Keskustelua nokkosihottumasta..
Minulle puhkesi nokkosihottuma elämäni ensimmäistä kertaa.
Lukaisin netistä tietoa yhdeltä foorumilta jossa puhuttiin että nokkosihottuma ei lähde ikinä kunnolla pois ja leviää koko kehoon.
Itsellä pieniä paukamia reisissä.
ONKO SIIS näin ettei tämä IKINÄ parane vaan leviää ja ärsyyntyy milloin mistäkin ja leviää kasvoihin ? :O
Olen stressi herkkä ihminen jolla ollut aknea jonka olen saanut kuntoon mutta nyt stressitaso nousi valtavasti taas kun pelkään "ihoni puiolesta".
Infotkaa,,
NOKKOSIHOTTUMA
2
321
Vastaukset
- tovottavasti
Minulla kesti viikon,alkoi ihottumana,huulet turposi,kuumetta ja tulehdusarvot koholla ilmeisesti jokin virus aiheutti crp:n nousun.Lisäksi älytön kutina.Lääkkeenä kortisonivoidetta ja aerius allergialääke.Luin itsekin näitä juttuja vuosia kestäneestä vaivasta ja aattelinkin,että meikäläisen tuurilla samoin käy minulle.Onneksi näyttää siltä,että ihottuma meni viikossa ohi.
- 4+4
ei lähtisi kokonaan pois?! Totta kai lähtee.
Tämä foorumi ei varmastikaan ollut mikään lääket.foorumi.
Itselläni urticaria tulee ja menee, syytä sen puhkeamiseen ei ole tutkimuksista huolimatta löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048