Oletteko Yhtään Ajatelleet Vanhenemistanne Mitä Sitten Kun Te Vanhenette Ettekä Pärjää Kotonanne??? Niin Kuka Teitä Sitten Hoitaa Ja Minne Sitten Menette Vuodeosastolle Ei Pääse Eikä Ole Vanhustaloa/Palvelutaloa Maskussa Ajatellen Vanhenemistanne Eikä Masku Tee Asian Hyväksi Mitään Että Mites Sitten Tehdään Kun On Liian Myöhäistä??? No Kyllä Minua Ainakin Huolestuttaa Asiat Todellakin Koska Kyllä Vanhuksillakin Oikeus Tasapainoiseen Elämään Niin Että On Joku Paikka Missä Voi Asua Turvallisesti Niin Että Joku Auttaa Kun Emme itse Enään Selviä
Herätkää
4
196
Vastaukset
- En Enää
Pärjää Kotonani Niin Seuraa Lopullinen Ratkaisu.
- Alkanut
Ajatella Asiaa Niin Että Päätä Kivistää. Auttaakohan?
- Takaisin kouluun
ei ole liian myöhäistä mennä uudelleen koulun penkille opettelemaan oikeinkirjoitusta. Suomen kielessä ei KAIKKIA sanoja kirjoiteta isolla kirjaimella, ei edes substantiiveja niin kuin esim. saksan kielessä tehdään. Tämän kun teet niin jää ehkä vanhenemisen ajattelu ennen aikojaan pikkuisen vähemmälle.
- Nuori vielä
Varmaan vanhusten annetaan kuolla tulevaisuudessa ilman hoitoa ja huolenpitoa.Ei eliitti välitä miten tavalliset kansalaiset vanhenee.Ne vaan ajattelee,että saavat itselleen rahaa ja,joku nuolee heidän perseet.
Tämä maa on huonossa jamassa ja kaikkea ei kerrota uutisissa.Ei ainakaan isojen medioiden uutisissa.
Ainakin,jos mun mummo ja kaksi pappaa olisi elossa.Niin ne ei kyllä pitäisi yhtään,että me ollaan koko kusetus EU:ssa.
Meidän politiikot ei välitä yhtään mistään muusta kuin rahasta ja vallasta ja tavalliset kansalaiset joihin kuuluu vanhuksia on sivu seikka heille.Ei ole enään Suomi neitoa olemassa.Se on EU "Suomi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892