Science fiction ja youtube

taas täällä

Science fiction televisiosarja Stargate Universen eräässä jaksossa avaruusveljien avaruusaluksella mentiin auringon sisään.. ajatus tuntui hullulta. Perusteluna, että miksi avaruusaluksen piti käydä auringossa, syynä oli se, että avaruusalus sai tarvitsemaansa aurinkoenergiaa ja oli sitten taas valmis matkustelemaan galaksista toiseen valtavia matkoja, joihin tietysti tarvitsee runsaasti energiaa. Tämä siis science fictiota.

Noh, tässä youtube videolla väitetään, että videolla näkyvät pisteet ovat avaruusaluksia, jotka näyttävät välillä menevän auringon sisään. Tietokoneanimaatioita voidaan tietysti nykyään tehdä ihan millaisia tahansa. Ehkä science fiction on yksi menetelmä opettaa ihmisille kaikenlaisia hurjia juttuja, jotka jossain tulevaisuudessa ovat mahdollisia.

Youtube videon osoite:
http://www.youtube.com/watch?v=l8yl8f-Ys8Y

14

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤2

      Siellä oli huolto,taas toimii

    • ehdottaa että

      ufot käyttäisivät maapallon kokoisia aluksia liikkuessaan auringon mustien pilkkujen läpi galaksissamme.

      • =====

        Vaikea ajatella asiaa,on aika kuuma aihe.Ja kaukanakin.


      • voi kulkea
        ===== kirjoitti:

        Vaikea ajatella asiaa,on aika kuuma aihe.Ja kaukanakin.

        maan "mustien pilkkujen", tulivuorten läpi, arvelee Haramein.


      • TOTTA VAI TARUA
        voi kulkea kirjoitti:

        maan "mustien pilkkujen", tulivuorten läpi, arvelee Haramein.

        Jos totta niin isot on kulukuneuvot pojilla.Ajattelin samalla sitäkin että jos heillä olisi jotain hampaankolossa meitä maantallaajia kohtaan miten helppo ois parkkeerata tommoinen hirviö sakko paikalle likelle maapalloa jolloin aurinko jäisi pimentoon.Ja myö kuoltais kun torakat pakkasella.Voi kaameata.Nassim Haramein arveli,että aurinkon mustia pilkkuja käytettäisiin eräänlaisina tähtiportteina.En usko tuohon teoriaan.


      • miksi sitten
        TOTTA VAI TARUA kirjoitti:

        Jos totta niin isot on kulukuneuvot pojilla.Ajattelin samalla sitäkin että jos heillä olisi jotain hampaankolossa meitä maantallaajia kohtaan miten helppo ois parkkeerata tommoinen hirviö sakko paikalle likelle maapalloa jolloin aurinko jäisi pimentoon.Ja myö kuoltais kun torakat pakkasella.Voi kaameata.Nassim Haramein arveli,että aurinkon mustia pilkkuja käytettäisiin eräänlaisina tähtiportteina.En usko tuohon teoriaan.

        Neil Young kertoi laulussaan after the goldrush nähneensä unta jossa hän lensi avaruusaluksella uuteen kotiin auringossa
        http://www.youtube.com/watch?v=d6BzTCQ6Nqo
        After the Goldrush A Cappella


      • siis itsensä

      • 2+3=6

      • se luonto
        2+3=6 kirjoitti:

        Vaikka olen sisällä,no jopas jotakin?

        äidin hopeasiemen oli lastattu valituilla.


      • ei siinä
        se luonto kirjoitti:

        äidin hopeasiemen oli lastattu valituilla.

        sanottu että valituilla mutta sanoi että valittujen ympärillä lenteli värejä ja lastaaminen oli alkanut.


      • mitä sitten
        ei siinä kirjoitti:

        sanottu että valituilla mutta sanoi että valittujen ympärillä lenteli värejä ja lastaaminen oli alkanut.

        Olen pelkkänä korvana,mielenkiintoista.


      • alkanut ja
        mitä sitten kirjoitti:

        Olen pelkkänä korvana,mielenkiintoista.

        he lensivät äiti maan hopeasiemenen uuteen kotiin auringossa. Uusi koti auringossa. Aurinko=uusi koti. Nassim ehdottaa että ufot käyttäisivät maapallon kokoisia aluksia liikkuessaan auringon mustien pilkkujen läpi galaksissamme. Uusi koti galaksissa, valitut mukaan.


      • Ei taida olla
        alkanut ja kirjoitti:

        he lensivät äiti maan hopeasiemenen uuteen kotiin auringossa. Uusi koti auringossa. Aurinko=uusi koti. Nassim ehdottaa että ufot käyttäisivät maapallon kokoisia aluksia liikkuessaan auringon mustien pilkkujen läpi galaksissamme. Uusi koti galaksissa, valitut mukaan.

        Mahiksia päästä tuohon kyytiin.Valintakriteerit ratkaisee.Vai rahallako kenties.


      • mukaan otetaan
        Ei taida olla kirjoitti:

        Mahiksia päästä tuohon kyytiin.Valintakriteerit ratkaisee.Vai rahallako kenties.

        kait ne jotka sopii sinne minne mennään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe