Hotel Forums

reissaaja1

Onko kellään kokemuksia Hotel Forumsista Riiassa? Olen jonkun verran arvosteluja lukenut ja ilmeisesti aamupalan tarjoilu ja tarjonta siellä tökkii ja pahasti, muuten kai suht ok paikka..? Jos jollain olisi kertoa kokemuksia hotellista niin olisi kiva ja vielä kivempi jos käynnistä siellä ei olisi kulunut kovinkaan paljon aikaa :)

5

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaajakans

      Moro, luin varmaan samat palautteet eikä ne säikäyttäneet. Meitä ei haittaa vaikkemme saisikaan aamiaista eli se olisi lähinnä bonusta jos niin onnellisesti sattuisi käymään :)

      Just varasin kolme yötä parin viikon päähän ko. hotelliin. Hinta vaivaiset 66 euroa joten en valita.

    • Rigaus

      Kokemusta on Forumsista kolmen vuoden takaa...Meillä oli varmaan hotellin halvin huone eikä tilaa ollut paljoa, varsinkin kun sänky oli varsin massiivinen (mikä oli toisaalta hyvä). Mutta eipä haitannut, ei se niin ahdas ollut että olis ahdistanut koska hotellin sijainti on mitä parhain!
      Aamupalalla pitää olla vaan kärsivällinen, se ei ole tarkoitettu pikahotkaisijoille...:-) Kyllä jokaisena aamuna melko maukkaan aamupalan syödäksemme saimme. Ja kanamunan sain juuri paistettuna!
      Voisin mennä uudestaankin ko. hotskiin.

    • äiti ja tytär

      ...olin lapseni kanssa Forumsissa. Parasta tuossa hotellissa oli sijainti. Siitä oli helppo lähteä ostoksille, katsomaan nähtävyyksiä jne. Huonekin oli ihan siisti, vaikka parhaat päivänsä jo nähnytkin. Mukava henkilökunta. Aamupalalla joutui hieman odottelemaan tarjoilua, mutta ei liian kauaa kuitenkaan. Lapsikin jaksoi hyvin odottaa. Itse lähden aina matkaan sillä periaatteella, että turhista ei valitella. Jos esim. aamiaisen saanti kestää hieman kauemmin, kuin mihin on normaalisti tottunut, niin mitä sitten. Lomalla ei kuulu olla kiirettä ja uudenlainen kokemus tuo aamupalajärjestely. Voisin ihan hyvin mennä tuohon hotelliin uudestaan.

    • justers

      katsoppa www.booking.com sivulta arvosteluja

    • matkaajakans

      Nonni, hotelli testattu ja ihan ok:ksi todettu. Sijainti oli loistava. Aamiaiselle en itse vaivautunut heräämään mutta mies kävi ja sai kahvinsa aina samantien ilman jonotusta.

      Huoneet ovat pikkuruisia muttei haitaksi asti. Hiustenkuivaajan puuttuminen oli vähän harmitus. Sen pystyi kuitenkin vuokraamaan respasta latilla per tunti.

      Ihan perusmättöhotelli ja mun mielestä hintansa väärti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe