Majoitus Kuala Lumpurista

Kuala lumpur

Voiko joku suositella hyvää hotellia/hostellia Kuala Lumpurista. Uima-allas olisi bonusta muttei pakollinen :)

13

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakkli

      oltiin kualalumpurin china townissa (matkaa keskustaan n. 4 km) tammikuussa. Hotellin nimi oli d'oriental inn. Tosi edullinen hotelli ja huone oli siiti ja ilmastoitu. Ei kuitenkaan uima-allasta. Vaatimaton ja halpa paikka.

      • KL:ssa

        lähellä, eli kävelymatkan päässä, myös china townista oli
        hotelli Swiss-garden. Hotellissa oli uima-allas, kylläkin aika
        pieni. Muistaaksen neljän tähden hotelli, sellainen keskihintainen.
        Hotellista kävelimme myös torneille, oli kyllä matkaa muutama kilometri.


    • May Tower

      Intialaisessa kaupungin osassa, kävelymatkan päässä KL Towerista ja KLCC:stä. Paikallinen luokitus neljätähteä, vastannee kotimaassa kolmea. Uima-allas on ja aamiainen sisältyy hintaan noin 30 €/vrk.

    • *eräs**
      • Kuala Lumpur

        Niinhän sitä voi, mutta näin voi myös tehdä. Voi jopa käyttää molempia keinoja... Mikäli on ongelma näiden viestien lukeminen niin siinä tapauksessa voisi olla hyvä jättää keskustelupalstoilla käynti kokonaan väliin. Katsos kun minä olen ainakin ymmärtänyt että täällä voi vapaasti vaihtaa ajatuksia ja jopa kysy muilta kokemuksia.

        Ja mikäli linkkiä haluu laittaa niin voisi ainakin miettiä jotakin vähän omaperäisempää sivua kuin perinteistä booking.com


    • penang/ kl

      Olin Kuala Lumpurissa pari yötä Swiss Garden hotellissa. Voinen todeta hinta/laatusuhteen ihan hyväksi. Noin 50 ekee yö per huone buffetaamiaisella. Neljä paikallista tähteä. Sijainti oli loistava shoppailuun, torneille patikointiin ym. Uima-allas tosin postimerkkikokoa, mutta ei haittaa. Siellä on tosi kuuma löhötä. Itse jättäsin auringonoton vaikkapa meren äärelle. SG löytyy läheltä linja-autoasemaa,osoite tais olla jotain 117 Jalan Pudu. Hotelli Istana, on viiden tähden paikka ja huomattavasti kalliimpi (suomalaisten matkanjärjestäjien käyttämä) mut majoitusta kyllä löytyy KL.stä. Hotellitarjonta runsasta.

    • Fisu1970

      Pidin Renaissance Kuala Lumpur Hotellista. Uima-allas on 50 metrinen, aamiainen hyvä ja sijainti lyhyen kävelyn päässä Petronasilta ja Suria KLCC:stä.

    • Bukit Bintang

      Radius International, suosittelen. On allas ja hyvällä paikalla. >50€ yö.

      • fkgjhskdjfhskjdfh

        Kaikki vaan patikoi KL:ssa vaikka taksi lähes ilmainen.


    • postimiess

      Yksi parhaita puolia KL:ssä on Luxus hotellien suht edullinen hintataso. Niitä kannataa katella booking.comista ja agodasta.

      Itselleni mieluisin hotelli tähän saakka on ollut Maya hotelli. Vähän erilainen, mielenkiintoinen sisustus, hyvällä paikalla ja kaiken kaikkiaan tasokas. Juniorsviitti maksoi alle satasen.

      • Tamborillo

        Olen postimiehen kanssa tasan samaa mieltä Maya -hotellista. Design todellakin säilyy läpi linjan ja on tyylikäs kokonaisuus. Mainio hotelli 2-3 yön keskustavisiittejä ajatellen. Ehkä ei taas sovi reppumatkailijan tms. tyyliin, mutta eipä tuo varsinaisesti kalliskaan ole.


      • Kaizel
        Tamborillo kirjoitti:

        Olen postimiehen kanssa tasan samaa mieltä Maya -hotellista. Design todellakin säilyy läpi linjan ja on tyylikäs kokonaisuus. Mainio hotelli 2-3 yön keskustavisiittejä ajatellen. Ehkä ei taas sovi reppumatkailijan tms. tyyliin, mutta eipä tuo varsinaisesti kalliskaan ole.

        Piccolo Hotel on ihan keskustassa, kävelymatkan päässä kaksoistorneista ja isoimmista ostoskeskuksista. Hotelli on nätti ja suht halpa laatuun nähden. Ihan perushuone maksaa noin 50e yö.
        Myös Flamingo Hotel on hyvä kuulemma, tutut kehuivat. Se on n. 15 min keskustasta taksilla. Rauhallinen paikka.

        Molemmissa on uima-allas.


      • pikashoppailut
        Kaizel kirjoitti:

        Piccolo Hotel on ihan keskustassa, kävelymatkan päässä kaksoistorneista ja isoimmista ostoskeskuksista. Hotelli on nätti ja suht halpa laatuun nähden. Ihan perushuone maksaa noin 50e yö.
        Myös Flamingo Hotel on hyvä kuulemma, tutut kehuivat. Se on n. 15 min keskustasta taksilla. Rauhallinen paikka.

        Molemmissa on uima-allas.

        hotelleista onko tietoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe