen kirjoittaja, minäkin nykyään n 50 kg painossa, mutta siihen on ollut raskasta nousta. Koko keho on niin erilainen, ettei tiedä miten siihen suhtautuisi.

      Jos mitenkään vielä hallitsette omaa tilannettanne, älkää päästäkö niin pitkälle! Menetin kodin, opiskelut, monet ihmissuhteet ja sen tytön joka joskus olin. Laihuus ei siinä enää piristä, ja varsinkaan kun sitä ei edes usko.

    • Anonyymi

      Eu on kieltänyt kuoleman
      Vihersiirtymän vuoksi kuolema on peruttu, näin saavutetulla etuisuudella, ei kuolemia enää hyväksytä
      Sinulla kävi Tuuri, synnyit oikeaan aikaan, sillä eu lunasti myös sinun kuolemattomuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe