Piirua tai järeämpää kun sahaa tuppaa herkästi menemään vinoon. Miten oikaista ja miten vois avittaa samaa hommaa pyörösahalla?
Piirun sahaaminen
7
448
Vastaukset
- taas....
No olipa taas tarkka ongelman kuvaus kertomus... Syynä on varmaankin aurinko kun paistoi juuri naamaan ja suljit sen vuoksi toisen silmän. Ja yhdellä silmällä tulee toispuoleinen sahaus.
Voisitko mitenkään kertoa mitä sahasit miten sahasit ja varsinkin millä sahasit....?- saha puoltaa
sellainen saha millä kaikkia vinopäitä ei ole vielä sahattu. Mutta voit olla mielissäsi että edes joku puoltaa.
- 457843
sahaat, raamillako? piiruhan on puusta pitkittäin otettava kappale, kuten lauta!
- puoltaako saha
oletko jälkeen jäänyt purunkerääjä, puusta ei mitään kappaleita oteta, mitä nyt käpyjä joskus.
- sellasta se
puoltaako saha kirjoitti:
oletko jälkeen jäänyt purunkerääjä, puusta ei mitään kappaleita oteta, mitä nyt käpyjä joskus.
ei ole poikittain sahattu viipale sahatavarasta, vaan tukista pitkittäin sahattu, esim lauta, toki mulla vasta 39v kokemmusta sahateollisuudesta...
- tosi on..
puoltaako saha kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Piiru_(puutavara) piirua järeämpää... huonot sahat ja sahurit.
- kari789
tosi on.. kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Piiru_(puutavara) piirua järeämpää... huonot sahat ja sahurit.
Kävin tuolla anopin kotipuolessa, Thaimaassa. Siellä maaseudulla kun rakennetaan, niin monasti talo muurataan betoniharkoista. Ikkunat ja muuta puutavaraa tehdään itse tukkipuusta. Sahaus tehdään käsisirkelillä. Terän halkaisija 400 mm. On siinä sahalla kokoa ja ne ukot painaa jotain 50 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693