Hei.
Olen aiemmin treenannut karatea (oranssi vyö!) pari vuotta, ja sittemmin potkunyrkkeilyä itsekseni puolisen vuotta.
Perustaidot on hyvin hallussa, mutta koska en kuulu mihinkään seuraan asuinpaikkani vuoksi, kysyisinkin miten pääsisin osallistumaan kilpailuihin.
Tarvitaanko esim. millaiset vakuutukset ja mihin pitäisi ilmoittautua...
Kisoihin?
Hard-kick
1
515
Vastaukset
- potkunyrkkeilijä
käyppä kickboxing.fi sivuilla ja kysy niiltä, mutta ihan vaan tiedoksi että karate ja potkunyrkkeily ovat kaksi aivan eriasiaa. enkä suosittele otteluja vaikka saisitkin osallistua. luultavasti hallitset potkut jollain tavalla mutta en usko että hallitset lyönnit/väistöt ja ylipäätänsä olis hyvä olla ainakin 30-50 erää sparrausta (ja valmentajan suostumus) takana ennen kuin edes suunnittelee hyppäävänsä kehään. yritä löytää seura jostain ja ei muuta kuin alkeiskurssille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452