Onko Katri vaikeasti/helposti lähestyttävä?

Katson hiekkarantaa

Eräällä toisella palstalla mainittiin, että Lea Laven on "vaikeasti lähestyttävä", mitä sitten tarkoittaakaan. Miten on Katrin kanssa? Pääseekö helposti juttusille, vai haluaako pitää etäisyyden? Itse 2005 Finlandia-talolla jäin ilman nimmaria levyihini jotka olin ottanut mukaani :(

7

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli miten oli!

      Tilanteesta riippuen!
      Sanotaan nyt näin,että mikäli Katrin tuntee pidemmältä ajalta - hänellähän on hyvä "kasvomuisti"- hän saattaa jopa itse, -jos huomaa - tulla juttusille! Näinkin on käynyt kohdallani!
      Mielestäni ei hän ole vaikeesti lähestyttävä!
      Mikäli sitten juttusille satut pääsemään hän on erittäin ystävällinen,ja iloinen eikä lainkaan mikään diiva eikä ylimielinen!
      Kannattaa olla kärsivällinen niiden nimmareiden kanssa!
      Kyllä se vielä tärppää usko pois.
      No tuon luokan stara ei nyt ihan olalle tule taputelemaan,että siinä mielessä hän kyllä pitää jonkinmoista etäisyyttä - joka on täysin ymmärrettävää hänen kohdallaan -!
      Lopuksi! Kannattaa "metsästää" niitä nimmareita! Älä luovuta.

    • Mark,,usa

      Heh ,tälläisen pienen peräpohjolan laulajat luulee olevansa jotain isoja staroja.Kaikkea sitä kuulee.

      • r.moore

        vaan Katri Helena on ihan oikea Iso Tähti täällä köyhässä Suomessa! Hän nimenomaan ei halua olla kuin tavallinen oma itsensä, me fanit teemme hänestä tämän Tähden. Aivan kuten te teillä suuressa Ameeriikaassa on Dolly Parton tai Matonna tai mitä teillä niitä nyt on. Kiva että olet opetellut suomenkielen vaikka me niin vähäisiä ollaankin.


      • Katson hiekkarantaa
        r.moore kirjoitti:

        vaan Katri Helena on ihan oikea Iso Tähti täällä köyhässä Suomessa! Hän nimenomaan ei halua olla kuin tavallinen oma itsensä, me fanit teemme hänestä tämän Tähden. Aivan kuten te teillä suuressa Ameeriikaassa on Dolly Parton tai Matonna tai mitä teillä niitä nyt on. Kiva että olet opetellut suomenkielen vaikka me niin vähäisiä ollaankin.

        onko Katri muuten jo löytänyt uuden miehen...? Kukaan kuullut huhuja? Olen tosi utelias. Menee hukkaan jos yksin elelee.


      • ei kannata
        Katson hiekkarantaa kirjoitti:

        onko Katri muuten jo löytänyt uuden miehen...? Kukaan kuullut huhuja? Olen tosi utelias. Menee hukkaan jos yksin elelee.

        Eikös tuo itse ole lausunut että se oli sitten tässä, kun Panusta erosi ja uteliaat kyseli uudesta miehestä. Ei ole kuulemma kiinostunut enää, koska elämää miehen kanssa on tarpeeksi nähty.


      • jaskan kaveri
        ei kannata kirjoitti:

        Eikös tuo itse ole lausunut että se oli sitten tässä, kun Panusta erosi ja uteliaat kyseli uudesta miehestä. Ei ole kuulemma kiinostunut enää, koska elämää miehen kanssa on tarpeeksi nähty.

        Mistä pirusta puhut? Et näköjään ole ollut kuuntelemassa Katri Helenaa etkä tiedä asiasta mitään. Paljonhan hänestä on kirjoitettu ja omat lörinäsi lisäksi.


      • hei laulaja
        jaskan kaveri kirjoitti:

        Mistä pirusta puhut? Et näköjään ole ollut kuuntelemassa Katri Helenaa etkä tiedä asiasta mitään. Paljonhan hänestä on kirjoitettu ja omat lörinäsi lisäksi.

        jaskan kaveri: miksi noin äkäinen kirjoitus? Ja kenelle se oli osoitettu? Nimim. ei kannatalleko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe