Onko Katri vaikeasti/helposti lähestyttävä?

Katson hiekkarantaa

Eräällä toisella palstalla mainittiin, että Lea Laven on "vaikeasti lähestyttävä", mitä sitten tarkoittaakaan. Miten on Katrin kanssa? Pääseekö helposti juttusille, vai haluaako pitää etäisyyden? Itse 2005 Finlandia-talolla jäin ilman nimmaria levyihini jotka olin ottanut mukaani :(

7

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli miten oli!

Tilanteesta riippuen!
      Sanotaan nyt näin,että mikäli Katrin tuntee pidemmältä ajalta - hänellähän on hyvä "kasvomuisti"- hän saattaa jopa itse, -jos huomaa - tulla juttusille! Näinkin on käynyt kohdallani!
      Mielestäni ei hän ole vaikeesti lähestyttävä!
      Mikäli sitten juttusille satut pääsemään hän on erittäin ystävällinen,ja iloinen eikä lainkaan mikään diiva eikä ylimielinen!
      Kannattaa olla kärsivällinen niiden nimmareiden kanssa!
      Kyllä se vielä tärppää usko pois.
      No tuon luokan stara ei nyt ihan olalle tule taputelemaan,että siinä mielessä hän kyllä pitää jonkinmoista etäisyyttä - joka on täysin ymmärrettävää hänen kohdallaan -!
      Lopuksi! Kannattaa "metsästää" niitä nimmareita! Älä luovuta.

• Mark,,usa

Heh ,tälläisen pienen peräpohjolan laulajat luulee olevansa jotain isoja staroja.Kaikkea sitä kuulee.

• r.moore

vaan Katri Helena on ihan oikea Iso Tähti täällä köyhässä Suomessa! Hän nimenomaan ei halua olla kuin tavallinen oma itsensä, me fanit teemme hänestä tämän Tähden. Aivan kuten te teillä suuressa Ameeriikaassa on Dolly Parton tai Matonna tai mitä teillä niitä nyt on. Kiva että olet opetellut suomenkielen vaikka me niin vähäisiä ollaankin.

• Katson hiekkarantaa
        r.moore kirjoitti:

vaan Katri Helena on ihan oikea Iso Tähti täällä köyhässä Suomessa! Hän nimenomaan ei halua olla kuin tavallinen oma itsensä, me fanit teemme hänestä tämän Tähden. Aivan kuten te teillä suuressa Ameeriikaassa on Dolly Parton tai Matonna tai mitä teillä niitä nyt on. Kiva että olet opetellut suomenkielen vaikka me niin vähäisiä ollaankin.

onko Katri muuten jo löytänyt uuden miehen...? Kukaan kuullut huhuja? Olen tosi utelias. Menee hukkaan jos yksin elelee.

• ei kannata
        Katson hiekkarantaa kirjoitti:

onko Katri muuten jo löytänyt uuden miehen...? Kukaan kuullut huhuja? Olen tosi utelias. Menee hukkaan jos yksin elelee.

Eikös tuo itse ole lausunut että se oli sitten tässä, kun Panusta erosi ja uteliaat kyseli uudesta miehestä. Ei ole kuulemma kiinostunut enää, koska elämää miehen kanssa on tarpeeksi nähty.

• jaskan kaveri
        ei kannata kirjoitti:

Eikös tuo itse ole lausunut että se oli sitten tässä, kun Panusta erosi ja uteliaat kyseli uudesta miehestä. Ei ole kuulemma kiinostunut enää, koska elämää miehen kanssa on tarpeeksi nähty.

Mistä pirusta puhut? Et näköjään ole ollut kuuntelemassa Katri Helenaa etkä tiedä asiasta mitään. Paljonhan hänestä on kirjoitettu ja omat lörinäsi lisäksi.

• hei laulaja
        jaskan kaveri kirjoitti:

Mistä pirusta puhut? Et näköjään ole ollut kuuntelemassa Katri Helenaa etkä tiedä asiasta mitään. Paljonhan hänestä on kirjoitettu ja omat lörinäsi lisäksi.

jaskan kaveri: miksi noin äkäinen kirjoitus? Ja kenelle se oli osoitettu? Nimim. ei kannatalleko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4588
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1799
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1607
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18