Onko kukaan asioinut kyseisessä parturissa ? Oletteko olleet tyytyväisiä lopputulokseen ?
Parturi-kampaamo Pico
4
1554
Vastaukset
- 4+9=
Olen ja olen.
- Anonyymi
Tykkään 👍
- Anonyymi
Näyttelijä Jennifer Love Hewitt julkaisi Instagramin Stories-puolella pitkät pahoittelut sen jälkeen, kun hän oivalsi käyttäneensä väärin ympäri maailmaa käytettyä emojia.
Tilanne oli selvinnyt näyttelijälle, kun hän oli törmännyt Tiktokissa videoon, jossa valistettiin siitä, mitä kaksi kättä yhdistävä emoji oikeasti tarkoittaa.
Hewitt kertoi luulleensa pitkään, että kaksi kättä merkitsee rukoilemista, mutta video paljasti, että emoji merkitseekin oikeasti kahden käden lyömistä yhteen high five -tyyliin.
– Luulin, että ne olivat rukoilevat kädet. Minä olen jo todella pitkään lähettänyt tuota emojia ihmisille osoittaakseni, että rukoilen heidän puolestaan, Hewitt kertoi Instagramin Stories-puolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttelijä Jennifer Love Hewitt julkaisi Instagramin Stories-puolella pitkät pahoittelut sen jälkeen, kun hän oivalsi käyttäneensä väärin ympäri maailmaa käytettyä emojia.
Tilanne oli selvinnyt näyttelijälle, kun hän oli törmännyt Tiktokissa videoon, jossa valistettiin siitä, mitä kaksi kättä yhdistävä emoji oikeasti tarkoittaa.
Hewitt kertoi luulleensa pitkään, että kaksi kättä merkitsee rukoilemista, mutta video paljasti, että emoji merkitseekin oikeasti kahden käden lyömistä yhteen high five -tyyliin.
– Luulin, että ne olivat rukoilevat kädet. Minä olen jo todella pitkään lähettänyt tuota emojia ihmisille osoittaakseni, että rukoilen heidän puolestaan, Hewitt kertoi Instagramin Stories-puolella.Kädet yhteen
Jos luulit, että tämä merkki tarkoittaa high-five-läpsäystä, luulit väärin. Virallisen tulkinnan mukaan tämä merkki tarkoittaa pyytämistä, anomista tai rukoilua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076