Ikävä sua Lauri

aprosmictus

Niin kova on ikäväni. Niin pahalta tuntuu, kun en saa olla kanssasi. En saa olla kanssasi koskaan, niin kuin haluaisin. Olet unelmieni mies, mutta kuulut jollekin muulle, enkä voi edes sanoa mitään, kun pelkään menettäväni sinut kokonaan. En voi puhua tunteistani ääneen. Kanssasi on niin turvallinen ja hyvä olla, silti kaikki on vain unelmaa.

Voisipa kaikki olla toisin ja saisin antaa sydämeni sinulle...antaa kaiken rakkauteni sinulle Lauri...naapurini...

9

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late*

viestisi menee?

• aprosmictus

N. 100km Helsingistä pohjoiseen

• aprosmictus

Mieheltä miehelle

• aprosmictus

Tuskin koskaan saan sinua koskettaa. Tuskin koskaan saan sinua rakastaa. Saan vain katsella kaukaa ja salaa sinua rakastaa. En voi sinua koskaan saada. Enkä koskaan voi sinua omistaa.
      Saan vain unelmoida millaista olisi olla sylissäsi ja rakastaa. Tuntea lämpösi ja antautua rutistukseesi. Antaa sinulle kaikkeni, sieluni, sydämeni.

Joudun tukahduttamaan tunteeni, unohtamaan rakkauteni. En voi olla todellinen ystäväsi. Vain naapuri...en muuta ikinä

• Lauri (m)

Onko tämä nyt sulta M mulle? Näinkö ajattelet, tämäkö on tilanne, oikeasti?

• aprosmictus

Sitä en tiedä onko sama Lauri, mutta mä en ole laittanut viestejä, kun tällä nimimerkillä.

• aprosmictus

Taas tänäänkin nukahdan miettien sinua, jos olisitkin vierelläni, lähelläni. Saisin tuntea hengityksesi niskassani, lämpösi ihollani. Jos ottaisit minut syleilyysi ja kantaisit minut unien maailmaan, turvassa sylissäsi.
      Unessa olen kanssasi, turvassa lähelläsi. Saan tarttua käteesi, pitää tiukasti kiinni ja olla sinun. Olemme yhdessä vain unessa. Unessa, joka on kuitenkin vain unta, ei todellisuutta ja aamulla olet poissa. Olen taas yksin...

Jos joskus saisin olla sinun oikeasti. Jos joskus teet ehdotuksen, olen sinun.

Odotan ja siihen asti olemme yhdessä unessa.

• Iskin Laurin

Minullakin on ikävä sinua rakas Lauriseni!

• aprosmictus

Olispa kiva jutella sun kanssa pitkästä aikaa. Ihan vaan kavereina, vaikka mun tunteeni sua kohtaan on paljon kaveruutta enemmän. Ikävä kalvaa melkein aina vaan enemmän. Pyörit päässäni ihan koko ajan. No, sä olet vissiin vieläkin toisen oma ja sitä en aio sotkea. En vain voi tunteilleni mitään. Oothan sä kuitenkin aina melko lähellä mua ja et oo siitä vissiin mihinkään lähdössäkään.

Toivottavasti nähdään joku päivä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      783
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      724
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    Aihe