Herätkää

Huolestunut Maskulai

Oletteko Yhtään Ajatelleet Vanhenemistanne Mitä Sitten Kun Te Vanhenette Ettekä Pärjää Kotonanne??? Niin Kuka Teitä Sitten Hoitaa Ja Minne Sitten Menette Vuodeosastolle Ei Pääse Eikä Ole Vanhustaloa/Palvelutaloa Maskussa Ajatellen Vanhenemistanne Eikä Masku Tee Asian Hyväksi Mitään Että Mites Sitten Tehdään Kun On Liian Myöhäistä??? No Kyllä Minua Ainakin Huolestuttaa Asiat Todellakin Koska Kyllä Vanhuksillakin Oikeus Tasapainoiseen Elämään Niin Että On Joku Paikka Missä Voi Asua Turvallisesti Niin Että Joku Auttaa Kun Emme itse Enään Selviä

4

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En Enää

      Pärjää Kotonani Niin Seuraa Lopullinen Ratkaisu.

    • Alkanut

      Ajatella Asiaa Niin Että Päätä Kivistää. Auttaakohan?

    • Takaisin kouluun

      ei ole liian myöhäistä mennä uudelleen koulun penkille opettelemaan oikeinkirjoitusta. Suomen kielessä ei KAIKKIA sanoja kirjoiteta isolla kirjaimella, ei edes substantiiveja niin kuin esim. saksan kielessä tehdään. Tämän kun teet niin jää ehkä vanhenemisen ajattelu ennen aikojaan pikkuisen vähemmälle.

      • Nuori vielä

        Varmaan vanhusten annetaan kuolla tulevaisuudessa ilman hoitoa ja huolenpitoa.Ei eliitti välitä miten tavalliset kansalaiset vanhenee.Ne vaan ajattelee,että saavat itselleen rahaa ja,joku nuolee heidän perseet.
        Tämä maa on huonossa jamassa ja kaikkea ei kerrota uutisissa.Ei ainakaan isojen medioiden uutisissa.
        Ainakin,jos mun mummo ja kaksi pappaa olisi elossa.Niin ne ei kyllä pitäisi yhtään,että me ollaan koko kusetus EU:ssa.
        Meidän politiikot ei välitä yhtään mistään muusta kuin rahasta ja vallasta ja tavalliset kansalaiset joihin kuuluu vanhuksia on sivu seikka heille.Ei ole enään Suomi neitoa olemassa.Se on EU "Suomi".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe