Joensuusta kissoja?

kissssuut

Oisko joensuun alueella kissanpentuja? etsin kissalleni kaveria ja mistään ei tahdo löytyä.. Huom, poikakissan ottaisin.

17

3033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu Kollinen

      Soitapa Karsikon eläinhoitolaan. Jos ei siellä ole niin siellä oleva ystävällinen naisihminen voi antaa puhelinnumeron mistä kysyä.

      • Hannu Kollinen

        Karsikon lemmikkihoitola se olikin eikä eläinhoitola


      • kissaa halutaan =(
        Hannu Kollinen kirjoitti:

        Karsikon lemmikkihoitola se olikin eikä eläinhoitola

        Olen joensuusta ja etsin myöskin kissanpentua (tyttöä) ja sellaista minkä voi myös antaa takaisin jos perheemme jäsenen allergian kanssa tulee ylivoimaisia ongelmia! Karsikon lemmikkihoitolassahan on vain hoidossa olevia kissoja :O Ei niitä voi mennä sieltä ottamaan kun ne on jonkun omistamia kerta. Mutta siellä samassa joo taisi olla myös kodittomia.. tosin ne eivät ole enää pentuja, itse haluaisin nuorimman mahdollisen pennun (eli juuri luovutusikäisen)...


      • Hannu Kollinen
        kissaa halutaan =( kirjoitti:

        Olen joensuusta ja etsin myöskin kissanpentua (tyttöä) ja sellaista minkä voi myös antaa takaisin jos perheemme jäsenen allergian kanssa tulee ylivoimaisia ongelmia! Karsikon lemmikkihoitolassahan on vain hoidossa olevia kissoja :O Ei niitä voi mennä sieltä ottamaan kun ne on jonkun omistamia kerta. Mutta siellä samassa joo taisi olla myös kodittomia.. tosin ne eivät ole enää pentuja, itse haluaisin nuorimman mahdollisen pennun (eli juuri luovutusikäisen)...

        Minä alku talvessa olin samassa tilanteessa ja sieltä annettiin puhelinnumero josta löytyi kissa ja olisi siellä ollut sinullekin:) Nyt kissa on meidän lemmikki ja sai hyvän kodin vaikka itse sen sanonkin.


      • kisssuuut
        Hannu Kollinen kirjoitti:

        Minä alku talvessa olin samassa tilanteessa ja sieltä annettiin puhelinnumero josta löytyi kissa ja olisi siellä ollut sinullekin:) Nyt kissa on meidän lemmikki ja sai hyvän kodin vaikka itse sen sanonkin.

        Kesällä tuntuu vaan pentuja olevan :( pitää kysyä sieltä :)


      • kkklovni
        kisssuuut kirjoitti:

        Kesällä tuntuu vaan pentuja olevan :( pitää kysyä sieltä :)

        Karsikon lemmikkihoitola ei todellakaan ole paikka johon voit marssia sisään ja lähteä kissa kainalossa kotiin. Kissoja ei siellä todellakaan ole läjöittäin, ja jokaiselle uuteen kotiin lähtevälle kissalle valitaan paras ehdolla oleva koti. Kaikki uuteen kotiin lähtevät kissat rokotetaan ja leikataan, kulukorvauksia siis tulee.

        Kannattaa lukea Karjalaisen myydään eläimiä palstaa, siellä on usein pentukissoja vailla kotia.


      • kissanomistaja__
        kkklovni kirjoitti:

        Karsikon lemmikkihoitola ei todellakaan ole paikka johon voit marssia sisään ja lähteä kissa kainalossa kotiin. Kissoja ei siellä todellakaan ole läjöittäin, ja jokaiselle uuteen kotiin lähtevälle kissalle valitaan paras ehdolla oleva koti. Kaikki uuteen kotiin lähtevät kissat rokotetaan ja leikataan, kulukorvauksia siis tulee.

        Kannattaa lukea Karjalaisen myydään eläimiä palstaa, siellä on usein pentukissoja vailla kotia.

        kyllä karjalaista ollaan seurattu jo puol vuotta mutta ei yhtään pentua ole ollut.


      • RoopeReino
        kkklovni kirjoitti:

        Karsikon lemmikkihoitola ei todellakaan ole paikka johon voit marssia sisään ja lähteä kissa kainalossa kotiin. Kissoja ei siellä todellakaan ole läjöittäin, ja jokaiselle uuteen kotiin lähtevälle kissalle valitaan paras ehdolla oleva koti. Kaikki uuteen kotiin lähtevät kissat rokotetaan ja leikataan, kulukorvauksia siis tulee.

        Kannattaa lukea Karjalaisen myydään eläimiä palstaa, siellä on usein pentukissoja vailla kotia.

        No nuohan ovat tietysti itsestään selviä asioita.


      • RoopeReino kirjoitti:

        No nuohan ovat tietysti itsestään selviä asioita.

        Meille syntyi 1.3. 7 suloista kissanpentua ja vielä olisi yksi pentu vailla kotia :) Jäljelle jäänyt penu näillä näkymin on tyttökissa :) 100% varmoja ei olla, koska on hieman epäselvää saada selkoa pentujen sukupuolista. Jos kiinnostusta vielä löytyy niin laitelkaa tänne viestiä onko vielä halukkaita :)


      • kissa hakusessa
        Rinja89 kirjoitti:

        Meille syntyi 1.3. 7 suloista kissanpentua ja vielä olisi yksi pentu vailla kotia :) Jäljelle jäänyt penu näillä näkymin on tyttökissa :) 100% varmoja ei olla, koska on hieman epäselvää saada selkoa pentujen sukupuolista. Jos kiinnostusta vielä löytyy niin laitelkaa tänne viestiä onko vielä halukkaita :)

        Onko kellään luovutusikäistä kissanpentua vailla kotia?? Itse olisin halukas yhdelle pennulle antamaan kodin.. Pääsisi toisen kissan kaveriksi. Hyvä koti tarjolla. Kokemusta kisuista löytyypi.

        Laittakaa mailia jos teillä kisumisu etsii kotia:

        [email protected]


      • ksskss
        kissa hakusessa kirjoitti:

        Onko kellään luovutusikäistä kissanpentua vailla kotia?? Itse olisin halukas yhdelle pennulle antamaan kodin.. Pääsisi toisen kissan kaveriksi. Hyvä koti tarjolla. Kokemusta kisuista löytyypi.

        Laittakaa mailia jos teillä kisumisu etsii kotia:

        [email protected]

        Hei tarjoaisin mitä rakastavimman kodin kissalle Joensuun seudulta! :) Uros kissanpentua etsitään kovasti toiselle kissalleni kaveriksi. Kokemusta on kissan hoidosta jo 15 vuoden ajalta. Eikun ilmoituksia tulemaan sähköpostiini; [email protected]


      • Anonyymi
        Rinja89 kirjoitti:

        Meille syntyi 1.3. 7 suloista kissanpentua ja vielä olisi yksi pentu vailla kotia :) Jäljelle jäänyt penu näillä näkymin on tyttökissa :) 100% varmoja ei olla, koska on hieman epäselvää saada selkoa pentujen sukupuolista. Jos kiinnostusta vielä löytyy niin laitelkaa tänne viestiä onko vielä halukkaita :)

        täälä haluittais ottaa kissanpentu.


    • paronikissa

      Meillä etsii kotia punainen poika kissa (nuorekas, ikää ei tiedossa), kiltti ja tosi seurankipeä ja komea!pysynyt meillä ainakin irti pihassa ja käy sisällä nukkumassa, syömässä ja tarpeillaan laatikossa. tulee toimeen myös muiden kissojen, koirien ja lasten kanssa. madotettu on. kissa asustaa kontiolahdella. kyselyt sähköpostiin [email protected].

      • KissatRules!

        Ei mahda olla enää tuota kissaa teillä? Tai os on niin ootteko vielä antamassa? Itse täällä kontiolahdella asustelen ja tahtoisin toisen kissan :S Ei vaan mistään näytä löytyvän...


      • kisullekotipikaisesti

        Itsellä ei ole pentukissaa tarjota vaan päinvastoin vanha 17v leikattu tyttökissa joka tarvitsee uutta kotia eläkepäivilleen. Rauhallinen ja täysin terve kissa kyseessä vaikka ikää jo löytyykin. Ota yhteyttä [email protected]


      • kannatantätä
        kisullekotipikaisesti kirjoitti:

        Itsellä ei ole pentukissaa tarjota vaan päinvastoin vanha 17v leikattu tyttökissa joka tarvitsee uutta kotia eläkepäivilleen. Rauhallinen ja täysin terve kissa kyseessä vaikka ikää jo löytyykin. Ota yhteyttä [email protected]

        Laita ilmoitus lahjoitetaan palstalle, siellä se on useampien nähtävissä ;)


    • Anonyymi

      No kylläpä ainakin Tori.fi on p karjalassa kissanpentuja. Tietenkin hintaa niillä on, mutta juuri katsoin ja poikiakin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe