Herätkää

Huolestunut Maskulai

Oletteko Yhtään Ajatelleet Vanhenemistanne Mitä Sitten Kun Te Vanhenette Ettekä Pärjää Kotonanne??? Niin Kuka Teitä Sitten Hoitaa Ja Minne Sitten Menette Vuodeosastolle Ei Pääse Eikä Ole Vanhustaloa/Palvelutaloa Maskussa Ajatellen Vanhenemistanne Eikä Masku Tee Asian Hyväksi Mitään Että Mites Sitten Tehdään Kun On Liian Myöhäistä??? No Kyllä Minua Ainakin Huolestuttaa Asiat Todellakin Koska Kyllä Vanhuksillakin Oikeus Tasapainoiseen Elämään Niin Että On Joku Paikka Missä Voi Asua Turvallisesti Niin Että Joku Auttaa Kun Emme itse Enään Selviä

4

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En Enää

Pärjää Kotonani Niin Seuraa Lopullinen Ratkaisu.

• Alkanut

Ajatella Asiaa Niin Että Päätä Kivistää. Auttaakohan?

• Takaisin kouluun

ei ole liian myöhäistä mennä uudelleen koulun penkille opettelemaan oikeinkirjoitusta. Suomen kielessä ei KAIKKIA sanoja kirjoiteta isolla kirjaimella, ei edes substantiiveja niin kuin esim. saksan kielessä tehdään. Tämän kun teet niin jää ehkä vanhenemisen ajattelu ennen aikojaan pikkuisen vähemmälle.

• Nuori vielä

Varmaan vanhusten annetaan kuolla tulevaisuudessa ilman hoitoa ja huolenpitoa.Ei eliitti välitä miten tavalliset kansalaiset vanhenee.Ne vaan ajattelee,että saavat itselleen rahaa ja,joku nuolee heidän perseet.
        Tämä maa on huonossa jamassa ja kaikkea ei kerrota uutisissa.Ei ainakaan isojen medioiden uutisissa.
        Ainakin,jos mun mummo ja kaksi pappaa olisi elossa.Niin ne ei kyllä pitäisi yhtään,että me ollaan koko kusetus EU:ssa.
        Meidän politiikot ei välitä yhtään mistään muusta kuin rahasta ja vallasta ja tavalliset kansalaiset joihin kuuluu vanhuksia on sivu seikka heille.Ei ole enään Suomi neitoa olemassa.Se on EU "Suomi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3018
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2841
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      46
      2381
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      42
      2371
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2137
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2035
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1005
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      946
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      909
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      884
    Aihe