Joensuusta kissoja?

kissssuut

Oisko joensuun alueella kissanpentuja? etsin kissalleni kaveria ja mistään ei tahdo löytyä.. Huom, poikakissan ottaisin.

17

3347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu Kollinen

Soitapa Karsikon eläinhoitolaan. Jos ei siellä ole niin siellä oleva ystävällinen naisihminen voi antaa puhelinnumeron mistä kysyä.

• Hannu Kollinen

Karsikon lemmikkihoitola se olikin eikä eläinhoitola

• kissaa halutaan =(
        Hannu Kollinen kirjoitti:

Karsikon lemmikkihoitola se olikin eikä eläinhoitola

Olen joensuusta ja etsin myöskin kissanpentua (tyttöä) ja sellaista minkä voi myös antaa takaisin jos perheemme jäsenen allergian kanssa tulee ylivoimaisia ongelmia! Karsikon lemmikkihoitolassahan on vain hoidossa olevia kissoja :O Ei niitä voi mennä sieltä ottamaan kun ne on jonkun omistamia kerta. Mutta siellä samassa joo taisi olla myös kodittomia.. tosin ne eivät ole enää pentuja, itse haluaisin nuorimman mahdollisen pennun (eli juuri luovutusikäisen)...

• Hannu Kollinen
        kissaa halutaan =( kirjoitti:

Olen joensuusta ja etsin myöskin kissanpentua (tyttöä) ja sellaista minkä voi myös antaa takaisin jos perheemme jäsenen allergian kanssa tulee ylivoimaisia ongelmia! Karsikon lemmikkihoitolassahan on vain hoidossa olevia kissoja :O Ei niitä voi mennä sieltä ottamaan kun ne on jonkun omistamia kerta. Mutta siellä samassa joo taisi olla myös kodittomia.. tosin ne eivät ole enää pentuja, itse haluaisin nuorimman mahdollisen pennun (eli juuri luovutusikäisen)...

Minä alku talvessa olin samassa tilanteessa ja sieltä annettiin puhelinnumero josta löytyi kissa ja olisi siellä ollut sinullekin:) Nyt kissa on meidän lemmikki ja sai hyvän kodin vaikka itse sen sanonkin.

• kisssuuut
        Hannu Kollinen kirjoitti:

Minä alku talvessa olin samassa tilanteessa ja sieltä annettiin puhelinnumero josta löytyi kissa ja olisi siellä ollut sinullekin:) Nyt kissa on meidän lemmikki ja sai hyvän kodin vaikka itse sen sanonkin.

Kesällä tuntuu vaan pentuja olevan :( pitää kysyä sieltä :)

• kkklovni
        kisssuuut kirjoitti:

Kesällä tuntuu vaan pentuja olevan :( pitää kysyä sieltä :)

Karsikon lemmikkihoitola ei todellakaan ole paikka johon voit marssia sisään ja lähteä kissa kainalossa kotiin. Kissoja ei siellä todellakaan ole läjöittäin, ja jokaiselle uuteen kotiin lähtevälle kissalle valitaan paras ehdolla oleva koti. Kaikki uuteen kotiin lähtevät kissat rokotetaan ja leikataan, kulukorvauksia siis tulee.

Kannattaa lukea Karjalaisen myydään eläimiä palstaa, siellä on usein pentukissoja vailla kotia.

• kissanomistaja__
        kkklovni kirjoitti:

Karsikon lemmikkihoitola ei todellakaan ole paikka johon voit marssia sisään ja lähteä kissa kainalossa kotiin. Kissoja ei siellä todellakaan ole läjöittäin, ja jokaiselle uuteen kotiin lähtevälle kissalle valitaan paras ehdolla oleva koti. Kaikki uuteen kotiin lähtevät kissat rokotetaan ja leikataan, kulukorvauksia siis tulee.

Kannattaa lukea Karjalaisen myydään eläimiä palstaa, siellä on usein pentukissoja vailla kotia.

kyllä karjalaista ollaan seurattu jo puol vuotta mutta ei yhtään pentua ole ollut.

• RoopeReino
        kkklovni kirjoitti:

No nuohan ovat tietysti itsestään selviä asioita.

• RoopeReino kirjoitti:

No nuohan ovat tietysti itsestään selviä asioita.

Meille syntyi 1.3. 7 suloista kissanpentua ja vielä olisi yksi pentu vailla kotia :) Jäljelle jäänyt penu näillä näkymin on tyttökissa :) 100% varmoja ei olla, koska on hieman epäselvää saada selkoa pentujen sukupuolista. Jos kiinnostusta vielä löytyy niin laitelkaa tänne viestiä onko vielä halukkaita :)

• kissa hakusessa
        Rinja89 kirjoitti:

Meille syntyi 1.3. 7 suloista kissanpentua ja vielä olisi yksi pentu vailla kotia :) Jäljelle jäänyt penu näillä näkymin on tyttökissa :) 100% varmoja ei olla, koska on hieman epäselvää saada selkoa pentujen sukupuolista. Jos kiinnostusta vielä löytyy niin laitelkaa tänne viestiä onko vielä halukkaita :)

Onko kellään luovutusikäistä kissanpentua vailla kotia?? Itse olisin halukas yhdelle pennulle antamaan kodin.. Pääsisi toisen kissan kaveriksi. Hyvä koti tarjolla. Kokemusta kisuista löytyypi.

Laittakaa mailia jos teillä kisumisu etsii kotia:

[email protected]

• ksskss
        kissa hakusessa kirjoitti:

Onko kellään luovutusikäistä kissanpentua vailla kotia?? Itse olisin halukas yhdelle pennulle antamaan kodin.. Pääsisi toisen kissan kaveriksi. Hyvä koti tarjolla. Kokemusta kisuista löytyypi.

Laittakaa mailia jos teillä kisumisu etsii kotia:

[email protected]

Hei tarjoaisin mitä rakastavimman kodin kissalle Joensuun seudulta! :) Uros kissanpentua etsitään kovasti toiselle kissalleni kaveriksi. Kokemusta on kissan hoidosta jo 15 vuoden ajalta. Eikun ilmoituksia tulemaan sähköpostiini; [email protected]

• Anonyymi
        Rinja89 kirjoitti:

täälä haluittais ottaa kissanpentu.

• paronikissa

Meillä etsii kotia punainen poika kissa (nuorekas, ikää ei tiedossa), kiltti ja tosi seurankipeä ja komea!pysynyt meillä ainakin irti pihassa ja käy sisällä nukkumassa, syömässä ja tarpeillaan laatikossa. tulee toimeen myös muiden kissojen, koirien ja lasten kanssa. madotettu on. kissa asustaa kontiolahdella. kyselyt sähköpostiin [email protected].

• KissatRules!

Ei mahda olla enää tuota kissaa teillä? Tai os on niin ootteko vielä antamassa? Itse täällä kontiolahdella asustelen ja tahtoisin toisen kissan :S Ei vaan mistään näytä löytyvän...

• kisullekotipikaisesti

Itsellä ei ole pentukissaa tarjota vaan päinvastoin vanha 17v leikattu tyttökissa joka tarvitsee uutta kotia eläkepäivilleen. Rauhallinen ja täysin terve kissa kyseessä vaikka ikää jo löytyykin. Ota yhteyttä [email protected]

• kannatantätä
        kisullekotipikaisesti kirjoitti:

Itsellä ei ole pentukissaa tarjota vaan päinvastoin vanha 17v leikattu tyttökissa joka tarvitsee uutta kotia eläkepäivilleen. Rauhallinen ja täysin terve kissa kyseessä vaikka ikää jo löytyykin. Ota yhteyttä [email protected]

Laita ilmoitus lahjoitetaan palstalle, siellä se on useampien nähtävissä ;)

• Anonyymi

No kylläpä ainakin Tori.fi on p karjalassa kissanpentuja. Tietenkin hintaa niillä on, mutta juuri katsoin ja poikiakin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe