Kekeytynyt keskenmenno

Menetettyä ei unohda

sain tietää odottavani esikoista noi 4vuotta sitten..olimme puolisoni kanssa onnellisia.
Neuvolassa käytiin ja sydän äänet oli vahvat vauvalla..mutta seuraavalla kerralla niitä ääniä ei oikein löytynyt (rv 11 5.
Meillä oli seuraavana päivänä aika niskapoimu ultraan ja neuolasta ei oltu huolissaan joten odoteltiin seuraavaa päivää...
Oltiin niin onnellisia että odotettiin vain vauvan näkemistä ultralta.(rv11 6)
Kaikki oli ultrassa hyvin, vauva oli kasvanu normaalisti ja mitään poikkeavaa ei löytynyt.. kunnes etsittiin sydämen lyöntejä..siinä vaiheessa hoitaja hälytti kätilon ultraamaan uudelleen..Minulle ja puolisolleni ei puhuttu enään mitään mistään..käskettiin vain kävellä perässä osastolle..samantien alettiin toimen piteisiin...jouduin suoraan asiasta puhumatta lääkkeillä käynnistäen synnyttämään kuolleen vauvani..
Puolisolleni sanottiin että voi läheä kotiin..Kokemus oli hirveä..Olin yksin, eikä kukaan puhunut minulle mitään.
Seuraavan keskenmenon sain vuotta myöhemmin (rv6) Josta en osannut edes odottaa että raskaus kestäisi.
Vaikka tästä on aikaa..mietin silti tapahtunutta viikottain ja pientä menetettyä vauvaani.
Tällä hetkellä olen 1v11kk pojan onnellinen äiti.

1

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbb

Olen pahoillani kokemastasi menetyksestä. Olipa käsittämätöntä kohtelua sairaalassa. Ihanaa, että sinulla on nyt pieni poika kotona. Itsekin parhaillaan mietin, että onko raskauteni mennyt/menossa kesken verenvuodon ja tiputtelun tähden. Etukäteen oli vaikea kuvitellakaan miten pahalta jo pelkkä asian pelko tuntuu, saati sitten, että km oikeasti tapahtuu ja vielä mielestäni melko myöhäisessä vaiheessa kuten sinulla viikolla 11. Minua lohdutti miehen toteamus, että näkisimme pienen vauvanalkumme joka tapauksessa taivaassa... Siitä käsin ajateltuna tämä suru ei ole ollut turhaa minun kohdallani.

Toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      148
      6362
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      73
      5274
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3695
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3300
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      126
      2530
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2296
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2058
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1436
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1228
    Aihe