Tänä päivänä alkavat lääkäripalvelut olla tavallisen hintavia.Eikä jokaiseen pikkuvaivaan edes kehtaa hakea apua saati että jaksaisi jonottaa tuntitolkulla paikallisessa Terveyskeskuksessa.Toimiva ratkaisu on uusi Omalääkäri-paketti jonka voi tilata helposti ja huokealla suoraan kotiinsa.Lähetys sisältää kaikkien yleisimpien tautien ja tapaturmien hoitomenetelmät sekä seikkaperäiset ohjeet kunnolliseen kotihoitoon.Rupea nyt itse omaksi lääkäriksesi!Se on mielenkiintoista ja palkitsevaa sekä ennen kaikkea halpaa sillä bonuksena saa tilauksen mukana täydellisen Kotilääkäri-setin.Siihen sisältyvät suurin piirtein kaikki mahdolliset leikkausvälineet joten kannattaa ihan itse operoida pikku vammat.Mä itse olen käyttänyt tätä lääkäripakettia jo 4 kuukautta ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen.Rahaa on säästynyt iso pino koska mä olen leikannut aina itse itseni!Tällä hetkellä on mulla uudet polvilumpiot,4 vasemman käden sormea oikaistu,toinen munuainen kokonaan poistettu,sieraimia pienennetty,oikeaan silmään tehty kaihileikkaus(olikin mielenkiintoinen rupeama) sekä kaiken lisäksi mä olen jopa itse vaihtanut mulle uudet lonkkanivelet.Kyllä tällainen jokamiehen lääkäripaketti on aivan ehdoton sillä hermot lepää kun ei tarvitse tuskitella leikkausjonoissa.Nyt mulla on hivenen kiire kun vesi näkyy jo kiehuvan kattilassa.Ajattelin nimittäin poistaa sappikiveni kun ei telkkaristakaan tule mitään mukavaa katsomista...
Ole oma lääkärisi!
10
198
Vastaukset
- Anjaniina evk
korvaaks Kela kustannuksista ees osan?
Muuten en ala..- Anjaniina
ei oikeastaan ollenkaan hullumpi pissnessidea.
Hoitele sä toi peruslääketiede, mä alan kyhään naisille tee-se-itse kauneusleikkauksia ja muuta botoksihöpinää pakettiin.Rasvaimua ja luunsahausta, ihonsiirtoja ja hiustenistutuksia.
Eikä maksa ko 1500 kappale.
eihän siitä ole kauaakaan kun postilaatikkoon oli ilmestynyt itsehoito-opas :)
- Tuulikki50
Aprillipäivä on vasta kuukauden kuluttua, 1.4.
syntyy myös hampaiden tee-se-itse hoidosta. Porakone sekä poria nyt löytyy jokaiselta tee-se-itse mieheltä entuudestaankin ja niillä on kätevää porata reikiintynyt hammas auki. Operaatio kannattaa tehdä ison peilin edessä. Ken pelkää pientä vihlaisua, ottakoot kossupaukut puudutukseksi. Useampaa ei pidä ottaa, että osuu edes suunnilleen aiottuun kohtaan. Poraustähteet voi huuhtoa pois uudella kossupaukulla. Paikka-aineena suosittelen edullista rautakaupasta hankittavaa pikasementtiä, joka sekoitetaan ohjeen mukaan. Annostelu ja pinnan tasoitus pienimmän laastikauhan kärjellä.
Jos hammas on mennyt niin huonoksi, ettei paikkuu enää onnistu, niin eikun hohtimilla repäistään risa hammas pois.- irvihammas
suoritti tee-se-itse-menetelmällä vasta hampaan viilauksen timanttiviilalla, kun hampaaseen oli kehittynyt terävä kohouma, joka teki kieleen kipeää.
irvihammas kirjoitti:
suoritti tee-se-itse-menetelmällä vasta hampaan viilauksen timanttiviilalla, kun hampaaseen oli kehittynyt terävä kohouma, joka teki kieleen kipeää.
voipi hätätilassa käyttää. Mutta todellinen tee-se-itse mies viimeistelee työnsä koneellisesti. Porakoneeseen voi kätevästi kiinnittää hiontalaikan ja siihen tön laadun mukaan sitten sopivan karhea hiomapaperi viimeistelyhiontaan. Karkeampaan esihiontaan soveltuu paremmin kulmahiomakone eli rälläkkä. Kiviterällä työ joutuu ja valmista syntyy!
- Luotain-56
norMix kirjoitti:
voipi hätätilassa käyttää. Mutta todellinen tee-se-itse mies viimeistelee työnsä koneellisesti. Porakoneeseen voi kätevästi kiinnittää hiontalaikan ja siihen tön laadun mukaan sitten sopivan karhea hiomapaperi viimeistelyhiontaan. Karkeampaan esihiontaan soveltuu paremmin kulmahiomakone eli rälläkkä. Kiviterällä työ joutuu ja valmista syntyy!
saa näin paljon kannatusta!Oikein lämmittää sydämestä,varsinkin kun juuri äsken tein itselleni pienen ohitusleikkauksen.Samalla vaivalla siinä sitten poistin nielurisani sekä toteutin kauan haaveilemani maksansiirron.Sen verran mä olin täpinöissäni että tuli ihan vahingossa siirrettyä kilpirauhanen vasempaan kainalokuoppaan.Mutta onhan se tutkimusten kannalta parempi olla siellä.Huomenna mulla on tarkoitus aloittaa peräpukamien totaalinen poisto.Mullahan ne on niin kuin kappa uusia perunoita housun kauluksella...
Luotain-56 kirjoitti:
saa näin paljon kannatusta!Oikein lämmittää sydämestä,varsinkin kun juuri äsken tein itselleni pienen ohitusleikkauksen.Samalla vaivalla siinä sitten poistin nielurisani sekä toteutin kauan haaveilemani maksansiirron.Sen verran mä olin täpinöissäni että tuli ihan vahingossa siirrettyä kilpirauhanen vasempaan kainalokuoppaan.Mutta onhan se tutkimusten kannalta parempi olla siellä.Huomenna mulla on tarkoitus aloittaa peräpukamien totaalinen poisto.Mullahan ne on niin kuin kappa uusia perunoita housun kauluksella...
laitoin laskettelumäessä pois paikaltaan muljahtaneen polven kuntoon. Ruuvipenkissä painoin polvenpäät kohdakkoin, katkenneet suksensauvat laitoin jalan molemmin puolin tueksi ja sidoin sitten leveällä maalarinteipillä paketiksi. Harjanvarsista ja henkareista askartelin kainalosauvat. Mehupullon kumikorkit laitoin vielä varsien alapäähän pienetämään kopinaa ja lisäämään kitkaa liukkailla pihoilla.
- viivi-amaldiina
sitä apulaukkua omista mutta kynteni kyllä leikkaan ja viilaan.
Sitten kun oikein närästää, kapista löytyy soodaa ja hanasta vettä. Jo vain helpottaa.
Sappiki joskus kiehahtaa mut se on hetkellistä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959