Herätkää

Huolestunut Maskulai

Oletteko Yhtään Ajatelleet Vanhenemistanne Mitä Sitten Kun Te Vanhenette Ettekä Pärjää Kotonanne??? Niin Kuka Teitä Sitten Hoitaa Ja Minne Sitten Menette Vuodeosastolle Ei Pääse Eikä Ole Vanhustaloa/Palvelutaloa Maskussa Ajatellen Vanhenemistanne Eikä Masku Tee Asian Hyväksi Mitään Että Mites Sitten Tehdään Kun On Liian Myöhäistä??? No Kyllä Minua Ainakin Huolestuttaa Asiat Todellakin Koska Kyllä Vanhuksillakin Oikeus Tasapainoiseen Elämään Niin Että On Joku Paikka Missä Voi Asua Turvallisesti Niin Että Joku Auttaa Kun Emme itse Enään Selviä

4

316

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En Enää

Pärjää Kotonani Niin Seuraa Lopullinen Ratkaisu.

• Alkanut

Ajatella Asiaa Niin Että Päätä Kivistää. Auttaakohan?

• Takaisin kouluun

ei ole liian myöhäistä mennä uudelleen koulun penkille opettelemaan oikeinkirjoitusta. Suomen kielessä ei KAIKKIA sanoja kirjoiteta isolla kirjaimella, ei edes substantiiveja niin kuin esim. saksan kielessä tehdään. Tämän kun teet niin jää ehkä vanhenemisen ajattelu ennen aikojaan pikkuisen vähemmälle.

• Nuori vielä

Varmaan vanhusten annetaan kuolla tulevaisuudessa ilman hoitoa ja huolenpitoa.Ei eliitti välitä miten tavalliset kansalaiset vanhenee.Ne vaan ajattelee,että saavat itselleen rahaa ja,joku nuolee heidän perseet.
        Tämä maa on huonossa jamassa ja kaikkea ei kerrota uutisissa.Ei ainakaan isojen medioiden uutisissa.
        Ainakin,jos mun mummo ja kaksi pappaa olisi elossa.Niin ne ei kyllä pitäisi yhtään,että me ollaan koko kusetus EU:ssa.
        Meidän politiikot ei välitä yhtään mistään muusta kuin rahasta ja vallasta ja tavalliset kansalaiset joihin kuuluu vanhuksia on sivu seikka heille.Ei ole enään Suomi neitoa olemassa.Se on EU "Suomi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      349
      1114
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      131
      911
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      12
      724
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      605
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      40
      574
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      488
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe