Löytyiskö testiä General Tire-renkaista ?
Onko hyvät ?
General Tire
6
4400
Vastaukset
- ersxs
Ei.
Ei. - generalUHP
Ostettiin vaimon katumaasturiin 20" General Exclaim UHP:t ja on todella hyvät eikä maksaneet jenkeissä juuri mitään.
Jos Englanti taipuu niin täältä löytyy testejä ja käyttäjien arvosteluja
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=General&tireModel=Exclaim UHP&partnum=65VR0EUHP
Käytännössähän ne on Continentalin tekemät, sillä Continental osti Generalin jo aikaa sitten- rengasvalinta
kiitos vinkistä.
- generaltire
rengasvalinta kirjoitti:
kiitos vinkistä.
unohtui sanoa että kun ostettiin Generalin renkaat ja sanottiin että muutetaan takas Suomeen, niin Tirerackin myyjä sanoi että jos tarviin lisää renkaita niin kannattaa ottaa yhteyttä sillä toimittavat myös Eurooppaan.
Hinnat Suomen näkökulmasta on kyllä todella halpoja. Tullit tulee varmaankin vielä lähetyskustannusten päälle, mutta taala-euro kurssiero tasoittaa noita kuluja aika hyvin. - rengasvalinta
generaltire kirjoitti:
unohtui sanoa että kun ostettiin Generalin renkaat ja sanottiin että muutetaan takas Suomeen, niin Tirerackin myyjä sanoi että jos tarviin lisää renkaita niin kannattaa ottaa yhteyttä sillä toimittavat myös Eurooppaan.
Hinnat Suomen näkökulmasta on kyllä todella halpoja. Tullit tulee varmaankin vielä lähetyskustannusten päälle, mutta taala-euro kurssiero tasoittaa noita kuluja aika hyvin.Kysyin Porvoolaisesta rengasliikeestä em. GT- renkaita.
-kokoa 235-60 /16
-490 euroa, sisältäen rengastyöt
Meillä myös Ameriikasta muuttoautona tuotu Toyota Rav-4
Hyvää kevättä.
- åpoiuyth
No kyllä ainakin nuo karkeammat maasturirenkaat ovat todella laatukamaa. Sen jälkeen kun vaihdoin Pajeroon Generalin Grabber AT2:set, niin on etenemiskyky pahoissa paikoissa muuttunut ihan toiselle tasolle. Suosittelen ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265