Science fiction televisiosarja Stargate Universen eräässä jaksossa avaruusveljien avaruusaluksella mentiin auringon sisään.. ajatus tuntui hullulta. Perusteluna, että miksi avaruusaluksen piti käydä auringossa, syynä oli se, että avaruusalus sai tarvitsemaansa aurinkoenergiaa ja oli sitten taas valmis matkustelemaan galaksista toiseen valtavia matkoja, joihin tietysti tarvitsee runsaasti energiaa. Tämä siis science fictiota.
Noh, tässä youtube videolla väitetään, että videolla näkyvät pisteet ovat avaruusaluksia, jotka näyttävät välillä menevän auringon sisään. Tietokoneanimaatioita voidaan tietysti nykyään tehdä ihan millaisia tahansa. Ehkä science fiction on yksi menetelmä opettaa ihmisille kaikenlaisia hurjia juttuja, jotka jossain tulevaisuudessa ovat mahdollisia.
Youtube videon osoite:
http://www.youtube.com/watch?v=l8yl8f-Ys8Y
Science fiction ja youtube
14
386
Vastaukset
- 2¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤2
Siellä oli huolto,taas toimii
- ehdottaa että
ufot käyttäisivät maapallon kokoisia aluksia liikkuessaan auringon mustien pilkkujen läpi galaksissamme.
- =====
Vaikea ajatella asiaa,on aika kuuma aihe.Ja kaukanakin.
- voi kulkea
===== kirjoitti:
Vaikea ajatella asiaa,on aika kuuma aihe.Ja kaukanakin.
maan "mustien pilkkujen", tulivuorten läpi, arvelee Haramein.
- TOTTA VAI TARUA
voi kulkea kirjoitti:
maan "mustien pilkkujen", tulivuorten läpi, arvelee Haramein.
Jos totta niin isot on kulukuneuvot pojilla.Ajattelin samalla sitäkin että jos heillä olisi jotain hampaankolossa meitä maantallaajia kohtaan miten helppo ois parkkeerata tommoinen hirviö sakko paikalle likelle maapalloa jolloin aurinko jäisi pimentoon.Ja myö kuoltais kun torakat pakkasella.Voi kaameata.Nassim Haramein arveli,että aurinkon mustia pilkkuja käytettäisiin eräänlaisina tähtiportteina.En usko tuohon teoriaan.
- miksi sitten
TOTTA VAI TARUA kirjoitti:
Jos totta niin isot on kulukuneuvot pojilla.Ajattelin samalla sitäkin että jos heillä olisi jotain hampaankolossa meitä maantallaajia kohtaan miten helppo ois parkkeerata tommoinen hirviö sakko paikalle likelle maapalloa jolloin aurinko jäisi pimentoon.Ja myö kuoltais kun torakat pakkasella.Voi kaameata.Nassim Haramein arveli,että aurinkon mustia pilkkuja käytettäisiin eräänlaisina tähtiportteina.En usko tuohon teoriaan.
Neil Young kertoi laulussaan after the goldrush nähneensä unta jossa hän lensi avaruusaluksella uuteen kotiin auringossa
http://www.youtube.com/watch?v=d6BzTCQ6Nqo
After the Goldrush A Cappella - siis itsensä
miksi sitten kirjoitti:
Neil Young kertoi laulussaan after the goldrush nähneensä unta jossa hän lensi avaruusaluksella uuteen kotiin auringossa
http://www.youtube.com/watch?v=d6BzTCQ6Nqo
After the Goldrush A Cappellanähnyt lentävän vaan "luontoäidin hopeasiemenen"
http://www.lyricsfreak.com/n/neil young/after the goldrush_20099045.html - 2+3=6
siis itsensä kirjoitti:
nähnyt lentävän vaan "luontoäidin hopeasiemenen"
http://www.lyricsfreak.com/n/neil young/after the goldrush_20099045.htmlVaikka olen sisällä,no jopas jotakin?
- se luonto
2+3=6 kirjoitti:
Vaikka olen sisällä,no jopas jotakin?
äidin hopeasiemen oli lastattu valituilla.
- ei siinä
se luonto kirjoitti:
äidin hopeasiemen oli lastattu valituilla.
sanottu että valituilla mutta sanoi että valittujen ympärillä lenteli värejä ja lastaaminen oli alkanut.
- mitä sitten
ei siinä kirjoitti:
sanottu että valituilla mutta sanoi että valittujen ympärillä lenteli värejä ja lastaaminen oli alkanut.
Olen pelkkänä korvana,mielenkiintoista.
- alkanut ja
mitä sitten kirjoitti:
Olen pelkkänä korvana,mielenkiintoista.
he lensivät äiti maan hopeasiemenen uuteen kotiin auringossa. Uusi koti auringossa. Aurinko=uusi koti. Nassim ehdottaa että ufot käyttäisivät maapallon kokoisia aluksia liikkuessaan auringon mustien pilkkujen läpi galaksissamme. Uusi koti galaksissa, valitut mukaan.
- Ei taida olla
alkanut ja kirjoitti:
he lensivät äiti maan hopeasiemenen uuteen kotiin auringossa. Uusi koti auringossa. Aurinko=uusi koti. Nassim ehdottaa että ufot käyttäisivät maapallon kokoisia aluksia liikkuessaan auringon mustien pilkkujen läpi galaksissamme. Uusi koti galaksissa, valitut mukaan.
Mahiksia päästä tuohon kyytiin.Valintakriteerit ratkaisee.Vai rahallako kenties.
- mukaan otetaan
Ei taida olla kirjoitti:
Mahiksia päästä tuohon kyytiin.Valintakriteerit ratkaisee.Vai rahallako kenties.
kait ne jotka sopii sinne minne mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511